Ο διευθυντής δημιουργικού του ιταλικού οίκου Αλέσαντρο Μισέλ (Alessandro Michele) έδωσε μία πρώτη γεύση στην πασαρέλα για το Φθινόπωρο 2022, με κομμάτια που έφεραν το κοινό λογότυπο κάνοντας μία μικρή «επανάσταση» για τους δυο αντίθετους φαινομενικά κόσμους της μόδας.

Ένθερμος συλλέκτης των συγκεκριμένων αθλητικών παπουτσιών ο Μισέλ έχει εκφράσει πολλές φορές τον θαυμασμό του καθώς η ρετρό σπορ αισθητική της εταιρείας τον ενθουσιάζει σύμφωνα με το δημοσίευμα της Vogue. Και γι’ αυτό η συμφωνία έγινε εύκολα, αβίαστα και δημιουργικά.

Το τριφύλλι της adidas (Trefoil) και το GG μονόγραμμα συνεργάζονται μέσα από γεμάτα ενέργεια μοτίβα για να ενδυναμώσουν τις δυο κληρονομιές, Το κοινό δελτίο τύπου αναφέρει ότι: «H κληρονομιά και των δύο εμπορικών σημάτων είναι κωδικοποιημένη σε ένα τρίο γραμμών και η εμμονή στις ρίγες παίζει σε όλα τα κομμάτια των αθλητικών βασικών ειδών και ρούχων».

Την καμπάνια φωτογράφησε η Γαλλίδα φωτογράφος Carlijn Jacobs, αντλώντας έμπνευση από αρχειακούς καταλόγους μόδας και το αποτέλεσμα της συλλογής εκφράζεται με μία μοναδική ρετρό αισθητική με πολλές sporty αναφορές μαζί με τον κατάλληλο αθλητικό εξοπλισμό και με φόντο τα έντονα χρώματα.
Η εμβληματική αθλητική φόρμα της adidas -μια σπορ εκδοχή του παραδοσιακού ανδρικού κοστουμιού – αποτέλεσε το βασικό στοιχείο της συλλογής και στέφεται η πρωταγωνίστρια της συλλογής με πολλά ξεχωριστά στυλ.

H συλλογή θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα και στο διαδίκτυο από τις 7 Ιουνίου.