H Εταιρεία B2B GAMING SERVICES (betshop.gr) δικαιώθηκε στα ελληνικά δικαστήρια, για το ζήτημα της δέσμευσης του τραπεζικού λογαριασμού πελατών που διατηρεί στην Τράπεζα Πειραιώς.
Η σχετική απόφαση (προσωρινή διαταγή αναστολής εκτέλεσης της υπ’ αριθμ. Α/Α έτος 16-2021 με αριθμό πρωτοκόλλου Δ.Ο.Υ. 6999/22.4.2021 ατομικής ειδοποίησης του Προϊσταμένου του Κ.Ε.ΜΕ.ΕΠ.), εκδόθηκε στις 6.8.2024, από την Πρόεδρο του 2ου Θερινού Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών. (βλ. προσωρινή διαταγή)
Η δικαίωση της Εταιρείας, για την απελευθέρωση των χρημάτων των πελατών της, έρχεται μετά από 3 (τρείς) νομικές ενέργειες στις οποίες προέβη σε διάστημα ενός μηνός, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των πελατών της και κατά του ελληνικού Δημοσίου, το οποίο αιφνίδια και απολύτως καταχρηστικά δέσμευσε το λογαριασμό πελατών της, με αποτέλεσμα να οδηγήσει την Εταιρεία σε αναγκαστική αναστολή της λειτουργίας της στην Ελλάδα. (βλ. ανακοίνωση και Δελτίου Τύπου από 11.7.2024).
Τα χρήματα των πελατών της Εταιρείας θα μπορούσαν ήδη από σήμερα να αποδοθούν στους πελάτες, ωστόσο, ήδη από τις 31.7.2024, το ελληνικό Δημόσιο τα είχε ήδη αποσύρει από τον λογαριασμό πελατών της Εταιρείας!
Αναλυτικότερα:
1. Το ελληνικό Δημόσιο δεσμεύει το λογαριασμό πελατών της Εταιρείας στις 9 Ιουλίου 2024.
2. Τα χρήματα των πελατών κατάσχονται από το ελληνικό Δημόσιο, αλλά δεν έχουν αποσυρθεί υπέρ του ελληνικού Δημοσίου.
3. Η Εταιρεία καταθέτει έφεση στα ελληνικά δικαστήρια κατά αυτής της ενέργειας στις 15 Ιουλίου 2024 και Αίτηση Αναστολής στις 30 Ιουλίου 2024.
4. Το ελληνικό Δημόσιο «σηκώνει» τα χρήματα του τραπεζικού λογαριασμού πελατών της Εταιρείας στις 31 Ιουλίου 2024, πριν να εκδοθεί η σχετική δικαστική απόφαση επί της Αιτήσεως Αναστολής !!!
5. Η Εταιρεία δικαιώνεται στα ελληνικά δικαστήρια στις 6 Αυγούστου 2024, με την έκδοση Προσωρινής Διαταγής, αλλά στον λογαριασμό δεν υπάρχουν πλέον τα χρήματα των πελατών, ώστε να μπορεί η Εταιρεία να πληρώσει τους πελάτες!!!
Σημειώνεται ότι η Εταιρεία βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία και συνεχή επικοινωνία με την αρμόδια Αρχή, την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.), για την άμεση λύση της πληρωμής των πελατών, και εργάζεται με περαιτέρω εισηγήσεις.
Θύματα του νομοθετικού κενού, της παράλογης κατάστασης να μην είναι ακατάσχετοι οι λογαριασμοί πελατών, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς επιβάλλονται από το νομοθέτη για την προστασία των παικτών, της κωλυσιεργίας, και εν γένει της επαγγελματικής εξόντωσης η οποία θέτει σε άμεσο κίνδυνο τη βιωσιμότητα της B2B GAMING SERVICES (MALTA) LTD, παραμένουν οι πελάτες της Εταιρείας, ένα μήνα μετά από την επιβολή της κατάσχεσης στον τραπεζικό λογαριασμό πελατών της Εταιρείας.
Υπερβαίνοντας τις δυνάμεις μας, δεδομένου ότι ήδη έχουμε εξαναγκαστεί σε αναστολή λειτουργίας στην Ελλάδα, θα συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των πελατών που μας τίμησαν με την επιλογή τους, και δεν θα παραιτηθούμε του αγώνα αποκατάστασης της φήμης μας η οποία βάλλεται για λόγους που δεν είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε, αγνοώντας θεσμούς και δικαστικές αποφάσεις, και γενικότερα περιπλέκοντας ζητήματα τα οποία ούτως ή άλλως οφείλονται σε αλόγιστες ενέργειες αρμοδίων υπηρεσιών και θυματοποιούν τους πελάτες μας.
B2B GAMING SERVICES (MALTA) LTD.
6 Αυγούστου, 2024
Πηγή: Δελτίο Τύπου