Το Netflix θα κλείσει επίσημα την υπηρεσία DVD-by-mail τον Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής για την εταιρεία και για τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας στο σύνολό της. Για να κλείσει την ίδια τη δραστηριότητα στην οποία βασίστηκε ο γίγαντας του streaming, το Netflix θα στείλει ταχυδρομικά έως και 10 DVD στον καθένα από τους τελευταίους εναπομείναντες χρήστες της συγκεκριμένης υπηρεσίας.

Το Netflix ενημέρωσε με email τους χρήστες της υπηρεσίας DVD.com για την ασυνήθιστη προσφορά αυτή την εβδομάδα. Όσοι το επιλέξουν θα πρέπει να περιμένουν στα γραμματοκιβώτιά τους από τις 29 Σεπτεμβρίου, την τελευταία ημέρα που η εταιρεία θα στείλει DVD. Αλλά αυτά τα “δισκάκια” δεν χαρίζονται -οι επιστροφές τους πρέπει να γίνουν στις 27 Οκτωβρίου.

«Ας διασκεδάσουμε λίγο για το φινάλε μας!», αναφέρει το email, το οποίο περιήλθε στην κατοχή του IndieWire). «Δεν θα ξέρετε αν κάποιοι επιπλέον φάκελοι κατευθύνονται προς το μέρος σας μέχρι να φτάσουν στο γραμματοκιβώτιό σας!»

Το email ενθαρρύνει τους συνδρομητές να «επανεξετάσουν το queue τους και να μετακινήσουν τις ταινίες που πρέπει να παρακολουθήσουν στην κορυφή».

«Σας ευχόμαστε καλή θέαση και σας ευχαριστούμε πραγματικά που συμμετείχατε στην τελευταία μας σεζόν. Απολαύστε κάθε κόκκινο φάκελο», καταλήγει το email.

Οι δικαιούχοι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν την προσφορά κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο στο email που έλαβαν. Ως αποποίηση ευθυνών, το Netflix σημείωσε ότι η προσφορά υπόκειται σε «περιορισμένη ποσότητα» και για «όσο διαρκούν τα αποθέματα».

Το Netflix ανακοίνωσε για πρώτη φορά το τέλος της υπηρεσίας αποστολής DVD τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, αφού μειώθηκαν σημαντικά οι συνδρομητές της υπηρεσίες και συρρικνώθηκαν τα έσοδα. Σε μια επιστολή που υπογράφει ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, η απόφαση αποδόθηκε στη μειωμένη ζήτηση.

«Στόχος μας ήταν πάντα να παρέχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες για τα μέλη μας, αλλά καθώς η επιχείρηση συνεχίζει να συρρικνώνεται, αυτό θα γίνεται όλο και πιο δύσκολο», ανέφερε ο Sarandos στην επιστολή. «Αυτοί οι εμβληματικοί κόκκινοι φάκελοι άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι παρακολουθούσαν σειρές και ταινίες στο σπίτι -και άνοιξαν το δρόμο για τη μετάβαση στο streaming. Από την αρχή, τα μέλη μας λάτρευαν τις επιλογές και τον έλεγχο που προσέφερε η ψυχαγωγία απευθείας στον καταναλωτή: τη μεγάλη ποικιλία των τίτλων και τη δυνατότητα να παρακολουθούν ολόκληρες σειρές».

Το Netflix, που ιδρύθηκε από τον Reed Hastings και τον Marc Randolph, ξεκίνησε τον Μάρτιο του 1998 ως διαδικτυακός ιστότοπος ενοικίασης DVD με περίπου 900 τίτλους -αυξήθηκε σε 6,3 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το 2006. Το 2007, η εταιρεία εισήγαγε την streaming πλατφόρμας της για προβολή on demand, η οποία γρήγορα επισκίασε την επιχείρηση φυσικών μέσων του Netflix. Το 2012, η εταιρεία απέκτησε το domain DVD.com, το οποίο χρησιμοποιούσε για τη λειτουργία της υπηρεσίας αποστολής δίσκων -το όνομα Netflix παρέμεινε μόνο στο streaming.

Πηγή: IndieWire