Σε αυτό το πάρτι είναι όλοι καλεσμένοι: Bασίλισσες του Χόλιγουντ και skaters, plus size μοντέλα, πρίγκιπες της pop και ράπερ. Πρόκειται για την επική καμπάνια της νέας capsule συλλογής “CK1 Palace”, φωτογραφημένη και σκηνοθετημένη από τον Alasdair McLellan, ένα πείραμα που ξεκίνησε στο Instagram και αποκαλύφθηκε επίσημα πριν από λίγες μέρες.
Αυτή η απροσδόκητη συνεργασία συνδυάζει την γνώριμη street style αισθητική της Palace, του ηγετικού λονδρέζικου brand για σανίδες και μόδα skate, με τον «αμερικάνικο μινιμαλισμό» του Calvin Klein. H συλλογή επεξεργάστηκε ντένιμ παντελόνια και μπουφάν, t-shirts, φούτερ, fleece hoodies, και τα κλασικά ανδρικά και γυναικεία εσώρουχα Calvin Klein. Τα δύο brands δημιούργησαν ένα προσαρμοσμένο λογότυπο που συνδυάζει την επωνυμία Calvin Klein με το τριγωνικό σήμα της Palace, που εμφανίζεται σε φανέλες μπάσκετ, φαρδιά σορτς και hoodies. Στα μπλουζάκια, τα φούτερ και τις ετικέτες των ξεθωριασμένων τζιν παντελονιών, το iconic μονόγραμμα CK ενώθηκε με την επωνυμία της Palace. Επιπλέον, η Palace ένωσε δυνάμεις με τη Vans, για τον σχεδιασμό ενός skate παπουτσιού περιορισμένης έκδοσης σε λευκό καμβά που διατηρεί την κλασική σιλουέτα της Vans. Η συλλογή περιλαμβάνει, επίσης, μια νέα έκδοση του CK Οne, όπου το άρωμα εμπλουτίζεται με νότες μανταρινιού και λεμονιού.
Για να σηματοδοτήσουν τη συνεργασία, Calvin Klein και Palace το γιόρτασαν με μια μεγάλη καμπάνια, εμπνευσμένη από τις πόλεις καταγωγής των δύο brands, τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο. Όλα ξεκίνησαν με διασκεδαστικά teaser βίντεο στο Instagram: O William Dafoe φουρνίζει πίτσες στην “Palace Pizza” ενώ του τηλεφωνεί η πελάτισσα Lourdes “Lola” Leon. Και σε ένα εστιατόριο, η απαστράπτουσα Joan Collins, με φτερά και διαμάντια απαντάει γελώντας σε κάποιον που τη ρωτάει αν της αρέσουν τα ρούχα του: «Ναι. Δεν θα τα φορούσα εγώ, φυσικά».
Με ισχυρές αναφορές στην ατομική ελευθερία, την αυτοέκφραση και την διαφορετικότητα, η καμπάνια περιλαμβάνει ένα καστ με ήρωες, role models και σταρ από το χθες και το σήμερα: Η Joan Collins, ο εμβληματικός Willem Dafoe, oι Pet Shop Boys που μας χάρισαν την πιο γλυκιά synth-pop στα 80s, η Βρετανίδα Adwoa Aboah που έχει κατακτήσει τον χώρο της μόδας με το ξυρισμένο κεφάλι, τις φακίδες και τον συνεχή αγώνα της για τη «γυναικεία ενδυνάμωση», ο Tζαμαϊκανός καλλιτέχνης, φωτογράφος και skater Lucien Clarke που έχει περπατήσει στην πασαρέλα του Virgil Abloh, το μοντέλο Precious Lee που «σπάει» τα στερεότυπα ομορφιάς, ο Βρετανός ράπερ Unknown T.
Στην διαφημιστική ταινία διάρκειας 6 λεπτών, ξεδιπλώνεται μια «ιστορία δύο πόλεων» ενώ ακούγεται το West End Girls: Πανοραμικά πλάνα του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης, ασπρόμαυρες αναφορές στις θρυλικές Calvin Klein καμπάνιες των 90s, oι Pet Shop Boys σε διώροφο κόκκινο λεωφορείο, η Joan Collins απολαμβάνει high tea με τους skaters της Palace, o Dafoe οδηγεί ταξί στη Νέα Υόρκη… Ιt was the best of times, όπως λένε και οι συντελεστές.
Δείτε το βίντεο