Ξεχάστε οτιδήποτε θυμίζει μοντέρνο σούσι, γιατί δεν πρόκειται να σας το σερβίρουν στο Sushi Park στο Λος Άντζελες και, μη νομίζετε ότι μπορούν να σας φτιάξουν κάτι από αυτά για το δρόμο, γιατί ούτε take away υπάρχει. Ο Peter Park, σεφ και ιδιοκτήτης αυτού του ιδιαίτερου εστιατορίου, δημιουργεί μόνο μενού τύπου omakase, που σημαίνει ότι αποφασίζει εκείνος για το γεύμα και περιλαμβάνει μόνο παραδοσιακό σούσι. Με πολύ μικρή παρουσία στο διαδίκτυο, χωρίς επίσημη σελίδα ή λογαριασμό στο Instagram, το εστιατόριο αποτελεί μυστήριο για όσους δεν το έχουν επισκεφθεί.

Το Sushi Park έχει αναχθεί σε στέκι των διασήμων, το οποίο είναι λογικό, αφού υπάρχει αυστηρή πολιτική που απαγορεύει τη λήψη φωτογραφίων εντός του μαγαζιού. Οπότε μην περιμένετε να το δείτε σε κάποιο βίντεο στο TikTok ή σε κάποιο story στο Instagram. Η άκρα μυστικότητα δημιουργεί ένα ασφαλές περιβαλλόν για τους εκλεκτούς πελάτες του, μεταξύ των οποίων είναι η Hailey και ο Justin Bieber, η Dua Lipa, ο Bad Bunny, η Taylor Swift, ο Jay-Z, η Beyoncé και η Margot Robbie. Αν όνειρό σας είναι να δειπνήσετε με κάποιον διάσημο, σε αυτό το εστιατόριο μπορείτε να το κάνετε πραγματικότητα.

Όταν πρωτοάνοιξε το Sushi Park, «ήταν πολύ σπάνιο να δεις ένα διάσημο πρόσωπο, αλλά τώρα κοιτάζεις στα αριστερά σου πιστεύοντας ότι βλέπεις το πιο διάσημο πρόσωπο στον κόσμο, αλλά μετά κοιτάς στα δεξιά σου και λες, α, όχι αυτό είναι το πιο διάσημο πρόσωπο στον κόσμο», αναφέρει ο σεφ. Αν θέλετε να βιώσετε την εμπειρία του omakase δείπνου, να σερβίρουν μέχρι να δηλώσετε ότι έχετε χορτάσει κατά 80%, ενώ στο διπλανό τραπέζι μπορεί να γευματίζει ο αγαπημένος σας διάσημος, θα πρέπει να βάλετε το χέρι σας βαθιά στη τσέπη και να βγάλετε 400 δολάρια περίπου.

Sushi Park
Το Sushi Park

Ο Peter Park, ο οποίος είναι Κορεάτης και μαγείρευε για ένα σούσι εστιατόριο στην Κοιλάδα πριν ανοίξει το δικό του το 2006, φαίνεται ότι προτίθεται να αλλάξει τη φιλοσοφία του εστιατορίου, αλλά και να θέσει σε κίνδυνο τη πελατεία του, το 90% της οποίας είναι τακτικοί θαμώνες, κυρίως διάσημοι. Μία μαύρη πινακίδα στην είσοδό του σας καλεί να τη προσέξετε, προετοιμάζοντάς σας για το τι θα ακολουθήσει μόλις περάσετε το κατώφλι της πόρτας. Πιο συγκεκριμένα αναγράφεται ρήτα «No Trendy Sushi. No Salad. No Veggies. No California Roll. No Spicy Tuna Roll. No Teriyaki. No Tempura» και, όπως καταλαβαίνετε δε πρόκεται να σας σερβίρει τίποτα από αυτά ο σεφ.

Οι περιορισμένες επιλογές συνήθως μας δίνουν την εντύπωση ότι κάθε μπουκιά θα είναι και μία έκρηξη γεύσεων εντός της στοματικής κοιλότητας. Οι εντάσεις και οι οξύτητες θα μας συνεπάρουν και πιάτο θα είναι μία ξεχωριστή και απολαυστική γευστική οάση, σώστα; Τέλος πάντων, εγώ έτσι το φαντάζομαι. Ίσως φταίει ότι έχω υψηλές προσδοκίες λόγω του τριψήφιου ποσού και της φήμης του. Από αυτό τον μικρό πρόλογο, μπορείτε να μαντέψετε ότι οι προσδοκίες δεν εκπληρώνονται, τουλάχιστον έτσι υποστηρίζουν κάποιοι που δοκίμασαν τις δημιουργίες του σεφ. Όπως αναφέρουν στο “The Face“, πρόκειται για «κανονικό φαγητό» που «δεν αξίζει τη τιμή του», όμως οι διάσημοι δε το επισκέπτονται γι’ αυτό αλλά για την ιδιωτικότητα που προσφέρει. Αυτό επιβεβαιώνεται και από έναν θαμώνα που το επισκέπτεται για περισσότερο από μία δεκαετία «κάθε φορά που έρχεσαι, είναι σαν οικογένεια. Και είναι πολύ αγαπησιάρικο. Θα έχεις ένα πολύ όμορφο γεύμα και θα έχεις υπέροχους ανθρώπους και θα φύγεις και κανείς δεν θα σε ενοχλήσει».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Secret Hangouts (@secrethangouts)

Ο Trevor Corson, συγγραφέας του βιβλίου “The Story of Sushi: An Unlikely Saga of Raw Fish and Rice”, λέει ότι αυτό το είδος σούσι μπαρ τύπου ταβέρνας είναι πιο συνηθισμένο στην Ιαπωνία, «όπου η ατμόσφαιρα είναι χαλαρή και κοινωνική και ο σεφ μοιάζει περισσότερο με φιλικό μπάρμαν που γνωρίζει τις προτιμήσεις και τις ιδιοτροπίες των τακτικών πελατών του. Ακόμα και τότε, όμως, το στυλ του σούσι είναι να “εμπιστεύεσαι τον σεφ”, ο οποίος έχει πάει το πρωί στην ιχθυόσκαλα για να διαλέξει αυτά που πιστεύει ότι είναι τα καλύτερα υλικά της εποχής, τα οποία σερβίρονται με μινιμαλιστικό τρόπο για να αναδείξουν τις φυσικές τους ιδιότητες».

Ο «αντιαισθητικός» εσωτερικός χώρος του Sushi Park

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο όχι μόνο δε βρήκαμε φωτογραφίες, αλλά ούτε και κριτικές, όμως η δημοσιογράφος, Dalya Benor, περιέγραψε τη μοναδική μυσταγωγική χολιγουντιανή εμπειρία, με αρκετή λεπτομέρεια. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του, θα νιώσετε να σας λούζει ο έντονος φωτισμός του εστιατορίου και αμέσως το βλέμμα σας θα αιχμαλωτίσουν οι πορτοκαλί τοίχοι Tang, καθώς και ο μακρύς πάγκος πίσω από τον οποίο μαγειρεύουν οι σεφ το δείπνο σας, υπάρχει open kitchen δηλαδή. Πίσω τους, κρέμεται μία επίπεδη τηλεόραση (λέτε να παίζει MTV;) και από τα ηχεία ακούγεται μουσική από το Top40 της εκάστοτε περιόδου. Και η περιγραφή δε σταματά εδώ. Οι πάγκοι του μαγαζιού έχουν δημιουργηθεί από μαύρο γρανιτή, ο οποίος έχει γυαλιστεί επιμελώς παραπέμπει στη δεκαετία του ’90, στο μπάνιο θα αντικρίσετε μελιτζανί τοίχους, έναν φτηνό μαύρο κάδο απορριμμάτων και δάπεδα με λευκά πλακάκια που «μοιάζουν σαν να έχεις μπει σε βενζινάδικο της δεκαετίας του 2000», επισημαίνει η δημοσιογράφος χαρακτηρίζοντας την αισθητική του μαγαζιού ως «αντιαισθητική». Α! Επίσης, πρέπει να σας ενηρώσουμε ότι θα γευματίσετε ότι με μιας χρήσης ξύλινα chopsticks. Όχι ότι δεν θα έχετε ξαναφάει με αυτά, αλλά μπορεί να περίμενετε μία πιο χλιδάτη εκδοχή τους.

Η τοποθεσία του εστιατορίου και ο luxurius ενδυματολογικός κώδικας

Το Sushi Park δεν είναι κρυμμένο σε κάποιο σκοτεινό στενό ή σε μία άγνωστη περιοχή. Βρίσκεται στο δεύτερο όροφο του εμπορικού κέντρου της Sunset Boulevard και μάλιστα γρήγορα, αφού οι φωτορεπόρτερ που στήνονται ολημερίς απ’ έξω, σίγουρα θα τραβήξουν τη προσοχή περαστικών και μη. Όσοι παρακολουθούν τα νέα της μόδας, ίσως να το πήρε το μάτι σας στο background της φωτογράφισης που έκανε η Kendall Jenner τον περασμένο Δεκέμβριο και αργότερα δημοσιεύθηκαν από την Bottega Veneta.

Οι διάσημοι που παρελαύνουν στο Sushi Park, δε φοράνε fast fashion ρούχα και σε καμία περίπτωση οι τιμές τους δεν είναι προσιτές στους “κοινούς θνητούς” με τον βασικό μισθό. Όσο luxurius δεν είναι το εσωτερικό του εστιατορίου, τόσο είναι ο ενδυματολογικός κώδικας και πρέπει να οι υποψήφιοι πελάτες πρέπει να είναι προετοιμασμένοι γι’ αυτό. Εντάξει, δε θα δουν τη Taylor Swift με το φόρεμα από τα Grammy, αλλά το παντελόνι και το παλτό της δε πρόκειται να κοστίζουν κάτω από 100 δολάρια. Όσοι έχουν στη γκαρνταρόμπα καλοραμμένα ρούχα, θα μπορέσουν να ενταχθούν πιο ομαλά στη περίσταση αν τα εκμεταλλευτούν με λίγο styling.

Ο σεφ και ιδιοκτήτης του μαγαζιού προσπαθεί να απομνημονεύει το στυλ των πελατών του και πιστεύει ότι ο εσωτερικός χώρος ταιριάζει με αυτό. Γι’ αυτό άλλωστε δε θέλει να αλλάξει τίποτα. Απ’ ότι φαίνεται, οι διάσημοι δε πηγαίνουν μόνο για το προσεκτικά επιλεγμένο φαγητό, αλλά για τη φιλοσοφία του μαγαζιού, που από τις περιγραφές μάλλον ανήκει σε μία άλλη εποχή και, πρόκειται για μοναδικά διαμορφωμένο περιβάλλον με οικεία στοιχεία. Η απλότητα το έχει αναγάγει σε στέκι. Η επιθυμία για ένα “κανονικό” γεύμα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και αποκρυσταλλωμένο από τις σύγχρονες τάσεις που επιτάσσει το διαδίκτυο προσφέρει όλα όσα μπορεί να αποζητούν να νιώθουν, δηλαδή, κανονικοί άνθρωποι.