Η Korea Trade Promotion Corp. ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι δημιούργησε παρουσιάστρια τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα RAMI για να μεταδίδει διεθνείς ειδήσεις στο YouTube. Η Smilegate εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών κυκλοφόρησε επίσης εικονική καλλιτέχνη με το όνομα Han Yoo-a, η οποία είναι πρωταγωνίστρια του «Focus On You» παιχνιδιού που κυκλοφόρησε το 2019. 

Αφού υποβλήθηκε σε αναβάθμιση πέρυσι, η Han έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στους θαυμαστές, οι οποίοι επαίνεσαν τα ρεαλιστικά χαρακτηριστικά της και έχει πλέον περισσότερους από 10.000 ακόλουθους στο Instagram.

Χάρη στη δημοτικότητα της Han, η YG Kplus, θυγατρική του παγκόσμιου κολοσσού της ψυχαγωγίας YG, υπέγραψε συμφωνία μαζί της τον Φεβρουάριο. Η Han πρόκειται να εμφανίζεται σε τηλεοπτικές μεταδόσεις, διαφημίσεις και στο YouTube. 

@hanyua.ygkplus / Ιnstagram  

Η Samsung Electronics συνεργάστηκε με την εταιρεία πληροφοριακών συστημάτων CJ Olive Networks το 2020 για να αναπτύξει τον NEON, έναν εικονικό χαρακτήρα που μπορεί να αλληλεπιδρά με ανθρώπινους χρήστες. Πέρυσι, η εταιρεία γραφικών τεχνητής νοημοσύνης Pulse9 παρουσίασε για πρώτη φορά ένα εικονικό γκρουπ κοριτσιών της K-pop, τις Eternity. Ένα από τα 11 μέλη του κυκλοφόρησε σόλο τραγούδι. 
  
Φέτος, η LG Electronics κυκλοφόρησε την εικονική influencer, Reah Keem και σχεδιάζει να τη βοηθήσει στο ντεμπούτο της στη μουσική βιομηχανία. 
  
Επίσης η εταιρεία ασφαλειών Shinhan Life έχει επιλέξει να διαφημίζει τις υπηρεσίες της με την εικονική influencer, τη Rozy, η οποία έχει προσελκύσει έντονο ενδιαφέρον. 

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ