Τη στιγμή που όλοι βλέπουν στο repeat το οσκαρικό χαστούκι του γελοίου Will Smith, λίγο χιλιόμετρα πιο πέρα, η Εθνική Αγγλίας έχει μια πιο ωραία είδηση να μοιραστεί. Γιατί ευτυχώς στα ποδοσφαιρικά γήπεδα, υπάρχουν κάρτες διαφόρων χρωμάτων που μόλις  σηκωθούν ψηλά, σε οδηγούν στα αποδυτήρια όταν παίζεις θέατρο νομίζοντας πως είσαι σε επιδαύρια τραγωδία.

Στον αγώνα με την Ελβετία, οι παίκτες της Εθνικής Αγγλίας μπήκαν στο δεύτερο ημίχρονο φορώντας φανέλες που δεν είχαν γραμμένα τα ονόματα τους. Κι αυτό συνέβη όχι για κάποια στυλιστική ντρίπλα αλλά για να ευαισθητοποιήσουν τους θεατές σχετικά με την πάθηση της άνοιας γιατί στην Αγγλία μετρούν 900.000 ασθενείς, οι οποίοι δυστυχώς μαζί με πολλά άλλα πράγματα, ίσως δεν θυμούνται πια και τα ονόματα των αγαπημένων τους αθλητών.
Ο στόχος αυτής της κίνησης των ποδοσφαιριστών ήταν να μπουν οι οπαδοί στη θέση αυτών των ανθρώπων έστω για 45 λεπτά και να τους κάνουν μια ευγενική υπενθύμιση πως είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή σ’ αυτή την απρόβλεπτη ζωή να βρεθούμε κι εμείς στη θέση τους. Οι συγκεκριμένες εμφανίσεις θα βγουν σε δημοπρασία και τα κέρδη θα πάνε για την ενίσχυση της Alzheimer’s Society για να συνεχίσει τις δράσεις της και την ενημέρωση του κόσμου.

Photo: Twitter / Alzheimer’s Society

«Το ποδόσφαιρο πρέπει να μας μένει αξέχαστο. Ελπίζω αυτή η προσπάθεια να έχει μεγάλο αντίκτυπο στον κόσμο για να στηρίξει το έργο μας ώστε να καταφέρουμε να μειώσουμε το στίγμα και να βεβαιωθούμε ότι κανείς δεν θα αντιμετωπίζει μόνος την άνοια», δήλωσε η  CEO της Alzheimer’s Society, Kate Lee. Από την πλευρά της η ομάδα πόσταρε στα social media πως χρησιμοποιούν τη δύναμη του ποδοσφαίρου για να βοηθήσουν να αλλάξει προς το καλύτερο η ζωή των ασθενών.

Η FA και το Alzheimer’s Society συμφώνησαν να συνεργαστούν τα επόμενα δύο χρόνια και για άλλες δράσεις εντός των γηπέδων που συμπεριλαμβάνουν τη δημιουργία ενός δικτύου που θα αποδέχεται και θα καταλαβαίνει όσους εργαζόμενους παρουσιάσουν συμπτώματα άνοιας να μην αποκοπούν από το παιχνίδι που αγαπούν, έρευνα και καμπάνιες ενημέρωσης για να στηρίξουν τους παίκτες στο μέλλον, πρωτοβουλίες για την συγκέντρωση χρημάτων και άλλα.