Ποιος δεν έχει βρεθεί μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας – με την ζυγαριά να γέρνει προς την φθορά – να περιφέρεται στους δρόμους της πόλης στο τέλος μιας βραδιάς με αρκετό αλκοόλ; Και ποιος εκείνες τις στιγμές δεν αναζήτησε τροφή για να «τραβήξει τα υγρά» και να ανακτήσει ξανά την χαμένη ισορροπία του – ενίοτε, και την αξιοπρέπειά του;

Η Αθήνα προσφέρει αρκετές λύσεις για γρήγορο φαγητό, με ευφάνταστες, πλέον, καντίνες και ευφυέστατα μενού, αλλά όταν το ρολόι δείχνει περασμένα μεσάνυχτα και παραπατάς τα ξημερώματα, θες κάτι απλό και τίμιο. Μια VFM (value for money) επιλογή – και εκεί έρχονται και κουμπώνουν τα McDonald’s που λειτουργούν σχεδόν 24/7.

Τα καταστήματα της παγκόσμιας αλυσίδας, που ζουν στιγμές δόξας τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, είναι μονόδρομος για τις νύχτες όπου το ρούμι στο αίμα σου έχει ξεπεράσει σε ποσοστό τα λευκοκύτταρά σου και όσες φορές έχω βρεθεί στο επαναστατικό McDrive αναρωτιέμαι «Τι μπορεί να έχουν ακούσει και αυτοί οι δύσμοιροι υπάλληλοι;».

Αυτό ακριβώς είναι και το concept της νέας σατιρικής καμπάνιας των McDonald’s στη Νέα Ζηλάνδια, όπου οι διαφημίσεις τους στις αφίσες απεικονίζουν μερικά από τα πιο δημοφιλή προϊόντα του brand με ξεκαρδιστικές, λανθασμένες και μεθυστικές εκφράσεις, που συνήθως ακούγονται από αυτούς που προσπαθούν να παραγγείλουν ένα “A mig back congo peas” (Α Big Mack Combo please).

Σχεδιασμένες από την εταιρεία DDB Aotearoa, αυτές οι διαφημίσεις προσεγγίζουν το μενού των McDonald’s με διασκεδαστική λεπτομέρεια και σε κάθε αφίσα η εικόνα είναι ελαφρώς θολή για να δημιουργήσει την αίσθηση του «μεθυσμένου φαγητού». Ταυτόχρονα, με τη φράση “We speak late night”, περιγράφεται, κατά κάποιον τρόπο, πώς είναι μία νυχτερινή βάρδια σε ένα από τα εστιατόριά τους.