Τα “Παράσιτα” κατέκτησαν την κινηματογραφική κοινότητα και με αγωνία περιμένουμε το νέο έργο του Μπονγκ Τζουν-χο. Το “Mickey 17” έρχεται τον Γενάρη στις κινηματογραφικές αίθουσες με πρωταγωνιστή τον Ρόμπερτ Πάτινσον.

Ο Νοτιοκορεάτης δημιουργός μεταφέρει στην μεγάλη οθόνη το μυθιστόρημα του Έντουαρντ Άστον. Συναντάμε το μεταφυσικό στοιχείο αντικρίζοντας το περιεχόμενο της ιστορίας και περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον πως θα χειριστεί το υλικό του και τι σεναριακές αλλαγές θα επιχειρήσει να κάνει πάνω στο καλογραμμένο βιβλίο που παραλαμβάνει στα χέρια του. Oι προσδοκίες βρίσκονται πολύ ψηλά κι αναμένεται τέσσερα χρόνια μετά μία σκηνοθετική απόπειρα που αναμένεται να συζητηθεί, καθώς η κοινωνική ματιά και η διορατικότητα του Τζουν-χο πάνω σε όσα συμβαίνουν στον κόσμο παρουσιάζουν ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Για το έργο του Μπονγκ Τζουν-χο

To σινεμά του έχει βαθιά ταξικό πρόσημο. Τραβάει την κουρτίνα και κοιτάζει μείζονα προβλήματα κατάματα. Τον απασχολούν οι ολοένα αυξανόμενες ανισότητες. Το έργο του δε ξεκίνησε με τα “Παράσιτα” το 2019 στις Κάννες. Οι “Μνήμες Φόνων” του μακρινού 2003 είναι ένα έργο που αγγίζει το παρόν. Έχει διαχρονικότητα και επιβεβαιώνει τη διορατική ματιά του δημιουργού που είχε αποφασίσει από την αρχή της διαδρομής του να μη συμβιβαστεί και να διηγηθεί τις δικές του ιστορίες. Η ματιά του ήταν πάντα σε ολόκληρο τον κόσμο. Δεν εγκλωβίστηκε ούτε στην πατρίδα του, ούτε στην Ασία. Βρήκε κάτι μαγικό στον ευρωπαϊκό κινηματογράφο και πήρε στοιχεία από τον ανεξάρτητο αμερικανικό. Έχει πλέξει το εγκώμιο του Κεν Λόουτς, τον εξιτάρει η αισθητική προσέγγιση του Ριουσούκε Χαμαγκούτσι και τον τρελαίνει η πολυδιάστατη οπτική του Άνταμ ΜακΚέι. Ο Μπονγκ Τζουν-χο είναι ένας άνθρωπος που διαβάζει κυριολεκτικά και μεταφορικά και ταυτόχρονα νοηματοδοτεί τις λέξεις πέρα από το προφανές. Μεγάλο ρόλο στην προσέγγισή του παίζουν οι σπουδές του στην Κοινωνιολογία. Έχει να επιδείξει επίσης στα φοιτητικά του χρόνια ενεργό δράση υπέρ των δικαιωμάτων.