Για να προωθήσει την κυκλοφορία του Diablo 4 τον Ιούνιο, η Blizzard τοποθέτησε μια σειρά από διαφημιστικές πινακίδες σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο. Η διαφήμιση “Welcome to Hell” στη Νέα Υόρκη τράβηξε ιδιαίτερα την προσοχή επειδή οι πυρκαγιές στον Καναδά είχαν μετατρέψει τον ορίζοντα της πόλης σε κόκκινο.

Ωστόσο, δεν ήταν όλοι σύμφωνοι με την καμπάνια μάρκετινγκ της Blizzard. Συγκεκριμένα, ένα άτομο στη Μελβούρνη της Αυστραλίας διαμαρτυρήθηκε για τη διαφήμιση στο Ad Standards Community Panel της χώρας, ενώ κάποιοι άλλοι κάτοικοι ισχυρίστηκαν ότι προκάλεσε εφιάλτες στα παιδιά τους.

Η καταγγελία ισχυριζόταν ότι η πινακίδα προσέβαλε τους Χριστιανούς και τους Καθολικούς «προωθώντας το διαβολικό». Είναι ενδιαφέρον ότι το άτομο είπε επίσης ότι η διαφήμιση του θύμισε την κόλαση της διαβίωσης σε κλειστό χώρο για δύο χρόνια, λόγω των αυστηρών περιοριστικών μέτρων στη χώρα λόγω της πανδημίας.

Το Ad Standards της Αυστραλίας απορρίπτει την καταγγελία για την διαφημιστική πινακίδα Diablo 4

Όπως εντόπισε ο Αυστραλός δημοσιογράφος Josh Taylor, το Ad Standards Community Panel απέρριψε γρήγορα την ένσταση του καταγγέλλοντος. Η επιτροπή ανέφερε διάφορους λόγους για τους οποίους πιστεύει ότι η διαφημιστική πινακίδα Diablo 4 δεν παραβιάζει τον Κώδικα Δεοντολογίας της.

Πρώτον, η διαφήμιση δεν παρουσίαζε διακρίσεις προς συγκεκριμένη θρησκευτική ομάδα, ούτε περιείχε αναφορές σε σατανιστική σέχτα. Απαντώντας στον ισχυρισμό περί «προώθησης του διαβολικού», η επιτροπή σημείωσε ότι το “Welcome to Hell” παραπέμπει σε μια φανταστική τοποθεσία στο Diablo.

Επίσης, ο ισχυρισμός ότι η επιλογή της λέξης τρόμαξε τα παιδιά και θύμισε στον καταγγέλλοντα τα lockdown, δεν συγκίνησε την Ad Standards. «Δεδομένης της στίξης, δεν δηλώνει ούτε υπονοεί ότι το Μπρίσμπεϊν ή η Μελβούρνη είναι “κόλαση” και ως εκ τούτου δεν είναι υποτιμητική για τις πόλεις αυτές ή για οποιονδήποτε από τους κατοίκους τους».

Και όσον αφορά τα ζητήματα που αφορούν την εικόνα της Lilith και την υποτιθέμενη απεικόνιση της βίας: «Η επιτροπή σημείωσε ότι ο χαρακτήρας δεν ήταν ανόμοιος με άλλους γνωστούς χαρακτήρες, όπως η Maleficient της Disney και υπενθυμίζουμε ότι υπάρχει μια αθλητική ομάδα της Μελβούρνης που ονομάζεται Demons».

Δεν γνωρίζουμε πώς αντιμετώπισε την απάντηση της Ad Standards ο άνθρωπος που έκανε την καταγγελία, αλλά η λογική υποδηλώνει ότι η πινακίδα έχει ήδη κατέβει, δεδομένου ότι το Diablo 4 μόλις έκλεισε ένα μήνα ζωής.

Αν και πιθανότατα δεν θα στοιχειώνει πλέον τους υποτιθέμενους εφιάλτες των κατοίκων της Μελβούρνης και του Μπρίσμπεϊν, η Lilith και το απόκοσμο βλέμμα της θα συνεχίζει να σπέρνει τον όλεθρο στον κόσμο του Sanctuary για κάποιους παίκτες του Diablo 4, το οποίο έφερε έσοδα ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων την πρώτη εβδομάδα. Και η Blizzard σκοπεύει να παρατείνει την παραμονή της κοινότητας στον κολασμένο κόσμο της, όταν η Season 1 κυκλοφορήσει τις επόμενες εβδομάδες.

Με πληροφορίες από: Dexetro, Xfire