Η έκτη νίκη του Verstappen σε εννέα αγώνες της σεζόν μέχρι στιγμής, είναι ακόμη ένα βήμα για την κατάκτηση το πρωταθλήματος της F1, καθώς ο team-mate του,  Sergio Perez, εγκατέλειψε νωρίς και ο Charles Leclerc ήταν πέμπτος μετά τις ποινές για τον κινητήρα του. Ο Sainz  προσπάθησε όσο μπορούσε για Scuderia Ferrari αλλά δεν κατάφερε να στερήσει τη νίκη από τον Ολλανδό, μένοντας στη 2η θέση. Η επιστροφή του Lewis Hamilton και της Mercedes στο πόντιουμ συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών, τερματίζοντας ύστερα από καλή εμφάνιση στην 3η θέση. Με τον Sainz να καθαρίζει γρήγορα την Alpine του Fernando Alonso, ο αγώνας έγινε μια αμφίρροπη μονομαχία  μεταξύ Verstappen και Sainz με ελαφρώς διαφορετικές στρατηγικές.

Ο Verstappen εκμεταλλεύτηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας που αναγκάστηκε να σταματήσει λόγω μηχανικής βλάβης και το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας «βγήκε» στην πίστα για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο. Η Red Bull αποφάσισε να φωνάξει στα pit τον πρωτοπόρο Verstappen για να του βάλει τα σκληρά ελαστικά, ενώ αντίθετα η Ferrari άφησε τον Sainz στην πίστα. Ο Verstappen επέστρεψε στην 4η θέση, πίσω από τον Alonso. O Sainz κατάφερε να κάνει το δεύτερο pitstop του κατά τη διάρκεια ενός καθυστερημένου αυτοκινήτου ασφαλείας που προκλήθηκε από τη συντριβή του Yuki Tsunoda με το AlphaTauri κατά την έξοδό του από τα πιτ. Στην επανεκκίνηση, ο Sainz ήταν επομένως ακριβώς στην ουρά του Verstappen. O Super Max δεν είχε πρόβλημα να διατηρήσει την πρωτοπορία από τον Sainz, που προσπάθησε να ακολουθήσει αλλά δεν μπόρεσε να απειλήσει. Πιο πίσω ο Lewis Hamilton κρατήθηκε μπροστά από τον Russell , όπως έκανε και ο Esteban Ocon μπροστά από τον Alonso.

Ο Leclerc από την 7η θέση βρισκόταν πολύ κοντά στις δύο Alpine και δεν ένιωθε απειλή από τους Bottas, Vettel και Zhou Guanyu,που είχε πίσω του.Η Red Bull δεν κατάφερε ποτέ να ρίξει τη Ferrari εκτός εμβέλειας DRS στους υπόλοιπους 15 γύρους, αλλά ούτε ο Sainz κατάφερε ποτέ να πλησιάσει αρκετά ώστε να δοκιμάσει μια σωστή κίνηση. Η νίκη του Verstappen σημαίνει ότι η διαφορά στο πρωτάθλημα από τον Leclerc πήγε στους 44 βαθμούς. Ο Lewis Hamilton επέστρεψε στο βάθρο για να οδηγήσει μπροστά από τον George Russell και η Mercedes να κάνει το 3-4 σε έναν από τους καλύτερους αγώνες της ομάδας για το 2022 μέχρι στιγμής. Ο Leclerc κατάφερε να φτάσει στην έκτη θέση από τη 19η αλλά αγωνίστηκε με τα ελαστικά στα όριά τους και στη συνέχεια είχε ένα αργό pitstop παραλίγο να τον αφήσει αρκετά πίσω. Οι καθυστερημένες κινήσεις στις δύο Alpine όμως, του επέτρεψαν να σώσει την πέμπτη θέση μπροστά από τους Esteban Ocon και Alonso.  Οι δύο Alpine τερμάτισαν μόλις και μετά βίας μπροστά από την Alfa Romeo του Valtteri Bottas.

Ο Lance Stroll ήρθε από την 17η θέση της εκκίνησης για να πάρει την ένατη θέση στον αγώνα της πατρίδας του για την Aston Martin – συμπεριλαμβανομένης μιας καθυστερημένης κίνησης πάνω στον μοναδικό πρωτάρη του 2022 Zhou Guanyu, ο οποίος κατάφερε να επιστρέψει στους βαθμούς για πρώτη φορά μετά την έναρξη της σεζόν, καταλαμβάνοντας τη 10η θέση. Και οι δύο McLaren τερμάτισαν εκτός βαθμών – ο Daniel Ricciardo έχασε έδαφος στους τελευταίους γύρους και κατέληξε 11ος και ο Lando Norris 15ος χάρη σε ένα μπερδεμένο pitstop στο οποίο τοποθετήθηκε για λίγο λάθος ελαστικό στο μονοθέσιό του. Η λαμπρή προσπάθεια της Haas στην τρίτη σειρά των κατατακτήριων δοκιμών δεν της απέφερε βαθμούς. Ο Kevin Magnussen πήρε εντολή από τον αγωνιστικό έλεγχο να μπει νωρίς στα πιτ για να αλλάξει την μπροστινή πτέρυγα που είχε υποστεί ζημιά σε μια σύγκρουση με τον Hamilton στον πρώτο γύρο. Τερμάτισε 17ος και τελευταίος. Ο ομόσταυλός του Mick Schumacher εγκατέλειψε νωρίς με μηχανικό πρόβλημα.