Το YouTube TV της Google είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο προϊόν της εταιρείας και συνεχίζει να συγκεντρώνει όλο και περισσότερους συνδρομητές. Αφού έφτασε τα 6 εκατομμύρια συνδρομητές πριν από λίγους μήνες, το YouTube TV εκτιμάται ότι έφτασε τώρα τα 6,5 εκατομμύρια συνδρομητές.

Τα νέα στοιχεία από την Leichtman Research Group (μέσω του CordCuttersNews) εκτιμούν ότι το YouTube TV έχει φτάσει περίπου τα 6,5 εκατομμύρια συνδρομητές από το τρίτο τρίμηνο του 2023, αυξημένα κατά 600.000 από το προηγούμενο τρίμηνο.

Αυτό διατήρησε το YouTube TV ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη και μεγαλύτερη υπηρεσία, καθώς το Hulu έφτασε τα 4,6 εκατομμύρια συνδρομητές, το Sling TV πέρασε περίπου τα 2,1 εκατομμύρια και η Fubo βρίσκεται λίγο πιο κοντά στο 1,5 εκατομμύριο. Η Sling TV ήταν η πιο αργά αναπτυσσόμενη από τις υπόλοιπες υπηρεσίες, με τη Fubo να έχει τη μεγαλύτερη αναλογικά ώθηση με 310.000 προσθήκες.

Και, σημειωτέον, αυτό συνέβη ενώ η παραδοσιακή καλωδιακή τηλεόραση σταδιακά έχανε συνδρομητές στις ΗΠΑ. Οι πάροχοι καλωδιακής τηλεόρασης έχασαν 985.000 συνδρομητές το γ’ τρίμηνο, ενώ οι “άλλες” υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης έχασαν περίπου 780.000 το τρίμηνο. Οι διαδικτυακές υπηρεσίες, όπως το YouTube TV, προσέθεσαν συνολικά 1.327.000 συνδρομητές, συγκριτικά, αλλά εξακολουθούσε να υπάρχει καθαρή απώλεια συνδρομητών στην αγορά στο σύνολό της κατά περίπου 465.000 συνδρομητές.

Πηγή: 9to5Google