Ο CEO του TikTok δήλωσε σε μια σπάνια δημόσια συνέντευξη ότι τα παιδιά του δεν χρησιμοποιούν το TikTok επειδή, σε αντίθεση με την Αμερική, το TikTok δεν επιτρέπει σε παιδιά κάτω των 13 ετών σε άλλες χώρες.
Σε ένα Viral πλέον βίντεο στο TikTok με πάνω από 19 εκατομμύρια προβολές ο CEO του TikTok, Shou Zi Chew, είπε ότι τα παιδιά του, ηλικίας 8 και 6 ετών, δεν έχουν λογαριασμούς στην πλατφόρμα επειδή είναι πολύ μικρά για αυτό.
Το viral κλιπ ελήφθη από μια συνέντευξη με τον Andrew Ross Sorkin, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου DealBook των New York Times τον περασμένο Νοέμβριο.
Ο Sorkin ρώτησε τον Chew αν έχει παιδιά, και εκείνος απάντησε ότι έχει δύο. Στη συνέχεια, ο οικοδεσπότης ρώτησε αν τα παιδιά του χρησιμοποιούν το TikTok, με τον CEO να απαντά ότι δεν έχουν, καθώς είναι πολύ μικρά για την εφαρμογή.
Στη συνέχεια, ο Chew ρωτήθηκε για την ηλικία των παιδιών του. Έχοντας μια ιδέα για το πού πήγαινε η συνομιλία, ο Chew εξήγησε: «Εδώ στις ΗΠΑ, αν είσαι κάτω των 13 ετών, λαμβάνεις μια πολύ περιοριστική έκδοση του TikTok. Σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου δεν επιτρέπεται να φτιάξουν λογαριασμό οι χρήστες κάτω των 13».
Το TikTok θα επενδύσει περισσότερα στην «εμπιστοσύνη και ασφάλεια»
Στη συνέχεια, ο CEO του TikTok ενθάρρυνε τους γονείς των εφήβων παιδιών να βεβαιωθούν ότι χρησιμοποιούν τη λειτουργία ασφάλειας και παρακολούθησης της εφαρμογής που ονομάζεται “Family Pairing”, όπου οι γονείς μπορούν να λάβουν πολλά «εργαλεία για να διαχειριστούν την εμπειρία του εφήβου τους».
Το viral κλιπ έχει δημιουργήσει πολλές διαφορετικές απόψεις τόσο από χρήστες του TikTok όσο και από μη χρήστες.
Κάποιοι επεσήμαναν πόσο ειρωνικός είναι το ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος του TikTok περιορίζει τα παιδιά του από τη χρήση της εφαρμογής, επειδή γνωρίζει τον κίνδυνο και τα «σκουπίδια» της εφαρμογής.
Άλλοι τον επαίνεσαν για την επιλογή του αυτή και πρότειναν και στους υπόλοιπους γονείς να κάνουν το ίδιο, υπενθυμίζοντας ότι στο τέλος της ημέρας, η ασφάλεια των παιδιών έναντι επιβλαβούς περιεχομένου είναι ευθύνη των γονέων.
Περαιτέρω στη συνέντευξη, ο Chew τόνισε πως το TikTok βλέπει την «ασφάλεια της πλατφόρμας» ως «απίστευτα σημαντική». Για τον λόγο αυτό, αναγνώρισαν την ανάγκη να επενδύσουν περισσότερο στην «εμπιστοσύνη και την ασφάλεια», όπως ανέφερε το The Verge.
Υπογράμμισε επίσης ότι έχουν μεγάλη ευθύνη να επενδύσουν περισσότερο σε τρόπους μετριασμού των τάσεων και του ακατάλληλου περιεχομένου στις αρχικές σελίδες των νεαρών χρηστών.
Εμπνεύει τη δημιουργικότητα και δημιουργεί χαρά
Ο Chew τόνισε επίσης ότι το TikTok είναι η μόνη πλατφόρμα στην κλίμακα της που δεν επιτρέπει πολιτικές διαφημίσεις καθώς δεν εμπνέουν δημιουργικότητα και δε δημιουργούν χαρά. Εξάλλου, αυτές είναι οι δύο μεγαλύτερες αποστολές της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο τρίμηνο του 2022, μια πανεθνική έρευνα σχετικά με την εφαρμογή ανακοινώθηκε από την California Atty.
Η κύρια εστίαση της έρευνας ήταν στους κινδύνους που εγκυμονεί το TikTok για παιδιά και εφήβους. Εξετάστηκε επίσης ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει τη διάρκεια και τη συχνότητα χρήσης από παιδιά.
Σύμφωνα με τους Los Angeles Times, το TikTok ανταποκρίθηκε θετικά στην έρευνα και μάλιστα εκτίμησε την ανησυχία τους για τους έφηβους χρήστες. Τα στοιχεία της έρευνας έδειξαν ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται πραγματικά να δημιουργήσει εμπειρίες στους χρήστες της που θα βοηθήσουν γενικότερα στην «προστασία και υποστήριξη της ευημερίας της κοινότητας». Διασφαλίζουν επίσης ότι οι χρήστες «απολαμβάνουν περιεχόμενο που βασίζεται στην καταλληλότητα της ηλικίας τους και στην οικογενειακή τους κατάσταση».