Η Honda παρουσίασε το επόμενο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της για την Ευρώπη με το Civic e:HEV. Το Honda Civic είναι συνώνυμο της οδηγικής διασκέδασης και  παρά το επιπλέον βάρος το Honda Civic Hybrid των ευρωπαϊκών προδιαγραφών εξακολουθεί να έχει μέσα του το χαρακτήρα του ατίθασου έφηβου. Το Civic του 2022 είναι μαζεμένο σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, χωρίς ψεύτικους αεραγωγούς, με λιγότερες διαχωριστικές γραμμές και με συνολικά πιο καθαρή εμφάνιση. Στο μπροστινό μέρος δεν αποτελεί έκπληξη ότι είναι το ίδιο με το sedan, αλλά οι μεγάλες αλλαγές σε σχέση με αυτή την έκδοση είναι στο πίσω μέρος με αυτό που η Honda λέει ότι είναι μια σχεδίαση για γρήγορες ταχύτητες.  Καθώς η ενδέκατη γενιά του κομψού μοντέλου αναμένεται να λανσαριστεί φέτος, η ιαπωνική εταιρεία τηρεί επίσης την ανακοίνωσή της για την ηλεκτροκίνηση ολόκληρης της γκάμας των μοντέλων της στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2022. Δεδομένου ότι το Civic e:HEV -όπως αποκαλύπτει η ονομασία του μοντέλου- είναι ένα ακόμη υβριδικό μοντέλο, το ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητο της Honda παραμένει το μοναδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία στο ηλεκτροκίνητο χαρτοφυλάκιο. Τα υπόλοιπα μοντέλα, τα Jazz, Jazz Crosstar, CR-V και HR-V είναι διαθέσιμα μόνο ως πλήρως υβριδικά.

Η 11η γενιά Civic, που αναμένεται κυκλοφορήσει μέσα στο 2022, είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που εξηλεκτρίζεται ακολουθώντας το CR-V, το Honda e, το Jazz, το Jazz Crosstar, και το HR-V. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του βραβευμένου, πλήρως υβριδικού συστήματος e:HEV της μάρκας. Αυτό συνδυάζει μία υψηλής ενεργειακής πυκνότητας μπαταρία ιόντων λιθίου και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο δίλιτρο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο οποίος επιτυγχάνει 41% θερμοδυναμική απόδοση – η καλύτερη της αυτοκινητοβιομηχανίας – και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιημένου για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική καύση και υψηλότερη ροπή.

Την εξαιρετική απόδοση ισχύος συμπληρώνει ο σχεδιασμός του πλαισίου. Το Civic e:HEV έχει εξελιχθεί με ιδιαίτερη έμφαση στην απόκριση και πληροφόρηση του τιμονιού, ενισχύοντας την αίσθηση σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητο. Η βελτιωμένη ευστάθεια στην ευθεία και σε δρόμους με ανωμαλίες επιτυγχάνεται χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο των 35 χλστ. και σε ένα φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο 18 χλστ. σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου. Η σταθερότητα στις στροφές και η συνολική απόκριση στις εντολές του οδηγού έχουν βελτιωθεί περαιτέρω με την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος και τη χρήση σφαιρικών συνδέσμων χαμηλής τριβής και νέων εμπρός αμορτισέρ. Ο συνδυασμός όλων αυτών ενισχύει τη δυναμική αίσθηση. Για αύξηση της οδηγικής απόλαυσης και της απόκρισης μία νέα λογική ελέγχου με την ονομασία ‘winding control’, εξασφαλίζει ότι η λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης διατηρείται όταν το όχημα στρίβει σε δρόμους με στροφές. Ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται άμεση επιτάχυνση, προσφέροντας μία πραγματικά δυναμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση. Στον αυτοκινητόδρομο, η πρόσθετη ροπή και η ηλεκτρική ισχύς παρέχουν δυναμική επιτάχυνση στις προσπεράσεις με υψηλή ταχύτητα αλλά με μειωμένο θόρυβο περιστροφής του κινητήρα εσωτερικής καύσης, για πιο ξεκούραστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

«Αυτή είναι η τελευταία γενιά της κορυφαίας στη βιομηχανία τεχνολογίας μας e:HEV, που αποτελεί το αποκορύφωμα μιας εμπειρίας άνω των 20 χρόνων στο σχεδιασμό, την κατασκευή, και τη βελτίωση υβριδικών συστημάτων μετάδοσης της κίνησης» δήλωσε ο Tomoyuki Yamagami, Large Project Leader για το νέο Civic e:HEV. «Αξιολογώντας προσεκτικά ένα ευρύ φάσμα περιπτώσεων χρήσης και ποικίλα περιβάλλοντα λειτουργίας, μπορέσαμε να υιοθετήσουμε μία ολιστική αυτοκινητιστική προσέγγιση, δημιουργώντας ένα απολαυστικό, άκρως συναρπαστικό και ελκυστικό υβριδικό αυτοκίνητο για τον οδηγό.»

Περισσότερες πληροφορίες εδώ: Honda, Sarakakis