Κατά τη διάρκεια των μαρμοτικών σεζόν της καραντίνας, η έννοια της δημιουργικότητας δέχθηκε μεγάλη επίθεση από παντού. Έπρεπε να βρίσκει τρόπους να κυκλοφορεί κανονικά σε παλέτες, φακούς και οθόνες, τη στιγμή που ήταν περικυκλωμένη από άπειρους τοίχους, αυστηρούς περιορισμούς και αποτέλεσματα κάθε είδους τεστ. Για παράδειγμα στην Αγγλία, σύμφωνα με το Museum Association, η επισκεψιμότητα στα μουσεία μειώθηκε κατά 50% και περίπου 4.700 εργαζόμενοι τους απολύθηκαν από τότε που ξεκίνησε η πανδημία. Τώρα, έχει αρχίσει και βγαίνει ξανά στο φως κουβαλώντας βέβαια αρκετές αρκετές απώλειες.

Το Λονδίνο, η πόλη που δεν σταματάει ποτέ να γεμίζει καινούριες εικόνες και να εμπνέει τον υπόλοιπο κόσμο, προσπαθεί να επανέλθει. Την αρχή έκανε το μουσείο Victoria and Albert ,το οποίο όπως έδειξαν τα στοιχεία των New York Times, έχασε 73 εκατομμύρια λίρες και έδιξε αρκετούς υπαλλήλους το 2020 και το 2021.

Η νέα του καμπάνια Creativity. It’s what make us αποθεώνει κάθε είδους τρόπο έκφρασης στο χώρο της τέχνης και προμοτάρει τη μόνιμη έκθεση με τα πάνω από 2.3 εκατομμύρια έργα τέχνης. Σχετικά με την ιστορία του υπέροχου βίντεο, ένα βράδυ μία κούκλα βιτρίνας, ζωντανεύει και χορεύει σε διάφορους χώρους που βρίσκονται συλλογές με πίνακες, γλυπτά, φωτογραφίες και κουστούμια ανακαλύπτοντας τους διαφορετικούς κόσμους που κρύβονται στο V&A. Και όποιος έχει βρεθεί στους διαδρόμους του, γνωρίζει πολύ καλά πόσο σωστά οργανωμένα είναι όλα και ότι όσες ώρες και να κάτσεις, δεν σου αρκεί. Το 2015, είχα δει την καταπληκτική έκθεση Savage Beauty, που ήταν αφιερωμένη στο συνολικό έργο του Alexander McQueen με κλασσική μουσική και ατάκες του στα ηχεία, διαφορετική διαμόρφωση σε κάθε αίθουσα και μία οργασμική οπτικοακουστική δόση ομορφιάς που μας είχε υπνωτίσει -και συνεχίζει όπου την αναφέρουμε- σε τεράστιο βαθμό.

«Η νέα μας καμπάνια αντικατοπτρίζει την αποστολή που έχουμε ξεκινήσει για να γιορτάσουμε τη διαδικασία της δημιουργίας σε όλες τις μορφές για όλους. Αυτή η μαγική ιστορία αποτελείται από ένα συνδυασμό δημιουργικής έκφρασης, πρωτότυπης χορογραφίας και μουσικής σύνθεσης, που έχουν ως πηγή έμπνευσης το εύρος της συλλογής του V&A». ανέφερε η Sophie Rouse, υπεύθυνη του τμήματος marketing.
Όσον αφορά τη φοβερή ομάδα πίσω από αυτή τη δίλεπτη διάρρηξη, που θα μπορούσε να είναι κανονική ταινία, είναι σκηνοθετημένη από τη Georgia Hudson, πρωταγωνιστεί ο χορευτής και χορογράφος Max Cookward και διευθυντής φωτογραφίας είναι ο Seamus McGarvey (τον ξέρουμε από το τρομερό Nocturnal Animals). Την παραγωγή ανέλαβε το δημιουργικό γραφείο Adam & EveDDB και το soundrack είναι του FredWave.