Ο Γάλλος σχεδιαστής εσωτερικών χώρων και επίπλων Pierre Yovanovitch είναι λάτρης της όπερας· εκδήλωσε αυτή την αγάπη του δημιουργώντας τα σκηνικά για ανέβασμα του «Ριγκολέτο» του Βέρντι στο Theater Basel στην Ελβετία.

Μια καμπυλωτή σκάλα διασχίζει όλο το εύρος της σκηνής και μέσα της ο Yovanovitch εγκατέστησε καμπυλωτούς, κινούμενους τοίχους για να δημιουργήσει διαφορετικούς χώρους για τους αοιδούς. Στα σκηνικά ανέμειξε στοιχεία του δικού του ύφους με στοιχεία του Γάλλου σκηνογράφου Richard Peduzzi. «Θέλησα να εμμείνω σε σύγχρονα, έντονα χρώματα και υλικά για να συμπληρώσω το επίπεδο του δράματος που με την παράσταση ξεδιπλώνεται και επίσης να διακρίνω τη μία πράξη από την επομένη» είπε, μιλώντας στο Dezeen. «Τα σκηνικά πρέπει να είναι λειτουργικά και ευπροσάρμοστα στην αλλαγή στις πράξεις ενώ ο σχεδιασμός μου εσωτερικών χώρων και επίπλων έχει πιο πολύ να κάνει με το να σχεδιάζω για έναν συγκεκριμένο χώρο που δεν αλλάζει», διευκρίνισε. «Η όπερα μου επιτρέπει να υπερβάλλω, να ονειρεύομαι και να νιώθω δυνατά συναισθήματα. Ήταν ωραία που δούλεψα σε ντιζάιν που τόνιζε τη δραματική φύση του έργου αν και στη δουλειά μου ως αρχιτέκτονας προσπαθώ να δημιουργώ γαλήνια περιβάλλοντα, μέσα στα οποία αισθάνεται κάποιος ηρεμία», εξομολογήθηκε.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Theater Basel (@theaterbasel)

Δημιούργησε επίσης έπιπλα για την παραγωγή, συμπεριλαμβανομένων ενός κόκκινου στρογγυλού τραπεζιού και σκαμπό, ενός κρεβατιού, ενός καμπυλωτού καναπέ και ενός πολυελαίου. Ως προς τα χρώματα, υπογράμμισε ότι «τα έντονα κόκκινα, μπλε και λευκά χρώματα που επελέγησαν για τους καμπυλωτούς τοίχους επελέγησαν προσεκτικά για να πλαισιώνουν τους χαρακτήρες και να τραβούν την προσοχή στην αλλαγή στις πράξεις καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Theater Basel (@theaterbasel)

Οι παραστάσεις του «Ριγκολέτο» στο Theater Basel ολοκληρώνονται στις 21 Ιουνίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ