Παρά τα όσα μπορεί να έχει αποδείξει η οικογένεια Addams, κανείς δεν γεννιέται με τη μούρη πασπαλισμένη με λευκή μπογιά και φορώντας μαύρα φορέματα. Σκεφτείτε το γνωστό στόρι ενός εφήβου που μέσα σε μια νύχτα μεταμορφώθηκε σε γκοθά, η οποία αποτελεί μια από τις πιο κλασικές περιπτώσεις της σύγχρονης ζωής. Το κορίτσι που βαριέται να βλέπει τους συμμαθητές της να παπαγαλίζουν ο ένας το στυλ και τον λόγο του άλλου, στέλνει την απογοήτευσή της, σχεδιάζοντας μια παχιά γραμμή eyeliner στο άνω βλέφαρο, φοράει ολόμαυρα ρούχα και μπότες με αγκράφες – σε μια προσπάθεια να ξεχωρίσει από το κατεστημένο. Αρχίζει να ακούει The Damned και Siouxsie Sioux, θεωρώντας τον εαυτό της ένα μυστικό μέλος των Evanescence.
Συχνά, συνειδητοποιούμε το ποιοι είμαστε με το να ενσωματώνουμε τις ταυτότητες των ανθρώπων που θαυμάζουμε. Η δυναμική του ρούχου να σε μεταμορφώνει είναι μια από τις πιο θεμελιώδεις απολαύσεις του να ντύνεσαι κάθε πρωί και είναι ίσως ο απλούστερος τρόπος να πειραματιστείς με νεοαποκτηθείσες συμμαχίες. Ο κινηματογράφος, η μουσική και η τηλεόραση, παίζουν ουσιαστικό ρόλο στη διευκόλυνση αυτής της διαδικασίας αυτογνωσίας – πόσοι άνθρωποι είδαν για πρώτη φορά τον εαυτό τους στον χαρακτήρα της Nancy Downs στο “The Craft” και αποφάσισαν να κλέψουν και να αντιγράψουν το στιλ της, σκίζοντας το καλσόν τους, βάφοντας τα χείλη με κραγιόν στο χρώμα του αίματος και βάζοντας στο λαιμό ένα τσόκερ με καρφιά; Αυτό που μπορεί να ξεκινήσει ως μια αναπαράσταση μιας υποκουλτούρας, μπορεί τελικά να μας φέρει πιο κοντά στον πραγματικό μας εαυτό.
Προς μεγάλη απογοήτευση των «πραγματικών» γκοθάδων, η επανεμφάνιση μιας σκοτεινής αισθητικής έχει ριζώσει για τα καλά στην ποπ κουλτούρα. Υπάρχει η Kourtney Kardashian και ο Travis Barker, οι οποίοι ντύνονται πλέον σχεδόν αποκλειστικά στο Hot Topic, υπάρχει η συμμορία του Demna με τα βλοσυρά μοντέλα της Balenciaga με τα δερμάτινα παλτό που σέρνονται το πάτωμα, η Willow Smith και οι μπότες Kiki που φτάνουν μέχρι το ύψος του μηρού και ο τελευταίος ρόλος της Jenna Ortega ως Wednesday Addams στη σειρά “Wednesday” του Netflix. Παρακάτω, ταξιδεύουμε σε μερικές από τα πιο καυτά γκοθάκια που έχουν εμφανιστεί στην οθόνη – από την Andrea στο “Daria” και τη Lydia Deetz στο ‘Beetlejuice’, μέχρι τον Brandon Lee στο “The Crow”.
Η Amy Blue στο “Doom Generation”
Το πρωτοποριακό “The Doom Generation” του Gregg Araki παρακολουθεί την υπερσεξουαλική, γεμάτη ναρκωτικά σχέση μεταξύ της Amy Blue και του φίλου της Jordan White, οι οποίοι κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, γνωρίζουν ένα όμορφο νεαρό, και συνεχίζουν να ταξιδεύουν παρέα. Η Blue, την οποία υποδύεται η Rose McGowan, είναι εξοπλισμένη με μια punk-rock γκαρνταρόμπα που αντικατοπτρίζει την αβυσσαλέα ενηλικίωσή της, φορώντας Dr. Martens, ρετρό sundresses και τεράστια δερμάτινα μπουφάν. Παγιδευμένη σε ένα βασίλειο βίαιου ερωτισμού και τρομακτικών μοτέλ, η δυσφορία που νιώθει η Blue θα μπορούσε να χαρτογραφηθεί στην γκαρνταρόμπα της. «Εκείνο το κορίτσι που ο φίλος της ήταν τραγουδιστής και που ήταν εντελώς ναρκισσίστρια και που πραγματικά δεν έδινε δεκάρα για κανέναν άλλον εκτός από τον εαυτό της. Αυτός είναι ο χαρακτήρας της», δήλωσε η ενδυματολόγος της ταινίας Cathy Cooper.
Η Lydia στο “Beetlejuice”
Η επιλογή της Winona Ryder για τον ρόλο της Lydia, του γκοθ κοριτσιού, στο “Beetlejuice” του Tim Burton ήταν αρκετά περίεργη. Σύμφωνα με τον Burton, η ηθοποιός «περπατούσε στο πλατό φορώντας αυτή τη μικροσκοπική στολή μαζορέτας και μια ξανθιά περούκα τύπου Hayley Mills, μοιάζοντας με τον Bambi το ελαφάκι» – μόνο για να ρίξει σκιά στο δέρμα της και να φορέσει ένα πλατύγυρο καπέλο, ένα παράξενο σκισμένο φόρεμα και κόκκινα μάτια. Η εμφάνισή της στην ταινία ήταν τόσο διαχρονική, που η Billie Eilish, η Bella Hadid, η Alexa Demie και η Beyoncé συνεχίζουν να αναβιώνουν την αγκαθωτή παιδική της φράντζα και το backcombed updo φόρεμά της.
Η Paris Hilton στο “Repo! A Genetic Opera”
Ούτε μια αθλητική φόρμα Juicy Couture, ούτε ένα γάντι sliving στον ορίζοντα του “Repo! The Genetic Opera”. Η Paris Hilton αναγκάστηκε να φορέσει κορσέ με αγκράφες, τιράντες και λάτεξ μπότες μέχρι το γόνατο. Κάποιοι κριτικοί χαρακτήρισαν την ταινία τρόμου «χάλι μαύρο», αλλά η εικόνα της Hilton ως τραγουδίστριας με μαύρο κραγιόν και κατάμαυρο, smokey eye, απλώς ενίσχυσε τη συμβολή της στον κανόνα της ροκ μουσικής. Μετά υπάρχει και η καταπληκτική περούκα TERF-μπαγκ!
Η Janice στο “Mean Girls”
Μα φυσικά!!! Ο περίεργος τύποε που φτιάχνει περούκες από τα μαλλιά άλλων ανθρώπων, προφανώς και θα ήταν γκοθ. Ενώ οι υπόλοιποι ηθοποιοί του “Mean Girls” φορούσαν ροζ, το 90’s grunge στιλ της Janice Ian με σκούρο μακιγιάζ, ατημέλητα μαύρα μαλλιά, μακριά νυχτεριδέ μανίκια και σκισμένα μπλουζάκια με ονόματα συγκροτημάτων, ήταν μόνο ένας δείκτης του πόσο μακριά είχε φτάσει η αποξένωσή της από την πρώην κολλητή της Regina George, καθώς εκείνη που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας αποκαλώντας την Ian ναρκομανή.
H Nancy Downs από το “The Craft”
Όταν ο Andrew Flemming κυκλοφόρησε το “The Craft” το 1996, μάλλον δεν γνώριζε ότι η ταινία θα επηρέαζε το στυλ των έφηβων κοριτσιών για τις επόμενες γενιές. Με πρωταγωνίστριες τις Robin Tunney, Neve Campbell, Rachel True και Fairuza Balk, η ταινία είναι ένα εφηβικό θρίλερ που παρακολουθεί το ταξίδι τεσσάρων κοριτσιών μέσα από τη μαγεία και τη δημιουργία της δικής τους συμμορίας. Από τα PVC παλτά και τα θρησκευτικά κοσμήματα, μέχρι τις φούστες ταρτάν και τις μαύρες μαγισσέ μπότες, ολόκληρη η γκαρνταρόμπα της ταινίας υπήρξε άκρως εμβληματική.
Ο Colin Gray στο “Jennifer’s Body”
Η ταινία “Το σώμα της Τζένιφερ”, που κυκλοφόρησε το 2009, είναι μια ταινία που, παρά το γεγονός ότι είχε υποτιμηθεί την εποχή που κυκλοφόρησε, μας έδωσε τόσα πολλά. Με πρωταγωνίστριες τη Megan Fox και την Amanda Seyfried, η ταινία είναι γεμάτη από εμβληματικά one-liners: σκεφτείτε εκείνο το «η κόλαση είναι μια έφηβη», ή το «ωραίο αστείο Hannah Montana» και, φυσικά, «Θα φάω την ψυχή σου και θα στην ξεριζώσω, Νίντι!». Αλλά επιπλέον, μας έδωσε τον Colin Gray, τον απόλυτο emo καρδιοκατακτητή. Πριν η Jennifer τον φάει ζωντανό (RIP), η σύντομη ζωντανή παρουσία του Colin στην οθόνη ήταν γεμάτη από εμβληματικά μαυρισμένα μάτια, μαύρο βερνίκι νυχιών και σκουλαρίκι στα χείλη.
Η Kim Diamond στο “Book of Shadows: Blair Witch 2”
Αποδοκιμασμένο από τους κριτικούς ως μια πραγματικά κακή συνέχεια του “The Blair Witch Project”, ίσως το μόνο λυτρωτικό στοιχείο στο Book of Shadows ήταν η Kim Director, η οποία υποδύθηκε την Kim Diamond. Ο ηθοποιός αρχικά είχε περάσει από οντισιόν για έναν άλλο ρόλο, αλλά ο σκηνοθέτης Joe Berlinger είδε ένα goth κορίτσι να ξεπροβάλλει από την εντυπωσιακά ωχρή όψη της ηθοποιού. Και ενστερνίστηκε το αρχέτυπο -αλήτικη συμπεριφορά, αθυρόστομο χιούμορ, με ένα τσιγάρο συνεχώς ανάμεσα στα δόντια της -με μια τόσο πετυχημένη απόδοση του ρόπου, που το 2015 το κολάρο της σπό καρφιά πουλήθηκε για 225 δολάρια στο icollector.com. Αυτό μπορεί να μην ακούγεται τεράστιο ποσό, αλλά αυτό δεν ισχύει όταν πρόκειται για μια κάκιστη ταινία.
Η Lisbeth Salander στο “Girl With The Dragon Tattoo”
Ως η πρωταγωνίστρια του Κοριτσιού με το τατουάζ, η Lisbeth Salander είναι η επιτομή της grunge διανοούμενης. Υποδυόμενη τη Rooney Mara στην αγγλική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου σουηδικού μυθιστορήματος το 2011, παρακολουθούμε τη Mara να φοράει μόνο μαύρα, με αξεσουάρ τα piercing στο πρόσωπο και ένα κατάμαυρο gothic κούρεμα. Αν και η Mara δεν επέστρεψε ποτέ ως Lisbeth, οι διάδοχοί της στις συνέχειες της ταινίας, ακολούθησαν το παράδειγμα, επαναπροσδιορίζοντας το εμβληματικό λουκ της Lisbeth, διατηρώντας το όσο πιο goth γίνεται.
Ο Brandon Lee στο “The Crow”
Το 1989, ο καλλιτέχνης James O’Barr δημιούργησε το “The Crow”, μια σειρά κόμικς με υπερήρωες που ακολουθούσε την αναζήτηση εκδίκησης ενός ροκ μουσικού μετά την επιστροφή του από τους νεκρούς. Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία της σειράς, ο ηθοποιός Brandon Lee, επιλέχθηκε για να ενσαρκώσει τον χαρακτήρα σε μια κινηματογραφική μεταφορά, ντυμένος με μια ολόσωμη δερμάτινη φόρμα και το χλωμό του χρώμα στο πρόσωπο, ο Lee έκανε ακριβώς αυτό. Δυστυχώς, σε ηλικία 28 ετών, ο Lee σκοτώθηκε στα γυρίσματα του “The Crow” από ένα ελαττωματικό περίστροφο.
Ο Newt από το “Hollyoaks”
Μου προκάλεσε άγνωστη ευχαρίστηση το γεγονός ότι γνωρίζω ότι υπάρχει μια ιστοσελίδα που ονομάζεται hollyoaks.fandom.com, αλλά όχι τόσο πολύ όσο το γεγονός ότι ξαναβρήκα το ρόλο του Newt στην αγαπημένη βρετανική σειρά. Στην οποία έφτασε για πρώτη φορά στην πόλη σε ηλικία 14 ετών ως θετό παιδί του Jack και της Frankie Osborne, με τη μακριά φράντζα του Newt και την σοβαρή χρήση eyeliner να χρησίμευαν ως σύμβολο του αουτσάιντερ ρόλου του. Πέρασε δύσκολες στιγμές όντας δυσλεκτικός, κατηγορούμενος για διάρρηξη, ενώ επίσης κλήθηκε σε ανάκριση από την αστυνομία για σεξουαλική επαφή με ανήλικο, ενώ οι υπεύθυνοι της σειράς θεώρησαν ότι αυτό σαφώς προβάλλεται καλύτερα με ένα σκουλαρίκι στα χείλη.
Παρά τα όσα μπορεί να έχει αποδείξει η οικογένεια Addams, κανείς δεν γεννιέται με τη μούρη πασπαλισμένη με λευκή μπογιά και φορώντας μαύρα φορέματα. Σκεφτείτε το γνωστό στόρι ενός εφήβου που μέσα σε μια νύχτα μεταμορφώθηκε σε γκοθά, η οποία αποτελεί μια από τις πιο κλασικές περιπτώσεις της σύγχρονης ζωής. Το κορίτσι που βαριέται να βλέπει τους συμμαθητές της να παπαγαλίζουν ο ένας το στυλ και τον λόγο του άλλου, στέλνει την απογοήτευσή της, σχεδιάζοντας μια παχιά γραμμή eyeliner στο άνω βλέφαρο, φοράει ολόμαυρα ρούχα και μπότες με αγκράφες – σε μια προσπάθεια να ξεχωρίσει από το κατεστημένο. Αρχίζει να ακούει The Damned και Siouxsie Sioux, θεωρώντας τον εαυτό της ένα μυστικό μέλος των Evanescence.
Συχνά, συνειδητοποιούμε το ποιοι είμαστε με το να ενσωματώνουμε τις ταυτότητες των ανθρώπων που θαυμάζουμε. Η δυναμική του ρούχου να σε μεταμορφώνει είναι μια από τις πιο θεμελιώδεις απολαύσεις του να ντύνεσαι κάθε πρωί και είναι ίσως ο απλούστερος τρόπος να πειραματιστείς με νεοαποκτηθείσες συμμαχίες. Ο κινηματογράφος, η μουσική και η τηλεόραση, παίζουν ουσιαστικό ρόλο στη διευκόλυνση αυτής της διαδικασίας αυτογνωσίας – πόσοι άνθρωποι είδαν για πρώτη φορά τον εαυτό τους στον χαρακτήρα της Nancy Downs στο “The Craft” και αποφάσισαν να κλέψουν και να αντιγράψουν το στιλ της, σκίζοντας το καλσόν τους, βάφοντας τα χείλη με κραγιόν στο χρώμα του αίματος και βάζοντας στο λαιμό ένα τσόκερ με καρφιά; Αυτό που μπορεί να ξεκινήσει ως μια αναπαράσταση μιας υποκουλτούρας, μπορεί τελικά να μας φέρει πιο κοντά στον πραγματικό μας εαυτό.
Προς μεγάλη απογοήτευση των «πραγματικών» γκοθάδων, η επανεμφάνιση μιας σκοτεινής αισθητικής έχει ριζώσει για τα καλά στην ποπ κουλτούρα. Υπάρχει η Kourtney Kardashian και ο Travis Barker, οι οποίοι ντύνονται πλέον σχεδόν αποκλειστικά στο Hot Topic, υπάρχει η συμμορία του Demna με τα βλοσυρά μοντέλα της Balenciaga με τα δερμάτινα παλτό που σέρνονται το πάτωμα, η Willow Smith και οι μπότες Kiki που φτάνουν μέχρι το ύψος του μηρού και ο τελευταίος ρόλος της Jenna Ortega ως Wednesday Addams στη σειρά “Wednesday” του Netflix. Παρακάτω, ταξιδεύουμε σε μερικές από τα πιο καυτά γκοθάκια που έχουν εμφανιστεί στην οθόνη – από την Andrea στο “Daria” και τη Lydia Deetz στο ‘Beetlejuice’, μέχρι τον Brandon Lee στο “The Crow”.
Η Amy Blue στο “Doom Generation”
Το πρωτοποριακό “The Doom Generation” του Gregg Araki παρακολουθεί την υπερσεξουαλική, γεμάτη ναρκωτικά σχέση μεταξύ της Amy Blue και του φίλου της Jordan White, οι οποίοι κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, γνωρίζουν ένα όμορφο νεαρό, και συνεχίζουν να ταξιδεύουν παρέα. Η Blue, την οποία υποδύεται η Rose McGowan, είναι εξοπλισμένη με μια punk-rock γκαρνταρόμπα που αντικατοπτρίζει την αβυσσαλέα ενηλικίωσή της, φορώντας Dr. Martens, ρετρό sundresses και τεράστια δερμάτινα μπουφάν. Παγιδευμένη σε ένα βασίλειο βίαιου ερωτισμού και τρομακτικών μοτέλ, η δυσφορία που νιώθει η Blue θα μπορούσε να χαρτογραφηθεί στην γκαρνταρόμπα της. «Εκείνο το κορίτσι που ο φίλος της ήταν τραγουδιστής και που ήταν εντελώς ναρκισσίστρια και που πραγματικά δεν έδινε δεκάρα για κανέναν άλλον εκτός από τον εαυτό της. Αυτός είναι ο χαρακτήρας της», δήλωσε η ενδυματολόγος της ταινίας Cathy Cooper.
Η Lydia στο “Beetlejuice”
Η επιλογή της Winona Ryder για τον ρόλο της Lydia, του γκοθ κοριτσιού, στο “Beetlejuice” του Tim Burton ήταν αρκετά περίεργη. Σύμφωνα με τον Burton, η ηθοποιός «περπατούσε στο πλατό φορώντας αυτή τη μικροσκοπική στολή μαζορέτας και μια ξανθιά περούκα τύπου Hayley Mills, μοιάζοντας με τον Bambi το ελαφάκι» – μόνο για να ρίξει σκιά στο δέρμα της και να φορέσει ένα πλατύγυρο καπέλο, ένα παράξενο σκισμένο φόρεμα και κόκκινα μάτια. Η εμφάνισή της στην ταινία ήταν τόσο διαχρονική, που η Billie Eilish, η Bella Hadid, η Alexa Demie και η Beyoncé συνεχίζουν να αναβιώνουν την αγκαθωτή παιδική της φράντζα και το backcombed updo φόρεμά της.
Η Paris Hilton στο “Repo! A Genetic Opera”
Ούτε μια αθλητική φόρμα Juicy Couture, ούτε ένα γάντι sliving στον ορίζοντα του “Repo! The Genetic Opera”. Η Paris Hilton αναγκάστηκε να φορέσει κορσέ με αγκράφες, τιράντες και λάτεξ μπότες μέχρι το γόνατο. Κάποιοι κριτικοί χαρακτήρισαν την ταινία τρόμου «χάλι μαύρο», αλλά η εικόνα της Hilton ως τραγουδίστριας με μαύρο κραγιόν και κατάμαυρο, smokey eye, απλώς ενίσχυσε τη συμβολή της στον κανόνα της ροκ μουσικής. Μετά υπάρχει και η καταπληκτική περούκα TERF-μπαγκ!
Η Janice στο “Mean Girls”
Μα φυσικά!!! Ο περίεργος τύποε που φτιάχνει περούκες από τα μαλλιά άλλων ανθρώπων, προφανώς και θα ήταν γκοθ. Ενώ οι υπόλοιποι ηθοποιοί του “Mean Girls” φορούσαν ροζ, το 90’s grunge στιλ της Janice Ian με σκούρο μακιγιάζ, ατημέλητα μαύρα μαλλιά, μακριά νυχτεριδέ μανίκια και σκισμένα μπλουζάκια με ονόματα συγκροτημάτων, ήταν μόνο ένας δείκτης του πόσο μακριά είχε φτάσει η αποξένωσή της από την πρώην κολλητή της Regina George, καθώς εκείνη που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας αποκαλώντας την Ian ναρκομανή.
H Nancy Downs από το “The Craft”
Όταν ο Andrew Flemming κυκλοφόρησε το “The Craft” το 1996, μάλλον δεν γνώριζε ότι η ταινία θα επηρέαζε το στυλ των έφηβων κοριτσιών για τις επόμενες γενιές. Με πρωταγωνίστριες τις Robin Tunney, Neve Campbell, Rachel True και Fairuza Balk, η ταινία είναι ένα εφηβικό θρίλερ που παρακολουθεί το ταξίδι τεσσάρων κοριτσιών μέσα από τη μαγεία και τη δημιουργία της δικής τους συμμορίας. Από τα PVC παλτά και τα θρησκευτικά κοσμήματα, μέχρι τις φούστες ταρτάν και τις μαύρες μαγισσέ μπότες, ολόκληρη η γκαρνταρόμπα της ταινίας υπήρξε άκρως εμβληματική.
Ο Colin Gray στο “Jennifer’s Body”
Η ταινία “Το σώμα της Τζένιφερ”, που κυκλοφόρησε το 2009, είναι μια ταινία που, παρά το γεγονός ότι είχε υποτιμηθεί την εποχή που κυκλοφόρησε, μας έδωσε τόσα πολλά. Με πρωταγωνίστριες τη Megan Fox και την Amanda Seyfried, η ταινία είναι γεμάτη από εμβληματικά one-liners: σκεφτείτε εκείνο το «η κόλαση είναι μια έφηβη», ή το «ωραίο αστείο Hannah Montana» και, φυσικά, «Θα φάω την ψυχή σου και θα στην ξεριζώσω, Νίντι!». Αλλά επιπλέον, μας έδωσε τον Colin Gray, τον απόλυτο emo καρδιοκατακτητή. Πριν η Jennifer τον φάει ζωντανό (RIP), η σύντομη ζωντανή παρουσία του Colin στην οθόνη ήταν γεμάτη από εμβληματικά μαυρισμένα μάτια, μαύρο βερνίκι νυχιών και σκουλαρίκι στα χείλη.
Η Kim Diamond στο “Book of Shadows: Blair Witch 2”
Αποδοκιμασμένο από τους κριτικούς ως μια πραγματικά κακή συνέχεια του “The Blair Witch Project”, ίσως το μόνο λυτρωτικό στοιχείο στο Book of Shadows ήταν η Kim Director, η οποία υποδύθηκε την Kim Diamond. Ο ηθοποιός αρχικά είχε περάσει από οντισιόν για έναν άλλο ρόλο, αλλά ο σκηνοθέτης Joe Berlinger είδε ένα goth κορίτσι να ξεπροβάλλει από την εντυπωσιακά ωχρή όψη της ηθοποιού. Και ενστερνίστηκε το αρχέτυπο -αλήτικη συμπεριφορά, αθυρόστομο χιούμορ, με ένα τσιγάρο συνεχώς ανάμεσα στα δόντια της -με μια τόσο πετυχημένη απόδοση του ρόπου, που το 2015 το κολάρο της σπό καρφιά πουλήθηκε για 225 δολάρια στο icollector.com. Αυτό μπορεί να μην ακούγεται τεράστιο ποσό, αλλά αυτό δεν ισχύει όταν πρόκειται για μια κάκιστη ταινία.
Η Lisbeth Salander στο “Girl With The Dragon Tattoo”
Ως η πρωταγωνίστρια του Κοριτσιού με το τατουάζ, η Lisbeth Salander είναι η επιτομή της grunge διανοούμενης. Υποδυόμενη τη Rooney Mara στην αγγλική κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου σουηδικού μυθιστορήματος το 2011, παρακολουθούμε τη Mara να φοράει μόνο μαύρα, με αξεσουάρ τα piercing στο πρόσωπο και ένα κατάμαυρο gothic κούρεμα. Αν και η Mara δεν επέστρεψε ποτέ ως Lisbeth, οι διάδοχοί της στις συνέχειες της ταινίας, ακολούθησαν το παράδειγμα, επαναπροσδιορίζοντας το εμβληματικό λουκ της Lisbeth, διατηρώντας το όσο πιο goth γίνεται.
Ο Brandon Lee στο “The Crow”
Το 1989, ο καλλιτέχνης James O’Barr δημιούργησε το “The Crow”, μια σειρά κόμικς με υπερήρωες που ακολουθούσε την αναζήτηση εκδίκησης ενός ροκ μουσικού μετά την επιστροφή του από τους νεκρούς. Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία της σειράς, ο ηθοποιός Brandon Lee, επιλέχθηκε για να ενσαρκώσει τον χαρακτήρα σε μια κινηματογραφική μεταφορά, ντυμένος με μια ολόσωμη δερμάτινη φόρμα και το χλωμό του χρώμα στο πρόσωπο, ο Lee έκανε ακριβώς αυτό. Δυστυχώς, σε ηλικία 28 ετών, ο Lee σκοτώθηκε στα γυρίσματα του “The Crow” από ένα ελαττωματικό περίστροφο.
Ο Newt από το “Hollyoaks”
Μου προκάλεσε άγνωστη ευχαρίστηση το γεγονός ότι γνωρίζω ότι υπάρχει μια ιστοσελίδα που ονομάζεται hollyoaks.fandom.com, αλλά όχι τόσο πολύ όσο το γεγονός ότι ξαναβρήκα το ρόλο του Newt στην αγαπημένη βρετανική σειρά. Στην οποία έφτασε για πρώτη φορά στην πόλη σε ηλικία 14 ετών ως θετό παιδί του Jack και της Frankie Osborne, με τη μακριά φράντζα του Newt και την σοβαρή χρήση eyeliner να χρησίμευαν ως σύμβολο του αουτσάιντερ ρόλου του. Πέρασε δύσκολες στιγμές όντας δυσλεκτικός, κατηγορούμενος για διάρρηξη, ενώ επίσης κλήθηκε σε ανάκριση από την αστυνομία για σεξουαλική επαφή με ανήλικο, ενώ οι υπεύθυνοι της σειράς θεώρησαν ότι αυτό σαφώς προβάλλεται καλύτερα με ένα σκουλαρίκι στα χείλη.