Έχοντας παρουσιαστεί πέρυσι στο Συνέδριο ChangeNOW στο Παρίσι, το πρωτότυπο Scenic Vision η Renault έκανε γνωστό στο ευρύτερο κοινό το όραμα της για το επόμενο, ηλεκτρικό βήμα στη δημοφιλή κατηγορία C.Το Scenic Vision άνοιξε το δρόμο για μία κινητικότητα πιο βιώσιμη, πιο ασφαλή και πιο συμπεριληπτική. Έχοντας όραμα και διάθεση για εξερεύνηση, ενσωμάτωσε τις πιο προχωρημένες τεχνολογίες που οδηγούν στην απελευθέρωση των μετακινήσεων από το διοξείδιο του άνθρακα. Το ηλεκτρικό All-new Renault Scénic E-Tech θα συνεχίσει πάνω στο δρόμο που χάραξε το Scenic Vision, ως το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που ενσωματώνει τη νέα στρατηγική της εταιρείας για βιώσιμη κινητικότητα, αναφορικά με το περιβάλλον, την ασφάλεια και την συμπερίληψη. Το νέο μοντέλο αρχίζει να αποκαλύπτει την τελική του σιλουέτα, καθώς ένα στόλος από αυτοκίνητα προ-παραγωγής θα αρχίσουν να οδηγούνται στους δημόσιους δρόμους από τους μηχανικούς της Renault, αυτό το καλοκαίρι.
Κατασκευασμένα στο εργοστάσιο ElectriCity, στο Douai της Γαλλίας, τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής θα είναι καλυμμένα με ένα, ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση, μοτίβο της Renault, το οποίο θυμίζει το εμβληματικό λογότυπο της μάρκας, ενώ αποτίνει φόρο τιμής στο αντίστοιχο μοτίβο που χρησιμοποιήθηκε και στο νέο Megane E-Tech. Το καμουφλάζ αποτελείται από ένα παιχνίδι γραμμών και μοτίβων από το λογότυπο ρόμβου της μάρκας, αποτίοντας φόρο τιμής στη σχεδίαση που έγινε προηγουμένως για το Megane E-Tech Electric. Εμπνευσμένο από τις λύσεις του Scenic Vision για την απαλλαγή από τον άνθρακα, το μοντέλο παραγωγής Scenic E-Tech Electric θα γίνει το πρώτο όχημα παραγωγής που θα ενσωματώνει τη νέα στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της Renault για το περιβάλλον, την ασφάλεια και την ένταξη. Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τις λύσεις βιωσιμότητας που προτείνει το Scenic E-Tech Electric.
Δεν έχουμε λεπτομέρειες ούτε για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε αν το μοντέλο παραγωγής δανείζεται την επέκταση κυψελών καυσίμου υδρογόνου του Scenic Vision concept. Το concept χρησιμοποιούσε τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα του Megane E-Tech Electric με ισχύ 215 ίππων (160 κιλοβάτ) σε συνδυασμό με τη μικρότερη μπαταρία των 40 κιλοβατώρων. Επιπλέον, διέθετε μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου 16 kW watt κάτω από το δάπεδο για τη φόρτιση της μπαταρίας κίνησης. Μένει όμως να δούμε αν η δέσμη κυψελών καυσίμου θα φτάσει στην παραγωγή. Το All-new Renault Scénic E-Tech electric θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα κατά της διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου του Μονάχου, στις 4 Σεπτεμβρίου.