Ο Max Verstappen οδήγησε την Red Bull σε ένα επιβλητικό 1-2 στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, καθώς τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα Ferrari εγκατέλειψαν, συμπεριλαμβανομένου του διεκδικητή του τίτλου της Formula 1 Charles Leclerc, ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση του αγώνα. Ο poleman Leclerc έχασε την πρωτοπορία από τον team-mate του Verstappen, Sergio Perez, στην πρώτη στροφή του πρώτου με τον Verstappen να τον πιέζει ασφυκτικά. Στον ένατο γύρο, ο Carlos Sainz,εγκατέλειψε με υδραυλική βλάβη και το Virtual Safety Car έβαλε τον Leclerc στα pitstop για αλλαγή ελαστικών και να προσπαθήσει για το undercut.
Στον 14ο γύρο ο Verstappen πέρασε τον Sergio Perez, για να ακουστεί από την ενδοεπικοινωνία η εντολή της Red Bull “no fight” προς τον Perez. Στον 19o γύρο οι Red Bull έκαναν τα πρώτα τους pitstop και βγήκαν πάνω από 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc, αλλά πριν προλάβουν να τον καταδιώξουν, ο κινητήρας του οδηγού της Ferrari παρέδωσε πνεύμα στην ευθεία του 20ου γύρου.Από εκεί και πέρα τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα για τον Verstappeν, καθώς οδηγούσε προς την καρό σημαία έχοντας απόσταση ασφαλείας από τον Perez. απόσταση ασφαλείας από τον Πέρεζ. Στο Virtual Safety Car στον 34ο γύρο λόγω εγκατάλειψης του Verstappe, ο Super Max έβαλε νέα σκληρά ελαστικά, προκειμένου να σιγουρέψει την πρώτη θέση στον τερματισμό.
Ο Leclerc και ο Sainz δεν ήταν τα μόνα μονοθέσια με κινητήρα Ferrari που εγκατέλειψαν, καθώς ο Kevin Magnussen έχασε έναν πιθανό τερματισμό στους βαθμούς όταν έπρεπε να εγκαταλείψει τη Haas του αλλά και ο rookie του 2022 Zhou Guanyu είχε την ίδια μοίρα. Ο George Russell διεκδίκησε την τελευταία θέση στο βάθρο, την τρίτη του με τη Mercedes. Ο team-mate του Lewis Hamilton, κέρδισε το καλύτερο αποτέλεσμά του από την πρεμιέρα της σεζόν στο Μπαχρέιν και βρέθηκε στην τέταρτη θέση, αλλά χρειάστηκε πιέσει πολύ για αυτό, αποδεικνύοντας γιατί έχει κερδίσει επτά φορές το πρωτάθλημα. Ο Gasly πήρε και πάλι την πέμπτη θέση, που είναι μακράν το καλύτερο αποτέλεσμά του σε μια δύσκολη σεζόν 2022.
Ο Yuki Tsunoda διεκδικούσε μια θέση στην πρώτη εξάδα πριν παρουσιαστεί ένα περίεργο πρόβλημα DRS, κατά το οποίο άνοιξε μόνο το μισό πτερύγιο DRS. Αυτό οδήγησε αναπόφευκτα στη μαυρο-πορτοκαλί σημαία που ανάγκασε τον Tsunoda να μπει στα pits. Ο AlphaTauri προσπάθησε να διορθώσει το πρόβλημα με μονωτική ταινία και είπε στον Tsunoda να μην χρησιμοποιήσει το DRS του. Ο Sebastian Vettel κατάφερε να κρατηθεί από μια παραλίγο μοιραία έξοδο ενώ προσπαθούσε να προσπεράσει τον Esteban Ocon της Alpine για να πάρει την έκτη θέση και τον καλύτερο φετινό του τερματισμό. Ο Fernando Alonso, ήταν έβδομος μπροστά από το δίδυμο των Daniel Ricciardo και Lando Norris της McLaren – μόλις η δεύτερη φορά που ο Ricciardo τερμάτισε μπροστά φέτος. Ο Ocon διεκδίκησε τον τελευταίο βαθμό, ενώ ο Valtteri Bottas δεν μπόρεσε να κάνει πολλά για να ανακάμψει από τις δύσκολες κατατακτήριες δοκιμές του και τερμάτισε στην 11η θέση μπροστά από τους Alex Albon και Tsunoda.
Επόμενος αγώνας για τη Formula 1, ο ένατος στο πρωτάθλημα είναι στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Το Grand Prix του Καναδά ξεκινάει στις 17 Ιουνίου με τις ελεύθερες δοκιμές και ολοκληρώνεται στις 19 Ιουνίου.