Οι δύο αγώνες Rome E-Prix, τρίτος και τέταρτος γύρος της αμιγώς ηλεκτρικής αγωνιστικής σειράς, θα διεξαχθούν στην ιταλική πρωτεύουσα στις 10 και 11 Απριλίου. Το Circuito Cittadino dell’EUR των 19 στροφών, μήκους 3,385 χιλιομέτρων, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στο ημερολόγιο της ABB Formula E, με τμήματα της πίστας που τα αγωνιστικά αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες, με «τυφλές» στροφές, αλλά και με πολλές ευκαιρίες για προσπεράσεις.
Τα 22 αμιγώς ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα θα τρέξουν γύρω από αξιοθέατα όπως το Palazzo dei Congressi και η Piazzale Marconi, καθώς ο αγώνας θα περιηγηθεί στο εμβληματικό Palazzo della Civilta Italiana, γνωστό ως “τετράγωνο Κολοσσαίο”, με το πάρκο Ninfeo να αποτελεί μέρος της περιμέτρου της πίστας. Η αλλαγή για φέτος προβλέπει τη μεταφορά της εκκίνησης στη Viale delle Tre Fontane και τον τερματισμό στην αρχή της στροφής 19 στη Viale dell’Industria.
Η Nissan e.dams έχοντας σημειώσει συνολικά 12 πόντους στο πρωτάθλημα στους αντίστοιχους αγώνες της περασμένης σεζόν στην Ιταλική πρωτεύουσα, στοχεύει ψηλά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στον προηγούμενο αγώνα στην Πόλη του Μεξικού, η ομάδα πέτυχε διπλό τερματισμό στην πρώτη δεκάδα, κερδίζοντας έξι βαθμούς και δείχνοντας τη βελτιωμένη απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης της Nissan Formula E Gen2, από την αρχή της σεζόν.
We had fun last time out in Rome ⚡️@Nissan @NissanEurope #NissanFormulaE #FeelElectric #RomeEPrix 🇮🇹 pic.twitter.com/3V4VNBjuky
— Nissan NISMO (@NISMO) April 4, 2022
“Ανυπομονούμε για τον διπλό αγώνα στη Ρώμη και έχουμε καλές αναμνήσεις από το αγωνιστικό μας μονοθέσιο, που πρωτοστάτησε εδώ, την περασμένη σεζόν”, δήλωσε ο Tommaso Volpe, γενικός διευθυντής της Nissan Formula E. “Το E-Prix της Ρώμης είναι κάπως σαν εντός έδρας αγώνας. Ειδικά για μένα που είμαι Ιταλός και, όταν ζούσα εδώ, πήγαινα από και προς το γραφείο μου στους ίδιους δρόμους στους οποίους θα αγωνιστούμε. “Θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτούς τους δύο γύρους για να επιβεβαιώσουμε το επόμενο βήμα των προχωρημένων επιδόσεων που προσφέρει το σύστημα μετάδοσης κίνησης της Nissan Formula E Gen2, κατά τη διάρκεια του διπλού μας τερματισμού στο top 10 του Μεξικό. Όλη η ομάδα έχει δουλέψει πολύ σκληρά στο μεσοδιάστημα και στοχεύουμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε τις επιδόσεις και τη δυναμική μας, καθώς οι αγώνες αρχίζουν να γίνονται πυκνοί και γρήγοροι για το υπόλοιπο της σεζόν.”