Μια από τις πιο αγαπημένες ιντερνετικές συνήθειες που συνδέεται με το τέλος κάθε χρονιάς είναι πάλι εδώ.

Η μουσική πλατφόρμα Spotify κυκλοφόρησε την Τετάρτη την ετήσια υπηρεσία της “Wrapped”, και όλοι αρχίσαμε να ποστάρουμε στα social media μας ποιος ήταν ο καλλιτέχνης, το άλμπουμ και το τραγούδι που ακούσαμε περισσότερο τη χρονιά που σε λίγο τελειώνει.

Το Spotify Wrapped συγκεντρώνει δεδομένα από τους χρήστες για να δημιουργήσει οπτικές αναπαραστάσεις των αγαπημένων τραγουδιστών των συνδρομητών αλλά και playlists με τις επιλογές αυτές.

Tο πρωί της Τετάρτης, το #SpotifyWrapped ήταν ήδη trend στο Twitter, με πολλούς χρήστες να μοιράζονται στιγμιότυπα οθόνης της ετήσιας συλλογής τους ή να αστειεύονται με αφορμή αυτήν.

Πολλοί χαριτολογούσαν σχολιάζοντας πόσο εκτίθενται με την παρουσίαση των μουσικών επιλογών τους. «Το Spotify Wrapped δείχνει τo αληθινή σας μουσικό γούστο όπως η μπροστινή κάμερα του κινητού δείχνει το αληθινό σας πρόσωπο», έγραψε ένας χρήστης στο Twitter.

Τα δεδομένα του Spotify αναδεικνύουν τον πορτορικάνο ράπερ Bad Bunny, του οποίου το αληθινό όνομα είναι Benito Antonio Martínez Ocasio, ως τον καλλιτέχνη με τις περισσότερες ακροάσεις. Η μουσική του «στριμαρίστηκε» πάνω από 18,5 δισεκατομμύρια φορές μέσα στο 2022.

Πίσω από τον Bad Bunny έρχεται η Taylor Swift, που ταυτόχρονα είναι η πιο δημοφιλής γυναίκα καλλιτέχνιδα της πλατφόρμας. Η Swift, που κυκλοφόρησε μέσα στον Νοέμβριο το άλμπουμ της “Midnights”, ανακηρύχθηκε από το Spotify ως η viral τραγουδίστρια της χρονιάς.

Την τρίτη θέση καταλαμβάνει ο καναδός ράπερ Drake, την τέταρτη ο επίσης καναδός The Weeknd και η τελική τοπ πεντάδα συμπληρώνεται από το kpop συγκρότημα BTS.

Το τραγούδι με τις περισσότερες ακροάσεις μέσα στο 2022 ήταν το  “As It Was” του Harry Styles ενώ τις περισσότερες ακροάσεις σε συνδυασμό με κοινοποίηση στίχων είχε η βρετανική indie μπάντα Glass Animals, χάρη στο τραγούδι τους “Heat Wave”.

Φέτος η αναμονή για το Spotify Wrapped ήταν τόσο μεγάλη που λίγες ημέρες πριν την κυκλοφορία του που άλλα apps επιδίωξαν να κλέψουν λίγη από τη δόξα του.

Το “Instafest” είναι ένα app που χρησιμοποιώντας τα δεδομένα του Spotify φτιάχνει για τον κάθε χρήστη ένα ιδανικό line up ενός φανταστικού φεστιβάλ με βάση τα ακούσματά του. Το “Instafest” δημιουργήθηκε από τον Anshay Saboo, φοιτητή στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας.

πηγή: nbcnews.com