H μεγαλύτερη τεχνική αλλαγη κανονισμών που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία της F1 προϊδεάζει ότι πιθανόν να παρακολουθήσουμε ένα συναρπαστικό πρωτάθλημα. Με αφορμή τις αλλαγές αυτές κάνουμε ένα flashback στην F1 της δεκαετίας του ‘60.  Τότε που όταν ένα αγωνιστικό έφευγε από την πίστα δεν υπήρχαν ούτε αμμοπαγίδες, ούτε ειδικά προστατευτικά για να απορροφούν την σύγκρουση, ούτε καν ζώνες ασφαλείας στους οδηγούς. Στην καλύτερη περίπτωση υπήρχαν αχυρόμπαλες στα curves και από κει και πέρα το αυτοκίνητο σταμάταγε σε ότι έβρισκε μπροστά του. Ακόμα και οι σχέσεις μεταξύ των οδηγών ήταν διαφορετικές μιας και περνούσαν όλοι μαζί τον ελεύθερο χρόνο που είχαν μεταξύ των δοκιμών και των αγώνων αναπτύσσοντας ιερούς δεσμούς φιλίας.

Στα πιτ με τους οδηγούς της Gold Leaf Team Lotus: Jochen Rindt και Graham Hill συζητούν με τον Jo Siffert στο ιταλικό Grand Prix του 1969. Ο “Seppi”, όπως ήταν γνωστός ο Siffert στην οικογένεια και τους φίλους του, αγωνιζόταν με την ηλικίας ενός έτους Lotus 49B για την ιδιωτική Rob Walker Racing Team. Στη φωτογραφία απεικονίζονται επίσης οι σύζυγοι των τριών οδηγών: Nina Rindt, Bette Hill και Simone Siffert.

Άλλωστε τότε δεν υπήρχαν τόσα πολλά θέματα να συζητηθούν στις συναντήσεις των ομάδων όσα σήμερα, δεδομένης της τεχνολογίας και των ρυθμίσεων που πρέπει να γίνουν σε ένα αγωνιστικό της F1. Για pole position; Ούτε λόγος. Δεν υπήρχαν. Υπήρχαν όμως, όπως υπάρχουν και σήμερα οι θεατές που παρακολουθούσαν από κοντά τους θρύλους επί το έργο.

Η Nina Rindt χρονομέτρησε τους γύρους του συζύγου της Jochen στον αγώνα της Formula 1 στο Silverstone το 1969. Ένα χρόνο αργότερα σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια των προπονήσεων για το ιταλικό γκραν πρι. Σήμερα η Nina Rindt είναι 79 ετών και εξακολουθεί να είναι στενή φίλη με τη σύζυγο του Jackie Stewart, Helen.

Με τη μόνη διαφορά ότι τότε, τα κράνη με την μισή ζελατίνα και τα χαμηλά κόκπιτ, επέτρεπαν στους θεατές να δουν τις εκφράσεις του προσώπου. Από την αυτοσυγκέντρωσή τους μέχρι την τελική τους προσπάθεια. Το πάθος, η αφοσίωση στο άθλημα, η ασυγκράτητη θέληση να κατακτηθεί αυτό που δύσκολα κάποιος άλλος έχει κατακτήσει. Αυτό ακριβώς αποτυπώνει ο Γερμανός φωτογράφος Rainer W. Schlegelmilch. Το κάνει τόσο καλά που γίνεται και αυτός είδωλο, όχι ως οδηγός της Formula 1 αλλά ως ένας από τους σπουδαιότερους φωτογράφους της F1.

Μετά τα δοκιμαστικά του Γκραν Πρι του Μονακό το 1967, ο Ελβετός οδηγός Jo Siffert επέστρεψε στα πιτ καθισμένος στο πίσω μέρος της Lotus του Graham Hill. Ο Hill τερμάτισε δεύτερος, ο Siffert εγκατέλειψε με προβλήματα πίεσης λαδιού στην Cooper-Maserati του. Ο αγώνας επισκιάστηκε από το θανατηφόρο ατύχημα που υπέστη ο οδηγός της Ferrari Lorenzo Bandini, ο οποίος υπέκυψε στα τραύματά του τρεις ημέρες μετά το ατύχημα.