Ο Borzon Sepasi γεννήθηκε το 1978, ένα χρόνο πριν την ανακήρυξη της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν. Το πάθος του για τα αυτοκίνητα γεννήθηκε όταν έπεσε στα χέρια του ένα παλιό αντίτυπο του περιοδικού Autocar, που βρέθηκε στα κτίρια μιας εγκαταλελειμένης πρεσβείας. Ο Sepasi μέσα στις αντίξοες συνθήκες του ισλαμικού καθεστώτος ξεκίνησε μια έρευνα για τα υπέροχα αυτοκίνητα που υπήρχαν στα βασιλικά γκαράζ. Οι πρακτικές αλλά και οι πολιτικές δυσκολίες που αντιμετώπισε στην έρευνα του ήταν πολλές. Όμως μετά από έρευνες δεκαετιών, μπόρεσε να εντοπίσει τα περισσότερα από αυτά σκονισμένα και κρυμμένα μέσα σε αποθήκες και να αποτελούν τώρα τα βασικά εκθέματα του προσφάτως ανακαινισμένου Εθνικού Μουσείου Αυτοκινήτου του Ιράν. Το πρώτο αυτοκίνητο που έφτασε στο Ιράν ήταν ένα Gardner Serpollet 10hp, το οποίο τράβηξε την προσοχή του τότε Σάχη κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στο Παρίσι το 1900. Αλλά μόνο όταν ο Reza Khan Pahlavi, έκανε πραξικόπημα και αυτοανακηρύχθηκε νέος Σάχης το 1925, άρχισαν να καταφθάνουν σωρηδόν τα πολυτελή αυτοκίνητα στο βασιλικό γκαράζ. Το 1921, ο Reza Khan οδηγούσε ένα Ford Model T. Τέσσερα χρόνια αργότερα βρισκόταν στο τιμόνι της Rolls-Royce Silver Ghost του 1922.
Ο Reza Khan (ο οποίος έγινε Reza Shah με την ενθρόνισή του) και οι απόγονοί του αποδείχθηκαν λάτρεις των πολυτελών αυτοκινήτων και super cars της εποχής. Βοήθησε βέβαια το γεγονός ότι οι χώρες, που γνώριζαν καλά τα αποθέματα πετρελαίου του Ιράν και εξαρτιόντουσαν από αυτό, άρχισαν να χαρίζουν στη βασιλική οικογένεια πολυτελή αυτοκίνητα. Μια Mercedes-Benz 500K Autobahn-Kurier του 1936, δώρο του Χίτλερ, ήταν μόνο ένα από τα πολλά δώρα. Αλλά και η ίδια η βασιλική οικογένεια ήταν επίσης επιλεκτική στην αγορά τέτοιων αυτοκινήτων. Η Maserati 5000 GT δημιουργήθηκε ειδικά κατόπιν αιτήματος του Reza Pahlavi. Εκείνη την περίοδο η εταιρεία στη γκάμα της είχε ένα ισχυρό κουπέ στην έκδοση της 3500 GT. Ένα κουπέ 2+2 που ήταν εξοπλισμένο με έναν 6-κύλινδρο κινητήρα 3,5 λίτρων ικανό να αποδίδει έως και 232 άλογα. Μετά από ένα test drive ο Reza Pahlavi, ενημέρωσε τους υπεύθυνους της Maserati ότι το αυτοκίνητο δεν ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις του και ζήτησε αλλαγές. Την κατάσταση κλήθηκε να σώσει ο τεχνικός διευθυντής της Maserati Giulio Alfieri. Ξεκίνησε την πλήρη ανανέωση της 3500 GT και ένα χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε η 5000 GT. Ο V8 των 4,9 λίτρων του (δανεισμένος από την αγωνιστική Barchetta της εταιρείας) απέδιδε μεταξύ 325 και 340 ίππων και με περιορισμένη παραγωγή σε σχέση με την 3500 GT. Οι προϋποθέσεις που είχε θέσει ο Σάχης είχαν πραγματοποιηθεί.
Άξιο αναφοράς είναι και η Bugatti Type 57. Με κινητήρα 3,3 λίτρων και έναν προηγμένο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους, ήταν ένα γρήγορο και άνετο αυτοκίνητο τουρισμού. Η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση 160 ίππων, γνωστή ως Type 57C, παρουσιάστηκε το 1937 και κατασκευάστηκε για δύο χρόνια. Ο Mohammad Reza Pahlavi, πρίγκιπας της Περσίας τότε και μελλοντικός σάχης του Ιράν, πήρε αυτό το εντυπωσιακό αυτοκίνητο ως δώρο από τη γαλλική κυβέρνηση με την ευκαιρία του πρώτου του γάμου. Το 1959 η Bugatti πουλήθηκε από το Βασιλικό Γκαράζ του Σάχη για ένα ποσό που αντιστοιχούσε σε περίπου 275 δολάρια (261 ευρώ περίπου). Δεν παρουσιάστηκε ποτέ δημόσια μέχρι τη στιγμή της επισκευής της το 1983.
Λιγότερο γνωστό είναι ότι ο Reza Pahlavi ξεκίνησε το πρόγραμμα Mercedes G-wagen, που δυστυχώς, η παραγγελία του Ιράν για 20.000 G-Wagen έμεινε σε μεγάλο βαθμό ανεκπλήρωτη μετά την έναρξη της Επανάστασης το 1979. Η ποικιλία των αυτοκινήτων που υπήρχαν στο βασιλικό γκαράζ ήταν από αρκετές Lamborghini Miura, ιδιαίτερη αδυναμία του Mohammad Reza Shah – έως το αστείο αλλά μοναδικό Panther Lazer. Συν φυσικά τις πολλές Rolls-Royce και Mercedes. Το βιβλίο του Sepasi ίσως να είναι από τα καλύτερα της χρονιάς που αφορούν το αυτοκίνητο.