Με φόντο τα αρχαία ερείπια της Γκίζας, αυτό το Σαββατοκύριακο ο Kim Jones απέτισε φόρο τιμής σε ένα από τα τελευταία εναπομείναντα θαύματα του κόσμου: το galaxy print της δεκαετίας του 2010 που διαδόθηκε για πρώτη φορά από τη συλλογή SS10 του Christopher Kane. Τα διαστρικά καλσόν, οι διαστημικές μπότες Lita και τα ντισκοφορέματα, έγιναν η στολή για το είδος των ανθρώπων που τους άρεσε να καρφιτσώνουν μουστάκια στον δείκτη του χεριού τους και να ανεβάζουν φωτογραφίες γραφομηχανών στο Instagram. Αλλά όταν οι hipster έπεσαν από τον ουρανό στα μέσα της δεκαετίας του 2010, το ίδιο συνέβη και με την αγάπη τους για την αστροπαρατήρηση -κάτι που διαρκεί μέχρι σήμερα.
Στο πλαίσιο της συλλογής AW23 του οίκου Dior, ο Jones κάλυψε κολάν, σακάκια bomber, και ζιβάγκο με γαλαξιακά prints. Σφαίρες που στροβιλίζονται στο διάστημα και σπινθηροβόλοι αστερισμοί, όλα φτιαγμένα σε συνεργασία με τη NASA. Έχοντας ανταλλάξει το Παρίσι με τη νεκρόπολη της Γκίζας – όπου βρίσκονται οι πυραμίδες ηλικίας 4.500 ετών – ο σχεδιαστής απέφυγε να αναπαράγει οποιεσδήποτε στερεοτυπικές απεικονίσεις ιερογλυφικών και φαραώ, επιλέγοντας αντ’ αυτού να αντλήσει έμπνευση από την εμμονή της Αρχαίας Αιγύπτου με την αστρονομία. Υπήρχαν συνολικά 75 εμφανίσεις – μια αναφορά στον αριθμό των ετών από τότε που ο Christian Dior ίδρυσε τον οίκο μόδας το 1947 – και περιλάμβαναν μια γκάμα από παντελόνια, κράνη διαστημικής εποχής, μπότες της ερήμου, σακάκια bomber από οργάντζα και harness με τρισδιάστατη εκτύπωση.
Το γεγονός ότι ο Jones κατάφερε να πείσει την UNESCO να παραδώσει ένα από τα πιο ιερά μνημεία της πολιτιστικής της κληρονομιάς, ήταν απόδειξη του νέου κύρους που έχει αποκτήσει η μόδα στην Αίγυπτο. Το ίδιο και η συνεργασία του σχεδιαστή, η οποία αυτή τη σεζόν ήρθε μέσω της Tremaine Emory της Denim Tears. Με την ονομασία “Dior Tears”, το link-up έκανε το ντεμπούτο του στο Κάιρο 24 ώρες πριν από τη μεγάλη αναμέτρηση της νεκρόπολης και περιελάβανε φαρδιά σύνολα από τζιν, τσάντες Saddle και χνουδωτά πλεκτά με ρίγες. Με όλους τους μικροσκοπικούς χαρτοφύλακες και τα πανωφόρια από τερακότα, η συλλογή παρέπεμπε στην γκαρνταρόμπα ενός αρχαιολόγου. «Είναι αυτή η γοητεία με τον αρχαίο κόσμο και οι παραλληλισμοί με αυτό που βλέπουμε σήμερα- τι κληρονομήσαμε από αυτούς και τι συνεχίζουμε να μαθαίνουμε από το παρελθόν», δήλωσε ο Jones για το πρόγραμμά του AW23 – συμπεριλαμβανομένων των γαλαξιακών prints του 2010.