Το TikTok επεκτείνει την επιλογή για τους χρήστες του στην Ευρώπη να εξαιρεθούν από την εξατομικευμένη ροή που βασίζεται στον αλγόριθμο της πλατφόρμας. Πρόκειται για μία από τις πολλές αλλαγές που πραγματοποιεί η εταιρεία για να συμμορφωθεί με την Πράξη Ψηφιακών Υπηρεσιών (Digital Services Act/DSA) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όταν οι χρήστες απενεργοποιούν τις εξατομικευμένες ροές, «οι ροές For You και LIVE θα εμφανίζουν δημοφιλή βίντεο τόσο από τα μέρη όπου ζουν όσο και από όλο τον κόσμο, αντί να τους προτείνουν περιεχόμενο με βάση τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα», σύμφωνα με δημοσίευση στο blog του TikTok. Όταν χρησιμοποιείτε μια μη εξατομικευμένη ροή, τα αποτελέσματα αναζήτησης του TikTok θα εμφανίζουν δημοφιλές περιεχόμενο στη γλώσσα που προτιμά ο χρήστης. Επιπλέον, οι ροές Following και Friends θα είναι χρονολογικές.
Η DSA απαιτεί από τις «πολύ μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης», συμπεριλαμβανομένων των TikTok, Twitter, Instagram και Facebook, να δίνουν στους χρήστες τη δυνατότητα να μην λαμβάνουν εξατομικευμένες συστάσεις περιεχομένου. Επιβάλλει επίσης στις πλατφόρμες να είναι «πιο διαφανείς» σχετικά με τη συστάσεις περιεχομένου, οπότε το TikTok θα ενημερώνει τους χρήστες για περισσότερες συστάσεις από ό,τι έκανε προηγουμένως.
Η DSA επιβάλλει επίσης την απαγόρευση των διαφημίσεων που απευθύνονται σε παιδιά, οπότε οι χρήστες κάτω των 18 ετών δεν θα βλέπουν πλέον εξατομικευμένες διαφημίσεις στο TikTok.
Η TikTok στοχεύει να θέσει σε ισχύ αυτές τις αλλαγές στην Ευρώπη μέχρι την καταληκτική ημερομηνία της DSA στις 28 Αυγούστου. Ωστόσο, η TikTok δεν είναι η μόνη εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης την οποία θα επηρεάσει αυτός ο νόμος, οπότε αναμένουμε και άλλες αλλαγές σε όλους τους τομείς στην Ευρώπη.
Πηγή: Mashable