Το brand Tommy Hilfiger πρόκειται να κυκλοφορήσει σειρά podcast αποτελούμενη από πέντε μέρη, η οποία θα τονίζει τη συνεισφορά της κουλτούρας και των κοινοτήτων των μαύρων στην αμερικανική μόδα, η οποία συχνά παραβλέπεται.

Με τίτλο «The Invisible Seam: Unsung Stories of Black Culture», η εβδομαδιαία σειρά αναπτύχθηκε μέσω του προγράμματος People’s Place του brand και σε συνεργασία με το The Fashion and Race Database και τα Pineapple Street Studios της Audacy.

Σε ανακοίνωση, το brand Tommy Hilfiger, που ανήκει στον όμιλο PVH Corp εξήγησε για το podcast: «Είμαστε όλοι υπεύθυνοι για τη διαμόρφωση ενός μέλλοντος που είναι πραγματικά δίκαιο για τους εκπροσώπους του δημιουργικού τομέα των κοινοτήτων BIPOC (Μαύροι, Αυτόχθονες και Άνθρωποι Χρώματος).

Είναι απίστευτα σημαντικό το γεγονός ότι μερικές από τις πιο αξιόλογες φωνές της μόδας έχουν συγκεντρωθεί για να δώσουν πνοή σε αυτό το podcast. Είναι ένα απαραίτητο βήμα για να κατανοήσουμε, να αναγνωρίσουμε, να μοιραστούμε και να εξυμνήσουμε τη συνεισφορά των Μαύρων στον καθορισμό της σύγχρονης μόδας και κουλτούρας».

Το podcast αρχίζει στις 20 Απριλίου με οικοδέσποινα την Κίμπερλι Τζένκινς, σύμβουλο και επίκουρη καθηγήτρια Σπουδών Μόδας στο Πανεπιστήμιο Ράιερσον του Τορόντο. Θα περιλαμβάνει συνεντεύξεις με ειδικούς καλεσμένους, όπως τους σχεδιαστές, Τζέφρι Μπανκς, Ρόμιο Χαντ και Έιπριλ Γουόκερ, επιμελητές μουσείων, στυλίστες και ιδρυτές μάρκας.

Η Τζένκινς τόνισε ότι η συνεργασία του Tommy Hilfiger με το The Fashion and Race Database αλλάζει το παιχνίδι, γιατί δείχνει τι είναι δυνατό όταν οι ηγέτες του κλάδου ακούν και συνεργάζονται με όσους από εμάς επιτελούμε έργο για να εκπαιδεύσουμε και να υποστηρίξουμε ένα πιο ποικιλόμορφο και κοινωνικά υπεύθυνο σύστημα μόδας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ