Το Renault 4 είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα αυτοκίνητο: είναι ένα αληθινό σύμβολο. Με πάνω από 8 εκατομμύρια πωλήσεις σε περισσότερες από 100 χώρες, τα τελευταία 60 χρόνια ξεπερνά το χάσμα γενεών και τις κοινωνικές ανισότητες. Είναι τόσο άνετο τόσο στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο, κερδίζοντας δίκαια τον τίτλο του πολυ-χρηστικού. Είναι ανεπιτήδευτο, αλλά και κομψό, ενώ  παραμένει ένα αυτοκίνητο για όλους, που απευθύνεται και σε άνδρες αλλά και σε γυναίκες. Η παραγωγή του σταμάτησε πριν από 30 χρόνια, αλλά το 4L δεν έφυγε ποτέ από τα φώτα της δημοσιότητας. Είναι ένα από τα αυθεντικά ‘vintage’ αυτοκίνητα των νέων, καθώς τα τελευταία 25 χρόνια είδαμε το 4L Trophy να αποδεικνύει ξανά και ξανά την αξία του στον τομέα της ευελιξίας, αλλά και της αξιοπιστίας.

“Η Renault 4 είναι ένας μύθος. Και οι μύθοι δεν πεθαίνουν ποτέ! Το R4 είναι ένα αυτοκίνητο που όλοι σήμερα μπορούν να αγαπήσουν και θέλουμε όλοι να ανακαλύψουν ξανά αυτή τη νέα του προσέγγιση μέσα από μια σύγχρονη και εξηλεκτρισμένη έκδοσή του. “, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Luca De Meo. Το πρωτότυπο 4EVER Trophy που παρουσιάζει η Renault στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, είναι το δεύτερο εμβληματικό της μοντέλο, μετά το Renault 5 Prototype που λανσάρεται σε ηλεκτρική έκδοση, ως μέρος του στρατηγικού πλάνου Renaulution. Η Renault, εξηλεκτρίζει το μέλλον της, στηριζόμενη στο ένδοξο παρελθόν της. Τι σημαίνει το 4Ever για τα μελλοντικά Renaults; Αυτή η ιδέα είναι η δεύτερη εξέλιξη του ταξιδιού της Renault για την ηλεκτροκίνηση μικρών και προσιτών οχημάτων, μετά το ελαφρύ αυτοκίνητο 5. Σε μορφή παραγωγής, το μελλοντικό 4 θα μοιράζεται το CMF-BEV με το 5. Οι πλήρεις λεπτομέρειες δεν έχουν επιβεβαιωθεί για το 5, και σίγουρα όχι για το 4, ωστόσο αναμένουμε περίπου 100kW ισχύος από έναν μονό ηλεκτροκινητήρα, με δυνατότητα AWD στις πιο θερμές εκδόσεις. Η αυτονομία οδήγησης του Renault 5 EV αναμένεται να φτάσει περίπου τα 400 χιλιόμετρα, αν και το μέγεθος της μπαταρίας και οι ταχύτητες φόρτισης δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί. Η Renault λέει ότι τόσο το 4 όσο και το 5 δείχνουν αυτοκίνητα που θα παίζουν στον ίδιο χώρο με το Clio και το SUV Captur. Τα μελλοντικά οχήματα παραγωγής τόσο του 4 όσο και του 5 θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο ElectiCity της Renault στη Βόρεια Γαλλία.

Το Renault 4Ever concept ακολουθεί το ψηφιακό ρετρό σχεδιαστικό άρωμα του 5 concept, πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-BEV, που χρησιμοποιείται για ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας Β. Η πλατφόρμα αυτή εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση αναφορικά με την αυτονομία, την ακουστική και τη συμπεριφορά στο δρόμο, χωρίς όμως να απαιτεί κανένα συμβιβασμό στη σχεδίαση. Διαθέτει έντονες υπογραφές LED και σύγχρονες ανατροπές, όπως καθρέφτες με κάμερα, αλλά οι συνολικές αναλογίες είναι εμπνευσμένες από αυτοκίνητα του παρελθόντος.Το 4EVER Trophy ενσωματώνει μια νέα προσέγγιση της εμβληματικής φαρδιάς & οριζόντιας μάσκας του Renault 4 με τα στρογγυλά, ενσωματωμένα φώτα, των οποίων τη θέση έχουν πάρει τα φωτιστικά σώματα LED Matrix. Τα καινοτόμα αυτά φώτα χαρίζουν στο αυτοκίνητο μια εντυπωσιακή ταυτότητα. Ενώ τα εντελώς ανασχεδιασμένα και αναγνωρίσιμα πίσω φώτα είναι εύκολα αναγνωρίσιμα και αποτελούν ξεκάθαρη παραπομπή στο εμβληματικό 4L Το κάτω μέρος του 4EVER Trophy, βαμμένο σε ασημί Gun Metal απόχρωση, έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει αισθητικά με την ύπαιθρο, αναδεικνύοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Το σύνολο ξεχωρίζει χάρη στην ιδιαίτερη αισθητική του, με την ασημί βαφή και τις μωβ αποχρώσεις στις μπάρες οροφής, τα ελατήρια των αναρτήσεων και τα σήματα στις ζάντες. Η εικόνα ενός ‘dune-buggy’, χαρίζει στο 4EVER Trophy μία εντυπωσιακή εμφάνιση. Το κοίλο καπό έχει έναν τεράστιο αεραγωγό που βελτιώνει θεαματικά την αποτελεσματικότητα του ψυγείου που βρίσκεται στο μέσον της μάσκας. Ο μπροστινός πρόβολος έχει μειωθεί σημαντικά προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου.

Με τη ρεζέρβα τοποθετημένη στην οροφή από ανθρακονήματα, ένα φτυάρι και τις κυματιστές ράμπες στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας, το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να κινηθεί εκτός δρόμου. Τα τεράστια προστατευτικά πάνελ στο κάτω μέρος του αμαξώματος και τα προστατευτικά στα ‘φρύδια’ των φτερών αφήνουν μία σημαντική απόσταση 20εκ. γύρω από τους θόλους των τροχών. Το ψηλωμένο αμάξωμα αναδεικνύει το μέγεθος των τροχών (753 mm) και τις ζάντες των 19 ιντσών. Το κάτω μέρος έχει ενισχυθεί για να παρέχει μεγαλύτερη προστασία στην μπαταρία που βρίσκεται στο μέσον του πλαισίου. Κάθε τροχός του 4EVER Trophy διαθέτει έναν ορατό συμπιεστή αέρος ώστε ο οδηγός να μπορεί να ρυθμίσει από το εσωτερικό την πίεση στα λάστιχα, προσαρμόζοντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τον τύπο του εδάφους.

Η Renault αποφάσισε να προωθήσει το 4Ever concept προς την εκτός δρόμου κατεύθυνση με χοντρά ελαστικά 30 ιντσών τοποθετημένα σε ζάντες 19 ιντσών και πολλές μαύρες επενδύσεις γύρω από τους θόλους των τροχών. Υπάρχει επίσης απόσταση 200 χιλιοστών από το έδαφος για να παίξετε περισσότερο εκτός δρόμου.

info:https://www.renault.com.gr/