Η σχεδιάστρια μόδας Ying Gao με έδρα το Μόντρεαλ επιστρέφει με νέες ρομποτικές δημιουργίες, αυτή τη φορά αναζητώντας έμπνευση στον κόσμο των NFTs και του metaverse. Φαινομενικά παλλόμενες και συστρεφόμενες σαν αληθινά λουλούδια, οι τελευταίες της δημιουργίες είναι συνδυασμός γυαλιού, πολύτιμων μετάλλων και σιλικόνης σε ένα πολυμορφικό υλικό στο οποίο προσομοιάζονται τα εφέ εικονικού ενδύματος.

Παρότι την προσομοίωση των κινήσεων ανέλαβε ο ειδικός σε θέματα ρομποτικής Simon Laroche, και οι δύο δημιουργίες της κολεξιόν «2 5 2 6» φιλοτεχνήθηκαν χειρωνακτικά από τη Ying Gao. Η μικρού μήκους ταινία που δόθηκε στη δημοσιότητα δείχνει αυτή τη συγχώνευση του πραγματικού με το ψηφιακό, παρουσιάζοντας δύο μοντέλα που φορούν ενδύματα και ζωντανεύουν αργά αργά. Επιπλέον, κοντινά πλάνα του πολυμορφικού υλικού αποκαλύπτουν μια υφή που εμφανίζεται τόσο λεπτή όσο τα πέταλα λουλουδιών και συμμετέχει σε μια χορογραφία όγκου, διαφάνειας και ανακλαστικότητας.

Όσον αφορά τον τίτλο του έργου, «2 5 2 6», η Gao σημειώνει ότι «[αναφέρεται] στον αριθμό των ωρών που επενδύθηκαν στη δημιουργία των δύο πολυμορφικών ενδυμάτων, από την ιδέα μέχρι το τέλος, από την πρώτη γραμμή του σχεδίου μέχρι την τελευταία βελονιά».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ying gao (@livingpod)

Ολοκληρώνοντας τις σκέψεις της για το έργο «2 5 2 6», η Ying Gao γράφει: «Αν ο ρόλος του σχεδιαστή μόδας είναι να προσδίδει μια μορφή και μια λειτουργία στα υλικά που προορίζονται να ντύσουν το σώμα, μπορούμε να αναρωτηθούμε για το ζήτημα του άυλου ενδύματος και του εικονικού σώματος, που στερείται ουσίας, και το επίπεδο της πραγματικότητάς τους, όταν το ψηφιακό έχει γίνει μια πραγματική “δεύτερη φύση”. Καθώς οι εξορμήσεις μας στο metaverse γίνονται πιο συχνές και λιγότερο εκπληκτικές, η ψηφιακή μόδα αναπόφευκτα ξεδιπλώνεται σε ένα άπειρο δυνατοτήτων και αβεβαιοτήτων».