Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η ζωή των celebrities αποτελούσε μεγάλο μέρος της ζωής μας και ήταν η επικρατούσα κουλτούρα. Από τα αναδυόμενα ριάλιτι σόου όπως το Big Brother μέχρι τους παπαράτσι που απαθανάτιζαν διάσημους να πέφτουν μεθυσμένοι στα clubs ή να βγαίνουν βόλτα για ψώνια, ονόματα όπως της Paris Hilton και της Kim Kardashian εκτοξεύτηκαν στο προσκήνιο. Η Kim μάλιστα, έγινε και μούσα για οίκους όπως του Balenciaga.
Φαίνεται, πως η εμμονή με τους celebrities και η κουλτούρα γύρω απ’ αυτούς, έχει περάσει (ίσως οριστικά και αμετάκλητα) και στον χώρο της μόδας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Acne Studios δίνει μια συνέχεια στην επίδειξη της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού που ήταν γεμάτη διάσημους, με την καμπάνια «Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022» (FW22), με πρωταγωνίστρια τη Rosalía.
Με φωτογραφίες του Ολλανδού καλλιτέχνη Paul Kooiker, η καμπάνια τοποθετεί την Ισπανίδα τραγουδίστρια σε ένα ιστορικό επίκεντρο και δημιουργεί ένα σχεδόν απόκοσμο, σουρεαλιστικό περιβάλλον που βλέπει τη Rosalía να γίνεται η νέα μούσα του οίκου. Η μουσικός ντύνεται με μια σειρά από σκληρά και γρήγορα looks, με oversized blazers, patchwork σχέδια, σκισμένα denims και στρατιωτικές μπότες.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου, στόχος της καμπάνιας ήταν να την «επαναπροσδιορίσει ως ιστορική μούσα», με τον Johnasson να περιγράφει τη Rosalía ως την ενσάρκωση των Acne Studios χάρη στη «μοναδική της ικανότητα να μεταμορφώνεται μέσα στο χρόνο, την ιστορία και την κουλτούρα, και όλα αυτά με έναν σύγχρονο φακό».
Η Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού έκλεισε με πικρό και καταθλιπτικό τρόπο, καθώς ο Kanye για άλλη μια φορά το παράκανε φορώντας φούτερ που έγραφε “WHITE LIVES MATTER”, ενώ ο Jared Leto υποδύθηκε τον Karl Lagerfeld σε μια επερχόμενη βιογραφική ταινία, η FKA twigs έκανε το ντεμπούτο της στην Miu Miu και ο Lil Nas X εμφανίστηκε στη νέα καμπάνια του Coach.