• Οι πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, στις 28 Φεβρουαρίου, 20:33, για την προγραμματισμένη επίσκεψη του Πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη: «Στις 12:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρεθεί στο Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος». Συγγνώμη… Τι; Τι ακριβώς ήθελε να δει; Κάτι που δεν λειτουργεί;
  • Η παραίτηση του υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Αχ. Καραμανλή, που αντιμετωπίστηκε ως εξωπραγματική είδηση ενώ είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει ένας πολιτικός σε αυτές τις περιπτώσεις. Φυσικά, αυτή η κίνηση δεν συνιστά αυτόματα ανάληψη ευθυνών, γι’ αυτό και αναμένουμε την δικαιοσύνη να πράξει αναλόγως.
  • Το χθεσινό διάγγελμα του Πρωθυπουργού που είχε ατμόσφαιρα “τηλεδικαστηρίου”, αφού ο σκοπός του ήταν να καταδικάσει πρώτος απ’ όλους τον σταθμάρχη, παρακάπτωντας έτσι την δικαιοσύνη.
  • «Πάμε κι όπου βγει» είπε ο μηχανοδηγός στον ασύρματο πριν αναχωρήσει από τον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου, μία ατάκα που χαρακτηρίζει το ελληνικό κράτος τα τελευταία αρκετά χρόνια.
  • Τα λόγια του δημοσιογράφου Παύλου Τσίμα στον αέρα του τηλεοπτικού Σκάι, «Κάποτε έγιναν τα δύο ατυχήματα στα Τέμπη με τα πούλμαν και δόθηκε η ευκαιρία να γίνει μια υπέροχη Εθνική οδός. Ελπίζω τώρα με αυτό το ατύχημα να φτιάξουμε και ένα υπέροχο και σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο», τα οποία σε αφήνουν πραγματικά άναυδο και δεν ξέρεις πώς να αντιδράσεις. Αν υπάρχει κάποιο level μικροψυχίας, κάποιος το τερμάτισε.
  • Ακόμα μία φορά τα αντανακλαστικά των σοσιαλμιντιακών “μαϊντανών” αποδείχθηκαν εξαιρετικά, αφού μέσα σε λίγα λεπτά μετά την σύγκρουση οι αγαπημένοι μας σχολιαστές αράδιασαν εκατοντάδες λέξεις, σε μία σκυταλοδρομία για ποιος θα πάρει πιο γρήγορα θέση. Λογικά έχουν έτοιμα μικρά κείμενα για κάθε ενδεχόμενο και απλά τα προσαρμόζουν στην επικαιρότητα.
  • Η είδηση που βγήκε εχθές πως η Ελλάδα έχει παραπεμφθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο από τις 15 Φεβρουαρίου για το ζήτημα της υποβάθμισης των σιδηροδρόμων, οι οποίοι παρ’ όλες τις επιχορηγήσεις των ευρωπαϊκών ταμείων, δεν έχουν αναβαθμιστεί ούτε έχουν εκσυγχρονιστεί.
  • Το tweet σε πανηγυρικό κλίμα του υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστή Χατζηδάκη, την 1η Ιουλίου του 2019: «Ο ΟΣΕ ήταν η πιο προβληματική επιχείρηση της Ευρώπης. Υλοποιήσαμε ένα σχέδιο σχέδιο εξυγίανσής που εξοικονόμησε εκατοντάδες εκατομμύρια και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε κερδοφόρα. Χάρη στις δικές μας παρεμβάσεις επιτεύχθηκε η μετέπειτα αποκρατικοποίηση της εταιρείας». Ένα σχέδιο εξυγίανσης που δεν περιελάμβανε αυτοματοποιημένα συστήματα αλλά βασιζόταν σε χειροκινήτες εργασίες, που δεν είχε προβλέψει σύστημα σύμανσης, που αγνοούσε σκοπίμως την ασφάλεια των πολιτών στοχεύοντας μόνο στην κερδοφορία.
  • Τα δακρύβρεχτα ρεπορτάζ των δημοσιογράφων που καλύπτουν το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα είχαν νόημα να είχαν πραγματοποιηθεί νωρίτερα. Τώρα είναι αργά και σε λίγες μέρες πάλι Δελτία Τύπου θα δημοσιεύουν.
  • Η στάση εργασίας σε ΗΣΑΠ και μετρό που είχε προγραμματιστεί για εχθές, Τετάρτη 01 Μαρτίου, αλλά τελικά αναβλήθηκε λόγω του τραγικού δυστηχήματος στα Τέμπη. Όπως είχαν επισημάνει οι εργαζόμενοι στην ανακοίνωσή τους, η κινητοποίηση είχε αποφασιστεί εξαιτίας των εκατοντάδων κενών θέσεων εργασίας στο δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς και οδηγούς σε εργασία με «εξαντλητικά ωράρια, χωρίς ανάπαυση, ακόμα και ολόκληρα 12ωρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται». Κοίτα όμως πώς τα φέρνει η ζωή: Εχθές στην Διαύγεια, και όσο μετρούσαμε θύματα, αναρτήθηκε η απόφαση πρόσληψης 73 Σταθμαρχών για χρονικό διάστημα 6 μηνών με μπλοκάκι. Η κυβέρνηση λοιπόν βάζει το “μαχαίρι στο κόκκαλο”, καινοτομεί, και επενδύει σε Σταθμάρχες – freelancers.
  • Την Κυριακή 15 Μαΐου του 2022, ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολογία του “Λευκού Βέλους” για την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη – η αμαξοστοιχία IC 62 (Inter City) δεν ήταν “Λευκό Βέλος”. Τότε, ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Roberto Biasin, μεταξύ άλλων είχε δηλώσει: «Δεν είναι μόνο ο χρόνος αλλά και η ευκαιρία να ταξιδεύει κάποιος με ασφαλή και άνετο τρόπο. Με το τραίνο ο επιβάτης μπορεί ξεκούραστα, να απολαύσει μία ταξιδιωτική εμπειρία. Για εμάς ήταν σημαντικό να σπάσουμε το φράγμα των 4 ωρών». Αγαπητή ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθίστε στο εδώλιο και ας μιλήσουμε για ασφάλεια, άνεση και ταξιδιωτική εμπειρία.