Τα πρόσφατα ηχεία της Sonos, συμπεριλαμβανομένων των Beam (Gen 2), Ray, Sub Mini και Roam, έχουν επικεντρωθεί στην αναβάθμιση του οικιακού μας home theater, αλλά τι γίνεται με τη μουσική; Τα περισσότερα από τα ηχεία που εστιάζουν στη μουσική – το Sonos One, για παράδειγμα – δεν έχουν ανανεωθεί εδώ και χρόνια. Αλλά αυτό πρόκειται να αλλάξει.
Αντί να ανανεώσει την υπάρχουσα σειρά της, η Sonos ανακοίνωσε δύο νέα ηχεία, το Era 300 και το Era 100. Και τα δύο διαθέτουν νέα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να ενθουσιάσουν τους οπαδούς της Sonos.
Στα πλαίσια της προώθησης του Era 300, η Sonos επέλεξε μια καμπάνια με ψυχεδελική ατμόσφαιρα αναδεικνύοντας τον χωρικό ήχο από ένα μόνο ηχείο.
Ο χωρικός ήχος, γνωστός και ως Dolby Atmos για τη μουσική, αναμιγνύεται έτσι ώστε οι ήχοι να τοποθετούνται σε όλο το δωμάτιο αντί μόνο για το αριστερά-δεξιά που έχουμε από τον στερεοφωνικό ήχο. Η χωρική μίξη επιτρέπει στα όργανα και τα φωνητικά να έχουν ύψος και να έρχονται από πίσω μας. Αν έχετε παρακολουθήσει μια ταινία με ήχο Dolby Atmos, η εμπειρία αυτή θα σας είναι οικεία.
Συνήθως χρειαζόμαστε ένα πλήρες σύστημα home theater ή τουλάχιστον ένα soundbar για να βιώσουμε τον ήχο Atmos. Το Era 300 προστίθενται στην λίστα μερικών επιλεγμένων ηχείων – συμπεριλαμβανομένου του HomePod της Apple και του Echo Studio της Amazon – που χειρίζονται τον χωρικό ήχο σε πιο συμπαγή (compact) μορφή.
Το Era 300 των 10,2 x 7,3 x 6,3 ιντσών είναι εξοπλισμένο με τέσσερα tweeter και δύο woofer. Ένα από τα tweeter στέλνει τον ήχο προς τα εμπρός, ενώ δύο από τα tweeter στις επάνω γωνίες των ηχείων έχουν τοποθετηθεί σε γωνία για να βοηθούν στην τοποθέτηση του ήχου γύρω μας. Υπάρχει επίσης ένα tweeter στην κορυφή για το στοιχείο ύψους του χωρικού ήχου.
Όσον αφορά το διαφημιστικό spot που σκηνοθέτησε ο Γάλλος σκηνοθέτης και εικαστικός καλλιτέχνης Quentin Deronzier, μέσω της La PAC, ο οποίος είναι γνωστός για την προηγούμενη δουλειά του για τη Nike Portland και ψηφιακές διαφημίσεις για το Xbox, το Era 300 της Sonos μοιάζει με την απόλυτη οικιακή εμπειρία για μουσική ακρόαση.
Στο spot 55 δευτερολέπτων, με τίτλο “Feel sound all around“, μια γυναίκα επιστρέφει στο διαμέρισμά της. Βγάζει το δερμάτινο μπουφάν της και αρχίζει να παίζει το “Fleez” του indie rock συγκροτήματος Yeah Yeah Yeahs στο ηχείο Sonos Era 300, που πωλείται προς 500 € στην ιστοσελίδα της Sonos.
Καθώς η γυναίκα στη διαφήμιση ξεκινάει να χορεύει, το περιβάλλον της αρχίζει να παραμορφώνεται και να κινείται μαζί της. Η κάμερα πετάει γύρω από το δωμάτιο, καθώς πολύχρωμες κυματομορφές εκπέμπονται από το ηχείο, επιτρέποντας στον θεατή της διαφήμισης να βιώσει κάτι παρόμοιο με την chromesthesia, ένα φαινόμενο κατά το οποίο ένα μη οπτικό ερέθισμα προκαλεί στο άτομο την αντίληψη του χρώματος.
Η καμπάνια σηματοδοτεί το πρώτο έργο που έχει κάνει η 72andSunny για τη Sonos από τον Νοέμβριο του 2022.
➯Με πληφορίες από: The Drum, CNN