H ιστορία του οίκου Burberry που αναμφισβήτητα καθόρισε τη βρετανική μόδα καταγράφεται σε ένα νέο βιβλίο, του Αλεξάντερ Φιούρι, αναφέρει το ΑΠΕ.
Το βιβλίο με τίτλο «Burberry» που κυκλοφορεί από τον Assouline, παρουσιάζει τη μακρά κληρονομιά της μάρκας που ξεκίνησε το 1865 όταν η εταιρεία ήταν μια οικογενειακή επιχείρηση. Στις 252 σελίδες του, το βιβλίο διερευνά πλήρως πόσο μεγάλο αντίκτυπο έχει ο Burberry στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Κάθε κεφάλαιο εξετάζει μια σειρά από αξιοσημείωτα γεγονότα και τις εμβληματικές δημιουργίες, για τις οποίες φημίζεται το brand.
Η χαρακτηριστική καμπαρντίνα της μάρκας καταλαμβάνει μεγάλο μέρος των σελίδων, στις οποίες φιλοξενούνται ακόμη και εικονογραφήσεις με τον μυθιστοριογράφο Σο Ντέσμοντ (1877-1960) να φορά το πανωφόρι του Burberry το 1933.
Σύμφωνα με τον πρόλογο, γραμμένο από την Κάρλι Εκ, επιμελήτρια αρχείων στον Burberry, ο Ντέσμοντ έγραψε κάποτε για το χακί πράσινο πανωφόρι του Burberry που είχε για 13 χρόνια: «Όταν κοιτάζω αυτό το παλτό, κοιτάζω την ιστορία. Η ιστορία είναι γραμμένη στις ραφές του».
«Είναι η βασική βρετανική μάρκα. Για όσους από εμάς μεγαλώσαμε στη σκηνή της μόδας του Λονδίνου τη δεκαετία του 1990, είναι μέρος του DNA μας» αναφέρει Έντουαρντ Ένινφουλ, αρχισυντάκτης της βρετανικής Vogue. «Οι τελευταίες δύο δεκαετίες έχουν εδραιώσει τη θέση του Burberry ως brand με κληρονομιά που παραμένει στην αιχμή της μόδας και του πολιτισμού» προσθέτει.
Σήμερα, η καπαρντίνα και το σήμα κατατεθέν καρό παραμένουν άμεσα αναγνωρίσιμοι κωδικοί του οίκου που αναβαθμίζονται και αναμορφώνονται σε κάθε συλλογή – αλλά παραμένουν πάντα εμβληματικά της ιστορίας, της δεξιοτεχνίας και του διαρκούς βρετανικού στυλ του Burberry, αναφέρεται στην περίληψη του βιβλίου.