Ένα ζευγάρι παπούτσια διαδέχεται ένα ερωτευμένο ζευγάρι που χαλαρώνει σε μια βάρκα. Ένα ζευγάρι φλαμίνγκο διαδέχεται ένα ζευγάρι παιδιών που ξεδιψά από το ίδιο λάστιχο. Στο επόμενο πλάνο, γενιές και οράματα μπλέκονται, αλλά το στυλ παραμένει διαχρονικό. Βλέπουμε την κόρη και τη μαμά, ή μήπως ο χρόνος διαστέλλεται και βλέπουμε την ενήλικη εκδοχή της νεαρής γυναίκας; Λίγο πριν δύσει ο ήλιος, το κόκκινο της ελπίδας περπατά με βήμα αποφασιστικό δίπλα στο κύμα καλωσορίζοντας μια νέα εποχή.

Το τοπικό γίνεται ουτοπικό. Το σουρεαλιστικό μεταφράζεται στη νέα πραγματικότητά μας και η δημιουργικότητα της KALOGIROU ανθίζει, θολώνοντας τα όρια ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό. Μέσα από τη νέα καμπάνια της «Cosmic Gardens», το ονειρικό περιβάλλον δανείζεται pixels, διαχρονικές αναφορές και την αισθητική της KALOGIROU που μεταλαμπαδεύεται από γενιά σε γενιά περισσότερα από 130 χρόνια τώρα.

Το σύμπαν της KALOGIROU αντανακλάται σε κάθε καρέ του fashion film και των φωτογραφιών για τη σεζόν ΆνοιξηΚαλοκαίρι 2022. Η ποίηση συναντά την ουτοπία και τα όρια είναι ρευστά: ο χρόνος μένει στάσιμος ή τρέχει σε παράλληλες τροχιές; Η θάλασσα εκτείνεται στο άπειρο ή μήπως είναι ουρανός στην άκρη του ορίζοντα; Το μέλλον περπατάει δίπλα στο παρελθόν, άλλοτε τέμνονται κι άλλοτε απομακρύνονται. Η αλήθεια γίνεται virtual, το ρεαλιστικό μπλέκεται με το σουρεαλιστικό, οι διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό δεν υπάρχουν πια.  Για τους πρωταγωνιστές, ο χώρος και ο χρόνος δεν υπακούν σε κανόνες. Καλωσορίζουν με μοναδικό τρόπο μια νέα εποχή, στην οποία ο καθένας έχει πλέον τη δυνατότητα να εφεύρει τον εαυτό που επιθυμεί.

Μιλήσαμε με τη διευθύντρια μάρκετινγκ της KALOGIROU, Ιωάννα Αγγελή, γιατί θέλαμε να μάθουμε όσα περισσότερα μπορούσαμε μιας και η φαντασία μας είχε πυροδοτηθεί.

-Ποια είναι η ιδέα πίσω από αυτό το πρότζεκτ;  

Έμπνευση της νέας καμπάνιας KALOGIROU ήταν το documentary “Grey Gardens”, η αληθινή ιστορία της μαμάς και συνονόματης κόρης της, Edith Beale, θείας και ξαδέρφης της Τζάκι Κένεντι Ωνάση που ζούσαν απομονωμένες στα Xάμπτονς, σ΄ έναν δικό τους, μαγικό κόσμο. Οι εκκεντρικές και στυλάτες  Big Edie και Little Edie , όπως τις φώναζαν, ενώ ζούσαν απομονωμένες από τον έξω κόσμο, δημιουργούσαν καθημερινά δικές τους χαρακτηριστικές και άκρως στιλιστικές προτάσεις, περνώντας με αυτό τον τρόπο την καθημερινότητα τους, μακριά από τα όρια του χρόνου. Η ιστορία αυτή μας μάγεψε. Η αφοσίωση που είχαν αυτές οι γυναίκες στο να δημιουργήσουν καθημερινά τον εαυτό τους, ηταν η αφετηρία μας να δημιουργήσουμε κάτι συναρπαστικό που να γιορτάζει με τολμη και με χρώμα το πως ο καθενας μας μπορεί να πλάσει τον προσωπικό του «κόσμο» επιλέγοντας αυτά που τον χαρακτηρίζουν. Έτσι δουλέψαμε το concept και το εξελίξαμε στο σήμερα, προσθέτοντας στοιχεία που θολώνουν τα όρια ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό. Σε μια ψηφιακή εποχή, θέλαμε να συνδέσουμε τη σύγχρονη εξέλιξη με τη διαχρονική αξία της KALOGIROU οπού το μέλλον περπατάει δίπλα στο παρελθόν. Κρατήσαμε την αισθητική και τις αξίες που πρεσβεύει το brand και το μετουσιώσαμε σε κάτι πρωτόγνωρο. Απομακρύναμε τις διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό,  εκεί που η αλήθεια γίνεται virtual και το ρεαλιστικό μπλέκεται με το σουρεαλιστικό.  Όπως διαδραματίζεται το fashion film, για τους πρωταγωνιστές, ο χώρος και ο χρόνος δεν υπακούν σε κανόνες και η ανάγκη για προσωπική ελευθερία και έκφραση εκπληρώνεται. Στόχος μας ήταν η KALOGIROU να παραμείνει συνοδοιπόρος σε αυτό το στο ταξίδι.

-Είναι η κινούμενη εικόνα το απόλυτο παρόν της μόδας;

Το παρόν της μόδας ομολογώ πως αλλάζει καθημερινά με ιλιγγιώδης ταχύτητα.  Αυτά που πιστεύαμε ως ήταν το ‘απόλυτο παρόν’ πριν ένα χρόνο πριν ακόμα και έξι μήνες, πλέον αλλάζει, και καλούμαστε συνεχώς να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και νέες τεχνικές για να μπορέσουμε να πρωτοπορούμε. Στόχος μας δεν ήταν να είμαστε στο ‘παρόν’ αλλά να δημιουργούμε το παρόν και τις τάσεις στην Ελλάδα. Να είμαστε πρωτοπόροι όχι μόνο στην αισθητική μας, στις υπηρεσίες μας και στα προϊοντα μας, αλλά και στην επικοινωνία μας και στην εικόνα που προβάλουμε προς τα έξω. Είτε η πρωτοπορία αφορά στην κινούμενη εικόνα μέσω ενός fashion film είτε αυτό αφορά να στο να πειραματιζόμαστε με στατικές εικόνες, δίνοντάς τους μια νότα διαφορετικότητας και ανανέωσης, όπως είδατε στις ‘distorted’ ή αλλιώς «παραμορφωμένες» εικόνες της καμπάνιας Cosmic Gardens. Σε καιρούς που η ψηφιακή εποχή κυριαρχεί, το μόνο σίγουρο είναι πως πρέπει να βρίσκεις τρόπους να «μιλάς» στο κοινό σου και να μεταφέρεις τις αξίες σου, χωρίς να υπάρχει απαραίτητα η προσωπική επαφή. Η κινούμενη εικόνα σου δίνει αυτή τη δυνατότητα.

-Γιατί κατά τη γνώμη σου ο οίκος Καλογήρου είναι απόλυτα συνυφασμένος με την ιστορία της μόδας στην Ελλάδα;  

Με 130 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική αγορά, το όνομα KALOGIROU γαλούχησε αισθητικά αμέτρητες γενιές στο χώρο της μόδας. Από τα μοναδικά χειροποίητα παπούτσια μέχρι τα πρώτα καλούπια των έτοιμων υποδημάτων και από τα μοντέρνα ομώνυμα σχέδια ΚΑLOGIROU έως συνεργασίες με τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς μόδας, διαμόρφωσε τα τοπικά fashion trends, μεταλαμπαδεύοντας την εξειδίκευσή αλλά και τις γνώσεις της πάνω στην τέχνη του accessorizing. Έχει μεταφέρει από γενιά σε γενιά το όραμά της – το να προσφέρει μοναδική αισθητική και υψηλές υπηρεσίες – δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο σχέσεις αγάπης, εμπιστοσύνης και αφοσίωσης. Το κοινό αυτό το αντιλαμβάνεται. Έχει μαγευτεί από τις αναμνήσεις που τους έχουν συνδέσει με το όνομα KALOGIROU. Ένα παπούτσι δεν αποτελεί μόνο ένα αξεσουάρ, αλλά κρατάει τις αναμνήσεις από εμπειρίες και γεγονότα.  Όταν λανσάραμε το 2020 την καμπάνια αφιερωμένη στα 130 χρόνια της KALOGIROU, η ανταπόκριση του κοινού ήταν απρόσμενη.  Μας μετέφεραν τις εμπειρίες τους από τα παπούτσια που τους συνοδεύαν σε κομβικά σημεία της ζωής τους. Η γιαγιά την εγγονή, η μητέρα στην κόρη, ο πατέρας στον γιο, η μια φιλη στην άλλη.  Μια κληρονομιά που μεταφέρεται από τη μια γενιά στην άλλη. Αυτή είναι η ιστορία της KALOGIROU και το αποτύπωμα που έχει αφήσει στον χώρο της μόδας.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας

Οι συντελεστές: 

Creative Direction & set design: Νίκος Υφαντής  
Film: Χρήστος Θεολόγου  

Φωτογράφος: Rene Habermacher
Styling: Ντάντα Ιωαννίδου  
Hairstyling: Jose Quilano
Makeup: Δήμητρα Αλτάνη
Οργάνωση Παραγωγής:
This is Not Another Agency