Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δει έως τώρα το φως της δημοσιότητας, οι δύο άλλοι σταθμάρχες έπρεπε να βρίσκονται στο πόστο τους μέχρι τις 11:00 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Όπως εξήγησε στην απολογία του ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης, από τις 22:25 ήταν μόνος του.

«Δεν πρόλαβα να ενημερώσω τον προϊστάμενό μου ή την επιθεώρηση ότι είχαν αποχωρήσει στις 22:15 με 22:20 ο παλιός σταθμάρχης και στις 22:05 με 22:10 ο νεότερος, λόγω του φόρτου εργασίας μου. Όπως διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00, ενώ και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας, Γιώργος Ζήντρος, έδωσε εντολή στον παλαιότερο σταθμάρχη να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», ανέφερε χαρακτηριστικά ο 59χρονος σταθμάρχης στην απολογία του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ωστόσο, ο κατηγορούμενος προέβη και σε μία ακόμη αποκάλυψη, η οποία αφορά στο τι συνέβη λίγο μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που είχε ως συνέπεια τον θάνατο 57 ανθρώπων.

Όπως είπε απολογούμενος ο 59χρονος, μετά το συμβάν η ώρα παράδοσης της απογευματινής βάρδιας και παραλαβής από τη βραδινή διορθώθηκε με μπλάνκο.

«Ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων έδωσε εντολή στον Π. να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62. Ο κάθε σταθμάρχης μετά τη βάρδιά του παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος και αυτή η παράδοση-παραλαβή μετά τη βάρδιά του εντυπώνεται εγγράφως στο αντίστοιχο βιβλίο και καταγράφεται η ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν, η ώρα παράδοσης παραλαβής διορθώθηκε με μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης-παραλαβής που τηρείται στο γραφείο του σταθμάρχη.

Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του Π. είναι περί 22:20 και του Χ. περί 22:10. Αναλαμβάνω την αντικειμενική ευθύνη που με βαραίνει σαν σταθμάρχη».