Η πλατφόρμα ανταλλαγής βίντεο TikTok έγινε η πρώτη εφαρμογή που δεν είναι παιχνίδι για κινητά και απέφερε 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες, σύμφωνα με νέα έκθεση, και αναμένεται να γίνει η εφαρμογή με τα υψηλότερα κέρδη όλων των εποχών.

Οι άλλες τέσσερις εφαρμογές που εντοπίστηκαν από τον πάροχο υπηρεσιών πληροφοριών εφαρμογών data.ai ότι έφτασαν στο ορόσημο αυτό είναι όλες παιχνίδια: Candy Crush Saga της Activision Blizzard, Honor of Kings της Tencent, Monster Strike της Mixi και Clash of Clans της Supercell.

Σύμφωνα με την έκθεση της Δευτέρας, το Candy Crush είναι ο σημερινός κορυφαίος κερδισμένος όλων των εποχών με πάνω από 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες των χρηστών κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Τα σύνολα βασίζονται στα έσοδα που προέρχονται από το Google Play και το App Store της Apple για iOS. Αλλά το TikTok αναμένεται να είναι ακόμη μεγαλύτερο από το δημοφιλές παιχνίδι.

«Το TikTok είναι έτοιμο να γίνει η πιο κερδοφόρα εφαρμογή για κινητά που έχει υπάρξει ποτέ – πλησιάζοντας το ορόσημο των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024. Οι καταναλωτές ξοδεύουν πάνω από 11 εκατομμύρια δολάρια την ημέρα δίνοντας φιλοδωρήματα στους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου, ωθώντας το TikTok να περάσει το πιο επικερδές παιχνίδι για κινητά στον κόσμο μέχρι σήμερα», δήλωσε η Lexi Sydow, επικεφαλής του τμήματος Insights της data.ai, σε μια δήλωση που παρουσίασε την έκθεση.

«Οι TikTokers είναι έτοιμοι να περάσουν μια εβδομάδα εργασίας 40 ωρών κάθε μήνα στην εφαρμογή μέχρι το τέλος του 2024, [το οποίο είναι αυξημένο] κατά 22% από το 2023», πρόσθεσε η ίδια.

Οι δαπάνες προέρχονται από τις αγορές “νομισμάτων” εντός της εφαρμογής του TikTok, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αγορά δώρων για τους influencers της πλατφόρμας. Αυτά τα δώρα ανταμείβουν τους δημιουργούς για το περιεχόμενό τους και μπορούν να εξαργυρωθούν, με την TikTok να διατηρεί το 50% της πληρωμής.

Σύμφωνα με την data.ai, η πιο δημοφιλής in-app αγορά του TikTok φέτος ήταν το πακέτο των 1.321 νομισμάτων για 19,99 δολάρια, το οποίο είπε ότι αποτελεί περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων της εφαρμογής εντός της εφαρμογής. Εκτός από τις δαπάνες εντός της εφαρμογής, η εξαιρετικά δημοφιλής εφαρμογή βίντεο μικρής διάρκειας έχει και άλλες πηγές εσόδων, όπως η διαφήμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο πάροχος δεδομένων δήλωσε ότι η εφαρμογή γνωριμιών Tinder και η πλατφόρμα βίντεο YouTube είναι οι επόμενες εφαρμογές που βρίσκονται πιο κοντά στο ορόσημο των 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αλλά υπολείπονται του TikTok κατά 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς το 2023 πλησιάζει στο τέλος του.