Το Netflix αποκάλυψε την Τετάρτη τα κέρδη από τους συνδρομητές του κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών του κλάδου, γεγονός που σηματοδοτεί ότι η καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης μετατρέπει τους πρώην “ελεύθερους” χρήστες σε «πελάτες που πληρώνουν».

Σε μια προσπάθεια να φέρει ακόμα περισσότερα έσοδα, το Netflix ανακοίνωσε επίσης ότι αυξάνει την τιμή για την πιο ακριβή υπηρεσία streaming κατά 2 δολάρια φτάνοντας τα 23 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ -αύξηση 10%- και το πιο φθηνό πακέτο streaming χωρίς διαφημίσεις στα 12 δολάρια -άλλη μια αύξηση 2 δολαρίων. Η τιμή των 15,50 δολαρίων/μήνα για την πιο δημοφιλή επιλογή streaming του Netflix στις ΗΠΑ θα παραμείνει αμετάβλητη, όπως και το μηνιαίο πρόγραμμα των 7 δολαρίων που περιλαμβάνει διαφημίσεις.

Επίσης, το Netflix αύξησε τις τιμές της για τους συνδρομητές στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.

Η εταιρεία πρόσθεσε σχεδόν 8,8 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως κατά την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, υπερτριπλασιάζοντας τον αριθμό που είχε αποκτήσει κατά την ίδια περίοδο πέρυσι, όταν το Netflix προσπαθούσε να ανακάμψει από την πτώση της πελατείας του κατά το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους. Η αύξηση άφησε το Netflix με περίπου 247 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, πολύ πάνω από τα 243,8 εκατομμύρια που προέβλεπαν οι αναλυτές που συμμετείχαν στην έρευνα της FactSet Research.

Οι οικονομικές επιδόσεις του Netflix ξεπέρασαν επίσης τις προβλέψεις των αναλυτών που διαμορφώνουν τις προσδοκίες των επενδυτών.

Η τιμή της μετοχής της εταιρείας εκτινάχθηκε περισσότερο από 12% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση των τελευταίων τριμηνιαίων αριθμών. Επίσης, οι μετοχές της Netflix έχουν αυξηθεί κατά περίπου 30% μέχρι στιγμής φέτος, εν μέσω αυξανόμενων ενδείξεων ότι η υπηρεσία streaming τα πηγαίνει καλύτερα από τους περισσότερους σε ανταγωνιστές της.

Το Netflix έχει κερδίσει περισσότερους από 16 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στους πρώτους 9 μήνες του έτους, ξεπερνώντας ήδη τα 8,9 εκατομμύρια συνδρομητές που πρόσθεσε το περασμένο έτος. Αλλά αυτό εξακολουθεί να είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό αφού κατά τη διάρκεια της πανδημίας -περίοδος χρυσωρυχείο για την υπηρεσία- είδε αύξηση στους συνδρομητές του προσθέτοντας 36 εκατ. χρήστες.

Σε μια προσπάθεια να ανασυγκροτήσει το περιεχόμενο των πρωτότυπων προγραμμάτων του, το Netflix δήλωσε ότι σκοπεύει να δαπανήσει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια για τηλεοπτικές σειρές και ταινίες το επόμενο έτος.

Πηγή: NPR