Η κόρη της Madonna, Lourdes Leon, η Jourdan Dunn, η Ella Richards και η Bella Hadid είναι οι τέσσερις πρωταγωνίστριες της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Burberry για το λανσάρισμα της τσάντας «Lola bag». H Λούρδη, γεννήθηκε το 1996 και πατέρας της είναι ο Carlos Leon. Η Λούρδη ασχολείται με τη μόδα, το χορό και το θέατρο, καθώς έχει τελειώσει την Σχολή Θεάτρου, Μουσικής και Χορού του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.  Ποζάρει συχνά ως μοντέλο και έχει στο ενεργητικό της συνεργασίες με a list brands όπως Marc Jacobs, Thierry Mugler, Stella McCartney, Μiu Miu, Juicy Couture και πλέον Burberry.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Burberry (@burberry)

H ίδια πόζαρε πάνω σε ένα ψεύτικο άλογο για τις ανάγκες των γυρισμάτων του spot και δεν ίππευσε αληθινό όπως η Charlotte Casiranghi στο άνοιγμα της επίδειξης του οίκου Chanel η οποία και σχολιάστηκε αρνητικά από τους ακτιβιστές φιλόζωους. Όπως δήλωσε, ‘The Lola attitude to me is provocative’ διαφημίζοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο το νέο luxury item του Οίκου. Η Λούρδη ενσάρκωσε το αλάνθαστο attitude της Lola bag και του Οίκου Βurberry φωτογραφημένη από τον Τοrso.Solutions.

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, το ενδιάμεσο όνομα της Lourdes, είναι Lola, καθώς η Madonna και ο Carlito Leon την φωνάζουν έτσι χαϊδευτικά. Η Λούρδη στα 14 της χρόνια λάνσαρε τη δική της σειρά καλλυντικών, Μaterial Girl Make Up Line, ενώ έχει ποζάρει και στο εξώφυλλο της Vogue μαζί με άλλα επτά μοντέλα τα οποία θεωρείται ότι αλλάζουν την ιστορία της σύχρονης μόδας: Kaia Gerber, Precious Lee, Bella Hadid, Anok Yai, Sherry Shi, Ariel Nicholson and Yumi Nu.

Όσον αφορά στην τσάντα, είναι χειροποίητη φτιαγμένη στην Ιταλία και κλείνει με το λογότυπο το μονόγραμμα του Thomas Burberry, ενώ διαθέτει μακριά αλυσίδα. Βγαίνει σε πολλές εκδοχές και συνδυασμούς υλικών όπως δέρμα, βαμβάκι και ράφια, ενώ οι αποχρώσεις είναι επίσης αρκετές όπως μαύρο, καμηλό, φωτεινό κόκκινο, ροζ, πορτοκαλί και μπλε του ουρανού. Έτσι κάθε γυναίκα μπορεί να επιλέξει το χρώμα και το υλικό που ταιριάζει με το attitude της.

Όπως είπε ο Chief Creative Officer, Riccardo Tisci: “H Lola στον πυρήνα της ενσαρκώνει μια γυναικεία στάση ζωής: δυναμική, αισθησιακή και έξυπνη ταυτόχρονα. Αποτελεί μια ωδή στις γυναίκες παγκοσμίως.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LOLA (@lourdesleon)