O Paul Healy, χρήστης του Twitter, έγραψε τις προάλλες σε ένα tweet τον λόγο για τον οποίο δεν θέλει να πετάξει με την ιρλανδική αεροπορική εταιρεία. «Αν δεν πληρώσετε για να κάνετε προκράτηση θέσεων, έχετε την δυνατότητα να κάνετε check-in το πολύ 24 ώρες πριν την αναχώρησή σας, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε να check-in ενώ λείπετε, πιθανότητα ξεχνώντας το και στην συνέχεια θα σας κοστίσει 55 ευρώ για να το κάνετε στο αεροδρόμιο αν φτάσετε νωρίτερα από 2 ώρες πριν την πτήση».

Ο Healy δεν έγραψε κάποια ανακρίβεια, ωστόσο, η Ryanair δεν άφησε το σχόλιο να «πέσει κάτω» και με ένα tweet που χαρακτηρίζεται ως “mic drop” – αυτή η κίνηση όπου λες κάτι και στην συνέχεια φεύγεις θεωρώντας πως έχει αποστομώσει τους υπόλοιπους – του υπενθύμισε την έννοια της «ενηλικίωσης» βάζοντας σε κύκλο την επιλογή της υπενθύμισης (reminder) για το ηλεκτρονικό check-in.

Όπως ήταν αναμενόμενο, ακολούθησαν διάφορα tweets κάτω από το σχετικό thread που δημιουργήθηκε, με αρκετούς να υπερασπίζονται την Ryanair. «Πέταξα με την Ryanair αρκετές φορές και ποτέ δεν ξέχασα να κάνω check-in ακόμα και κατά την διάρκεια τριήμερου ξεφαντώματος στο Benidorm».

Αλλά αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Ryanair τρολάρει, κάπως αυθάδικα, κάποιον χρήση στο Twitter.

Τον Σεπτέμβριο του 2022, μία επιβάτης δήλωσε ότι πλήρωσε για μία θέση στο παράθυρο σε πτήση της Ryanair και ανέβασε φωτογραφία μέσα από το αεροπλάνο, όπου ουσιαστικά έδειχνε ότι η θέση της βρισκόταν δίπλα από την πόρτα της καμπίνας. Τότε, η Ryanair κύκλωσε ένα τζαμάκι από την φωτογραφία της της @MartaVerse για να δείξει πως η θέση της ήταν δίπλα σε «κάτι» που όντως έμοιαζε με παράθυρο.