Το οικοσύστημα του PlayStation 5 διευρύνθηκε πρόσφατα με την προσθήκη ενός portable set που ονομάζεται PlayStation Portal, το οποίο διαθέτει λίγο περισσότερο αποθηκευτικό χώρο από το PS5 Slim, καθώς και ελαφρώς βελτιωμένο σχεδιασμό. Το PlayStation Portal υπόσχεται να προσφέρει την εμπειρία του PS5 σε ένα φορητό περιβάλλον, αλλά δεν είναι σαφές αν υπάρχει αρκετή ζήτηση για αυτό.

Η Sony αναμένει ότι το PS5 Slim, μαζί με τα αξεσουάρ του, πιθανότατα θα πουλήσει πολλά κομμάτια αυτή την περίοδο των Χριστουγέννων, αν και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η εταιρεία θα μπορέσει να επιτύχει τον αυτοεπιβαλλόμενο στόχο πωλήσεων των 25 εκατομμυρίων μονάδων.

Ο Hideaki Nishino, ο οποίος είναι Senior Vice President of Platform Experience στη Sony Interactive Entertainment, δήλωσε στο Nikkei Asia κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης ότι το PS5 είναι «η ανώτερη πλατφόρμα παιχνιδιών αυτή τη στιγμή σε σύγκριση με το PC», παρόλο που ήδη βλέπουμε κυκλοφορίες παιχνιδιών κατηγορίας AAA όπως το Starfield που είναι “κλειδωμένες” στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Το υλικό από το GTA VI που κυκλοφόρησε πρόσφατα, υποδηλώνει ότι η Rockstar μπορεί να στοχεύσει στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο για όλες τις κονσόλες της τρέχουσας γενιάς, προκαλώντας διαδικτυακές διαφωνίες για τη γραφική πιστότητα στα 30 fps.

Όπως αναφέρει το TechSpot, ο Nishino έκανε μια καλή παρατήρηση κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ότι ένα PS5 «είναι πολύ πιο εύκολο να ρυθμιστεί για ανθρώπους που ενδιαφέρονται μόνο να παίζουν τους τελευταίους τίτλους χωρίς να ανησυχούν για άλλες λεπτομέρειες». Ωστόσο, αυτή η τοποθέτηση στρέφεται εναντίον αυτών που επενδύουν χρήματα στο να φτιάξουν ένα ισχυρό gaming PC για να απολαύσουν πλήρως τις δυναότητες του hardware ενός συστήματος.

To PlayStation Portal

Σίγουρα, η αγορά του PS5 είναι φθηνότερη από την κατασκευή ενός PC με παρόμοιες επιδόσεις, και μάλιστα όταν εξετάζουμε τις περισσότερες προ-κατασκευασμένες επιλογές. Ωστόσο, η κονσόλα της Sony έχει σχεδιαστεί ως σύστημα ψυχαγωγίας με σταθερές προδιαγραφές υλικού, ενώ ένα PC μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πρόσθετους σκοπούς και να αναβαθμιστεί με πιο ισχυρό hardware με την πάροδο του χρόνου.

Σε αυτό το σημείο, ο Nishino εξηγεί ότι η Sony δεν ανησυχεί ακόμα για τις επιδόσεις. Η εταιρεία πιστεύει ότι «τα παιχνίδια μόλις τώρα αρχίζουν να εκμεταλλεύονται τα χαρακτηριστικά του PS5», αναφέροντας ως παράδειγμα το Spider-Man 2 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Φωτ.: Samuel Regan Asante / Unsplash

Υπήρξαν φήμες για μια επικείμενη ανανέωση του PS5 Pro με διπλάσια ισχύ από το κανονικό PS5, αλλά αυτό φαίνεται απίθανο, δεδομένου ότι οι περισσότερες κυκλοφορίες που επικεντρώνονται στο PS5 λειτουργούν μια χαρά σε αυτό. Υπάρχουν επίσης ζητήματα κόστους που σχετίζονται με την κατασκευή μιας ισχυρότερης κονσόλας PS5 και η Sony μπορεί να μην ενδιαφέρεται να τοποθετήσει περισσότερες υπολογιστικές μονάδες στο SoC του PS5, όπου το κόστος των πλακετών είναι πολύ υψηλό.

Επιπλέον, ο Nishino λέει ότι η εταιρεία κατέβαλε σημαντικές προσπάθειες για να διασφαλίσει τη σταθερή προμήθεια των 2.000 εξαρτημάτων που απαιτούνται για την κατασκευή ενός PS5. Ακόμη και αν λάβουμε υπόψη τα προβλήματα στην προμήθεια hardware που σχετίζονταν με την πανδημία, η Sony χρειάστηκε σχεδόν τρία χρόνια για να είναι σε θέση να πει με σιγουριά ότι δεν θα χρειαστεί να ψάξετε πολύ για ένα PS5 αν το θέλετε αφού πλέον είναι διαθέσιμο. Η προσθήκη ενός PS5 Pro στον κατάλογο της εταιρείας μοιάζει σαν ένας οικονομικός εφιάλτης αυτή τη στιγμή, και τα παιχνίδια που θα αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές του μάλλον απέχουν χρόνια από την κυκλοφορία τους.

Φωτ.: Triyansh Gill / Unsplash

Η βελτίωση της διαθεσιμότητας του PS5 και η διασφάλιση ότι υπάρχει άφθονο περιεχόμενο για να προσελκύσει κόσμο στο οικοσύστημα της Sony παραμένουν ψηλά στη λίστα προτεραιοτήτων της εταιρείας, ειδικά μετά την εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft. Η εταιρεία διπλασιάζει τους αποκλειστικούς τίτλους, καθώς και ποντάρει στις τηλεοπτικές προσαρμογές των παιχνιδιών της για να πείσει περισσότερους ανθρώπους να δοκιμάσουν τα παιχνίδια του PlayStation. «Θα επιτεθούμε στην περίοδο των πωλήσεων στο τέλος του έτους τόσο με περιεχόμενο όσο και με υλικό, συμπεριλαμβανομένων των περιφερειακών συσκευών», δήλωσε ο Nishino.

Πηγή: TechSpot