Το Copy Magazine είναι το πρώτο AI περιοδικό μόδας
«Το αποτέλεσμα επαναπροσδιορίζει το τοπίο των δημιουργικών συνεργασιών, αναδεικνύοντας πώς η συνέργεια μεταξύ των ανθρώπινων ιδεών και της τεχνολογίας AI μπορεί να φέρει επανάσταση» - Copy Magazine.
AI Εικόνα από το editorial "Venture Couture" στο COPY.
Το Copy Magazine, το οποίο χαρακτηρίζεται ως «το πρώτο περιοδικό μόδας τεχνητής νοημοσύνης στον κόσμο», ανέβασε στο Instagram το πρώτο του post στις 24 Αυγούστου και από τότε έχει ήδη δημιουργήσει κάποιον ντόρο γύρω από το όνομά του, κυρίως, λόγω του περιεχομένου του που παράγεται από τεχνητή νοημοσύνη.
Το Copy είναι ένα πρότζεκτ του Carl-Axel Wahlstrm στο οποίο παρουσιάζει φωτογραφίες μοντέλων μόδας και προϊόντα εταιρειών που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) και όλα μοιάζουν πραγματικά. Ο στόχος του Wahlstrm, με καριέρα στο μάρκετινγκ και τη βιομηχανία της μόδας, ήταν να δημιουργήσει μια έκδοση που να διευρύνει τα όρια των τυπικών εκδόσεων και της μόδας.
«Το μόνο πράγμα που καταφέρνουμε είναι να κοιτάμε πίσω, να δούμε τι έχουμε κάνει και στη συνέχεια να το επαναλαμβάνουμε», δήλωσε στη Vogue.
Ο 41χρονος Wahlstrm, με καταγωγή από τη Σουηδία και προϋπηρεσία στα H&M, & Other Stories, Gant και Björn Borg, δημιούργησε το περιοδικό με την πρόθεση να αμφισβητήσει τα συμβατικά ιδεώδη της ομορφιάς και της τελειότητας. Με σχόλια όπως «Πείτε αντίο στα συναισθήματα, τις ρυτίδες και την ατομικότητα», είναι προφανές ότι το Copy Magazine θέλει να διερευνήσει ένα μέλλον όπου η μόδα δεν θα περιορίζεται σε κλισέ και στην ψεύτικη υπερ-τέλεια εικόνα που πλασάρεται ως κάτι φυσιολογικό.
Βέβαια, αυτό έρχεται φαινομενικά σε αντίθεση με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο περιοδικό, μέσω του AI εργαλείου Midjourney, αλλά μέσω των προτροπών κειμένου καταφέρνει να “σπάσει” τις νόρμες και τους στερεοτυπικούς κώδικες της μόδας.
«Το Midjourney πήρε κατά κάποιο τρόπο όλες τις εικόνες που έχουμε δημιουργήσει και ανεβάσει στο Διαδίκτυο και έκανε μηχανική μάθηση σε αυτές. Έτσι, αυτό που βλέπουμε, και αυτό που μπορούμε να δημιουργήσουμε, είναι αυτό με το οποίο έχουμε κατά κάποιο τρόπο τροφοδοτήσει τους εαυτούς μας -την αισθητική, τις εικόνες, τα στερεότυπα, τις νόρμες, τα πάντα. Αυτό είναι μια περίληψη αυτών. Το Midjourney δεν δημιουργεί τίποτα από μόνο του -έχει διδαχθεί πάνω σε αυτό που έχουμε ήδη δημιουργήσει».
To εξώφυλλο του πρώτου τεύχους του COPY
Ο Wahlstrm άρχισε να παίζει με την τεχνητή νοημοσύνη χωρίς να έχει στόχο να δημιουργήσει ένα περιοδικό. Ωστόσο, καθώς η τεχνολογία εξελισσόταν, συνειδητοποίησε τη δυνατότητα παραγωγής ρεαλιστικών εικόνων που ξεπερνούσαν τους παραδοσιακούς τρόπους σχεδιασμού ρούχων και φωτογράφισης. Παρά το γεγονός ότι γνώριζε τα ελαττώματα και τα όρια της ΤΝ, τον γοήτευσαν οι δυνατότητες που προσέφερε.
«Το αποτέλεσμα επαναπροσδιορίζει το τοπίο των δημιουργικών συνεργασιών, αναδεικνύοντας πώς η συνέργεια μεταξύ των ανθρώπινων ιδεών και της τεχνολογίας AI μπορεί να φέρει επανάσταση και να εμπνεύσει καινοτόμες δημιουργίες. Αυτό αποτελεί παράδειγμα της μετασχηματιστικής δύναμης της καινοτομίας, σηματοδοτώντας το πρώτο κεφάλαιο μιας ευφάνταστης αφήγησης που αμφισβητεί την αντίληψή μας για την πραγματικότητα», γράφει ο ίδιος στο site του Copy.
Μπαίνοντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Copy Magazine, ίσως προκύπτει ένας αποπροσανατολισμός. Πού τελειώνει η φαντασία και πού ξεκινάει η πραγματικότητα; Δεν θα μπορούσε να είχε χρησιμοποιήσει αληθινά μοντέλα; Αλλά ο Wahlstrm δεν είναι ο πρώτος που βάδισε σε αυτόν τον δρόμο. Τον Μάρτιο, όπως είχαμε αναφέρει εδώ, η Levi’s ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το στούντιο τεχνητής νοημοσύνης Lalaland.ai, το οποίο δημιουργεί AI μοντέλα μόδας.
«Αν και η τεχνητή νοημοσύνη πιθανότατα δεν θα αντικαταστήσει ποτέ πλήρως τα ανθρώπινα μοντέλα για εμάς, είμαστε ενθουσιασμένοι με τις δυνατότητες που μπορεί να μας προσφέρει το ΑΙ για την εμπειρία των καταναλωτών», είχε δηλώσει η Amy Gershkoff Bolles, στέλεχος που επικεντρώνεται στις αναδυόμενες τεχνολογίες στη Levi Strauss.
Editorial μόδας από το μέλλον στο πρώτο τεύχος του COPY: Μέσα στην αίγλη της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης, μια κλίκα από fashion influencers μαζεύεται, φορώντας τα γυαλιά ηλίου τους σε εσωτερικούς χώρους, αποπνέοντας έναν αέρα μυστηρίου και προσμονής.
Λίγο αργότερα, τον Απρίλιο, στη Νέα Υόρκη πραγματοποιήθηκε η Εβδομάδα Μόδας Τεχνητής Νοημοσύνης. Στα Spring Studios πραγματοποιήθηκε ένας διαγωνισμός με περίπου 350 υποψήφιους, οι οποίοι θα πειραματιζόντουσαν με την τεχνητή νοημοσύνη και οι νικητές θα αναπτύξουν τα δικά τους brand μέσω της Revolve με έδρα το Λος Άντζελες. Στόχος των διοργανωτών ήταν να εξερευνήσουν τι είναι δυνατό στη βιομηχανία της μόδας ενθαρρύνοντας τους σχεδιαστές να πειραματιστούν με νέες τεχνολογίες και τεχνικές.
Είναι ξεκάθαρο, λοιπόν, πώς η επιθυμία της βιομηχανίας της μόδας είναι να κινηθεί προς μοντέλα που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη, όπως είναι χαρακτηριστικές οι προσπάθειες και άλλων βιομηχανιών να αντικαταστήσουν τους πραγματικούς ανθρώπους με τεχνητή νοημοσύνη.
Ωστόσο, ο αντίκτυπος μιας αυτόνομης και ανεξάρτητης επιχειρηματικής προσπάθειας, όπως είναι αυτή του Wahlstrm με το Copy Magazine, δεν έχει το ίδιο βάρος με τα μεγάλα brand της μόδας.
«Θέλω πραγματικά να βρίσκομαι σε αυτή τη λεπτή γραμμή μεταξύ του τι είναι αληθινό και του τι δεν είναι αληθινό. Και νομίζω ότι αυτό που είναι πιο ανησυχητικό είναι η πραγματικότητα εδώ», σχολίασε στη Vogue ο Wahlstrm.
Ο Wahlstrm επέλεξε να χρηματοδοτήσει ο ίδιος το Copy, αναγνωρίζοντας ότι οι παραδοσιακοί χορηγοί και οι έμποροι δεν θα μπορούσαν να υποστηρίξουν εύκολα ένα τέτοιο πρότζεκτ. Η επιτυχία του Copy, σύμφωνα με τον ίδιο, οφείλεται στην ενσωμάτωση της ανθρώπινης δημιουργικότητας, τεχνογνωσίας και δεξιοτεχνίας στα γραφικά που έχει δημιουργήσει η τεχνητή νοημοσύνη.
«Η ελπίδα μου και το όνειρό μου είναι ότι στο εγγύς μέλλον η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αναδιαμορφώσει τις δομές και την ιεραρχία με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι πολύ προφανές και πολύ ξεκάθαρο ποιος είναι στην πραγματικότητα το πιο δημιουργικό άτομο στο δωμάτιο», είπε.
Το Copy Magazine προαναγγέλλει μια νέα εποχή και βρίσκεται στο σταυροδρόμι της μόδας με την τεχνολογία. Κατά κάποιον τρόπο, τα κοινωνικά πρότυπα και η τελειότητα αμφισβητούνται, ενώ τα παραδοσιακά όρια των fashion περιοδικών ξεπερνιούνται δημιουργώντας ένα νέο δημιουργικό πλαίσιο για τον άνθρωπο-δημιουργό και ένα καινούργιο μοτίβο κατανάλωσης για τον αναγνώστη/θεατή.
«Τίποτα που βλέπεις εδώ δεν είναι αληθινό», αλλά το ταξίδι για την αναζήτηση του νοήματος είναι πραγματικό.
Ένα νέο bug αντίστοιχο με το millennium bug απειλεί τα ηλεκτρονικά μας συστήματα και είναι θέμα χρόνου να σπάσει τις τρέχουσες τεχνολογίες κρυπτογράφησης.
Ένα νέο bug αντίστοιχο με το millennium bug απειλεί τα ηλεκτρονικά μας συστήματα και είναι θέμα χρόνου να σπάσει τις τρέχουσες τεχνολογίες κρυπτογράφησης.
Η διαχρονική γοητεία του κατασκόπου με τη μορφή του James Bond, δίνει τη θέση της σε μια αφήγηση που κυριαρχείται από την ψηφιακή επιτήρηση και τα αναλυτικά στοιχεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσ
Η διαχρονική γοητεία του κατασκόπου με τη μορφή του James Bond, δίνει τη θέση της σε μια αφήγηση που κυριαρχείται από την ψηφιακή επιτήρηση και τα αναλυτικά στοιχεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσ
Ένα μυστικό πραξικόπημα, ένας κορυφαίος CEO που προδόθηκε από τον επικεφαλής επιστήμονά του, μία εξέγερση προσωπικού στη μέση της νύχτας! Οι εξελίξεις της OpenAΙ έχουν μετατρέψει τον τεχνολογικό κολοσ
Ένα μυστικό πραξικόπημα, ένας κορυφαίος CEO που προδόθηκε από τον επικεφαλής επιστήμονά του, μία εξέγερση προσωπικού στη μέση της νύχτας! Οι εξελίξεις της OpenAΙ έχουν μετατρέψει τον τεχνολογικό κολοσ
Απεικονίσεις της διαμάχης Χαμάς - Ισραήλ, προϊόντα Τεχνητής Νοημοσύνης, πωλούνται από τεχνολογικούς κολοσσούς συχνά χωρίς την επισήμανση ότι αποτελούν ψέυτικες, φανταστικές εικόνες ενισχύοντας την πα
Απεικονίσεις της διαμάχης Χαμάς - Ισραήλ, προϊόντα Τεχνητής Νοημοσύνης, πωλούνται από τεχνολογικούς κολοσσούς συχνά χωρίς την επισήμανση ότι αποτελούν ψέυτικες, φανταστικές εικόνες ενισχύοντας την πα
Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.
Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε.
Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.
Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε συσκευές, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για τους σκοπούς που περιγράφονται παρακάτω. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας για τους εν λόγω σκοπούς. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε κλικ για να αρνηθείτε να συναινέστε ή να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
CookieLawInfoConsent
1 year
Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie.
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Duration
Description
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_gat_gtag_UA_222713851_1
1 minute
Set by Google to distinguish users.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Cookie
Duration
Description
advanced_ads_browser_width
1 month
This cookie is set by Advanced ads plugin.This cookie is used to measure and store the user browser width for adverts.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.