Τον περασμένο μήνα, η Αμερικανίδα ηθοποιός και OG it-girl, Chloë Sevigny μεταμορφώθηκε σε βασίλισσα του πάγου για τον οίκο Chopova Lowena. «Όλοι νομίζουν ότι είμαι κακιά, αλλά είμαι απλά πολύ hot», δήλωσε στις σελίδες του βιβλίου, που επιμελήθηκε η καλλιτέχνιδα, Precious Okoyomon.
Αν και γνωρίζουμε ότι δεν είναι καθόλου κακιά, το τελευταίο μέρος της δήλωσης, όσον αφορά το hotness της, είναι αδιαμφισβήτητο – και τώρα, ρίχνει λάδι στη φωτιά πρωταγωνιστώντας στην τελευταία καμπάνια του οίκου Proenza Schouler. Πηγαία cool, ανεπιτήδευτα κομψή, πηγή έμπνευσης για δεκάδες σχεδιαστές και οίκους μόδας, η Chloë Sevigny είναι φτιαγμένη από τη στόφα της μούσας.
Όσον αφορά τη συνεργασία της με τους Proenza Schouler, η Sevigny ήταν ανέκαθεν ένα fashion icon και μια προσωπικότητα που οι σχεδιαστές της μάρκας, Jack McCollough και Lazaro Hernandez, θαύμαζαν πολύ. Με τα χρόνια, η σταθερή επιδίωξη του καλλιτεχνικού πειραματισμού και η προθυμία της να διευρύνει τα προσωπικά και επαγγελματικά της όρια έχουν αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τον οίκο μόδας.
Αφού περπάτησε για το label στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης για τη σεζόν Φθινόπωρο-Χειμώνα 2023, η Sevigny γίνεται τώρα το πρόσωπο της καμπάνιας και δε θα μπορούσαμε να φανταστούμε κάποια πιο κατάλληλη για αυτόν τον ρόλο. Ο φακός του φωτογράφου Davit Giorgadze, την απαθανάτισε στο σπίτι της, ντυμένη με ένα δερμάτινο aviator μπουφάν, με τα χέρια σταυρωμένα μπροστά της καθώς το τραβάει σφιχτά στο στήθος της.
Το στυλ ολοκληρώνεται με έναν τεράστιο, μάλλινο γιακά. Το βλέπεις, δηλαδή, αυτό το μπουφάν και γίνεσαι “καλοχειμωνάκιας”, Αύγουστο μήνα. Ξαφνικά δεν είμαστε τόσο αντίθετοι στην έναρξη του φθινοπώρου με τον γκρίζο ουρανό και τις βροχερές μέρες.
Φυσικά μια τόσο urban κολλεξιόν δε θα μπορούσε να μην ενσωματώσει το στοιχείο της πόλης στην καμπάνια. Έτσι, στην επόμενη λήψη την βλέπουμε να ποζάρει στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Η καμπάνια αιχμαλωτίζει τη Sevigny στο φυσικό της περιβάλλον, αγκαλιάζοντας την έμφυτη ομορφιά της στο Μεγάλο Μήλo.
Ο φακός του φωτογράφου, Davit Giorgadze, έρχεται λίγο πιο κοντά, ενώ βλέπουμε την ηθοποιό να ποζάρει φορώντας λευκή γούνα. Στην επόμενη λήψη, τα πεσμένα φύλλα στο βάθος μας θυμίζουν ότι το φθινώπορο είναι προ των πυλών, καθώς η ηθοποιός στέκεται στο πεζοδρόμιο φορώντας ένα ολόλευκο κουστούμι.
Η συλλογή της Proenza Schouler για το Φθινόπωρο – Χειμώνα 2023, είναι μια μινιμαλιστική άσκηση σε καθαρές γραμμές και κομψά χρώματα, που υπογραμμίζεται από τη συνοχή και την κομψότητα μιας «πλήρους γκαρνταρόμπας» όσον αφορά τις θεματικές και οπτικές τις αφηγήσεις.
Κλείνοντας φέτος 20 χρόνια συνεργασίας, οι σχεδιαστές Jack McCullough και Lazaro Hernandez γνωρίστηκαν για πρώτη φορά ενώ σπούδαζαν στο Parsons School of Design. Οι σχεδιαστές είχαν συνεργαστεί τότε για να παρουσιάσουν την πρώτη τους κολλεξιόν, ως μέρος της πτυχιακής τους εργασίας.
Η φετινή συλλογή απεικονίζει μια μέρα στη ζωή της γυναίκας του brand Proenza Schouler, από σαράντα διαφορετικές οπτικές γωνίες. Ποια είναι, τι σκέφτεται, πώς φέρεται, τι νιώθει; Η φωτογράφιση καταφέρνει να αποτυπώσει τη συμπεριφορά, τα συναισθήματα, την ευαισθησία, το στυλ της, καθώς και τη θηλυκότητά της.
Για τη συλλογή Proenza Schouler Φθινόπωρο – Χειμώνας 2023, οι σχεδιαστές Jack McCollough και Lazaro Hernandez σκάβουν λίγο πιο βαθιά, προκειμένου να εξερευνήσουν τον εσωτερικό της κόσμο, πέρα από την ενδυμασία και την εξωτερική της εμφάνιση. Ποιες πεποιθήσεις κυριαρχούν στην καθημερινότητά της; Ποια είναι η φιλοσοφία της;
Για να απαντήσει σε αυτό, ο οίκος ανέθεσε στην Αμερικανίδα συγγραφέα και μυθιστοριογράφο Ottessa Moshfegh (My Year of Rest and Relaxation) να συνθέσει μερικές σελίδες από το ημερολόγιο αυτής της γυναίκας. Στις φανταστικές αυτές εξομολογήσεις, μας αποκαλύπτονται πολύ προσωπικές σκέψεις και προβληματισμοί.
Η πένα της Moshfegh διερευνά τις θεμελιώδεις αξίες της γυναίκας των Proenza Schouler: οικογένεια, σχέσεις, καριέρα, δυσκολίες καθώς και απλές απολαύσεις που ανακαλύπτει στην καθημερινότητά της. Οι καταχωρήσεις είναι άλλοτε κοινότοπες κι άλλοτε βαθυστόχαστες, αλλά πάντα προσωπικές.
Φυσικά, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Jack McCollough και ο Lazaro Hernandez επιστρατεύουν τη Sevigny για να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια καμπάνια της Proenza Schouler. Πίσω στο 2017, ήταν το πρόσωπο του οίκου για τη σειρά “PSWL“, μια κολλεξιόν με πιο casual και οικονομικά κομμάτια.