Η Adidas έχει μείνει μόνο με τρεις από τις επτά χορηγούμενες ομάδες της στο Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά η γερμανική κατασκευάστρια εταιρεία αθλητικών ειδών εμμένει ωστόσο στις προοπτικές των πωλήσεών της για το τουρνουά, δήλωσε εκπρόσωπος της, μετά την αποχώρηση σοκ της Γερμανίας. Η εταιρεία εξακολουθεί να αναμένει πωλήσεις από το Παγκόσμιο Κύπελλο περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, ο οποίος είπε ότι οι πωλήσεις ήταν επί του παρόντος υψηλότερες από αυτές στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018 στη Ρωσία. Πάντως ο εκπρόσωπος της ένωσης λιανικού εμπορίου της Γερμανίας ήταν λιγότερο αισιόδοξος: «Χωρίς την εθνική Γερμανίας, η εμπειρία δείχνει ότι το ενδιαφέρον των φιλάθλων για τα εμπορεύματα και άλλα είδη του Παγκοσμίου Κυπέλλου μειώνεται γρήγορα», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Στέφαν Χέρτελ.
Η τέσσερις φορές πρωταθλήτρια Γερμανία αποκλείστηκε από το Παγκόσμιο Κύπελλο παρά τη νίκη με 4-2 επί της Κόστα Ρίκα στον τελευταίο της αγώνα στον 5ο όμιλο, μένοντας εκτός από τη φάση των ομίλων για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Οι φανέλες ποδοσφαίρου για τη γερμανική ομάδα, η οποία αποκλείστηκε καθώς η Ιαπωνία και η Ισπανία προκρίθηκαν στα νοκ άουτ της διοργάνωσης, πωλούνταν σήμερα με έκπτωση 50% στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Adidas. Όμως ο εκπρόσωπος της εταιρείας στο Κατάρ, που φιλοξενεί τον φετινό διαγωνισμό, παρέμεινε αισιόδοξος. «Όσο και αν μας πληγώνει ο αποκλεισμός της Γερμανίας, επωφελούμαστε από τον διεθνή ενθουσιασμό στο Κατάρ», είπε ο εκπρόσωπος. Η Adidas, ένας από τους επτά παγκόσμιους εταίρους της FIFA, θα εξακολουθεί να εκπροσωπείται στο τουρνουά από Ισπανία, Αργεντινή και Ιαπωνία. Η Nike έχει εννέα από τις 13-έως τώρα- εθνικές της ομάδες στον επόμενο γύρο, και μία ακόμη μπορεί να ενταχθεί. Από τις έξι ομάδες της Puma, η Σενεγάλη, το Μαρόκο, η Ελβετία έχουν ήδη προκριθεί.