Όπως δείχνουν τα στοιχεία της εταιρείας Fidelity, το X (πρώην Twitter) του Έλον Μασκ έχει χάσει πάνω από το 71% της αξίας του απ’ όταν το απέκτησε ο δισεκατομμυριούχος, τον Οκτώβριο του 2022.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Fidelity, η πλατφόρμα αξίζει πλέον 71,5% λιγότερο απ’ ό,τι όταν την αγόρασε ο Μασκ, ο οποίος είχε καταβάλει 44 δισ. δολάρια για να αναλάβει την εταιρεία.

Τον Μάιο η Fidelity υπολόγιζε ότι το X αξίζει μόλις 15 δισ. δολάρια, το ένα τρίτο απ’ όσα είχε πληρώσει ο Μασκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Fidelity κατέχει μετοχικό μερίδιο στο X, αλλά μετά την εξαγορά του από τον Μασκ έχει μειώσει το ποσοστό της, σύμφωνα με το Reuters.

Το 2023 ήταν μια δύσκολη χρονιά για το X και τις σχέσεις του με τους διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα. Τον Ιούλιο ο Μασκ είχε κάνει γνωστό με ανάρτησή του ότι η εταιρεία βρίσκεται σε δύσκολη οικονομική θέση λόγω της τεράστιας πτώσης στα διαφημιστικά έσοδα.

Επιπλέον, τον Νοέμβριο εταιρείες όπως η Disney και η IBM απέσυραν τις διαφημίσεις τους από το X, αφού μία ανάρτηση του Μασκ επικρίθηκε ως αντισημιτική. Ο Μασκ αργότερα ζήτησε συγγνώμη για την ανάρτηση, αλλά επέκρινε τους διαφημιστές επειδή μποϊκοτάρουν την εταιρεία του.