Η πλατφόρμα δημιουργίας ψηφιακών βιογραφικών Resume Builder, πραγματοποίησε μία μεγάλη έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 1.344 managers και διευθυντές επιχειρήσεων, αναζητώντας τους εργαζόμενους με τους οποίους οι εταιρείες δυσκολεύονται να συνεργαστούν.

Η έρευνα ολοκληρώθηκε πρόσφατα και επικεντρώθηκε σε διευθυντές ή άλλους που εμπλέκονται στην πρόσληψη εργαζομένων από τα τμήματα διεύθυνσης προσωπικού (HR). Αυτό που διαπιστώθηκε μπορεί να μην αρέσει σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων και υποδηλώνει μια από τις μεγαλύτερες συγκρούσεις γενεών.

Από τους ερωτηθέντες, το 74% δήλωσαν ότι βρήκαν τη GenZ πιο δύσκολη στη συνεργασία τους από ό,τι άλλες γενιές [σ.σ. ως μέλη της GenZ θεωρούνται όσοι γεννήθηκαν το 1997 και μετά].

Από τους 1.000 διευθυντές που αντιμετώπισαν δυσκολίες με τους νεότερους εργαζόμενους, το 20% απέλυσε έναν GenZ εργαζόμενο κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας και το 27% μέσα στον πρώτο μήνα.

Το 65% των διευθυντών δήλωσε ότι ήταν δύσκολο να συνεργαστεί με μέλη της GenZ, όλες, τις περισσότερες ή πολλές φορές. Μόνο το 4% διαπίστωσε ότι τα μέλη της GenZ δεν ήταν «σχεδόν ποτέ» δύσκολα στην συνεργασία.

Οι managers απαρίθμησαν μια σειρά από λόγους για τους οποίους δεν τους αρέσει να εργάζονται με άτομα ηλίκιας 20+, που κυμαίνονταν από κακές επικοινωνιακές δεξιότητες μέχρι την επίδειξη έλλειψης προσπάθειας.

Η επικεφαλής σύμβουλος σταδιοδρομίας του ResumeBuilder, Stacie Haller, πιστεύει ότι για αυτό ευθύνεται η πανδημία, λέγοντας ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ο ψηφιακός κόσμος που επισπεύδεται από την Covid-19 έχει επηρεάσει τα θεμέλια επίτυχιας της GenZ, σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές.

«Γνωρίζουμε ότι με την εξ αποστάσεως εργασία και εκπαίδευση, οι δεξιότητες επικοινωνίας δεν αναπτύσσονται τόσο καλά και οι άνθρωποι τείνουν να εργάζονται πιο ανεξάρτητα», δήλωσε η Haller. «Οι υπεύθυνοι προσλήψεων πρέπει να το γνωρίζουν αυτό όταν παίρνουν συνεντεύξεις από τους GenZers για κάποιες θέσεις εργασίας. Αυτή η γενιά μπορεί να χρειάζεται περισσότερη εκπαίδευση όσον αφορά τις επαγγελματικές της δεξιότητες».

Ο Adam Garfield, διευθυντής μάρκετινγκ της HairBro, διαπίστωσε ότι, ενώ η GenZ είναι ικανή στην ψηφιακή επικοινωνία, φαίνεται να μην έχει τις επικοινωνιακές δεξιότητες που απαιτούνται για συζητήσεις πρόσωπο με πρόσωπο.

Αυτή η αίσθηση επιβεβαιώθηκε και από την Jennifer Stapleton, διευθύντρια της Social Rise, η οποία πρότεινε στους GenZers «να εργαστούν για να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας που να υπερβαίνουν το Slack και να προχωρούν σε προσωπικές ή τηλεφωνικές συνομιλίες».

Η Stapleton πρότεινε επίσης στη νεότερη γενιά να είναι «πιο ανοιχτή στην κριτική», λέγοντας ότι «είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε ότι πάντα υπάρχουν περισσότερα να μάθουμε».

Πηγή: The Street