Ο Sergio Perez κατέκτησε την τρίτη του νίκη στη Formula 1 αφού κατάφερε να αντέξει την ασφυκτική πίεση του Carlos Sainz, σε έναν αγλωνα που χαρακτηρίστηκε από τη βροχή αλλά και από το τρομακτικό ατύχημα του Μick Schumacher στον 27ο γύρο. Στους τελευταίους γύρους του αγώνα οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί – Perez, Sainz, Max Verstappen και Charles Leclerc – βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής, με τον Perez να δέχεται τεράστια πίεση από τον Sainz, ο οποίος αναζητούσε την πρώτη του νίκη σε γκραν πρι της F1. Ο Sainz προσπάθησε να τον προσπεράσει δύο φορές στη Nouvelle Chicane, αλλά τελικά δεν κατάφερε να εμποδίσει τον Perez να πάρει την νίκη στο Μονακό. Ο αγώνας ξεκίνησε με μία ώρα καθυστέρηση από την προγραμματισμένη εκκίνηση λόγω βροχής, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Perez να κρατήσει την τρίτη θέση που είχε από τους προκριματκούς του Σαββάτου. Ο Leclerc προηγήθηκε του team-mate του στη Ferrari Sainz, του Perez και του Verstappen.
Ο Perez ήταν ο πρώτος από το γκρουπ των πρωτοπόρων που άλλαξε από τα full wets στα ενδιάμεσα ελαστικά στον 16ο γύρο. Στη Ferrari αντέδρασαν δύο γύρους αργότερα και έβαλαν τον Leclerc για ενδιάμεσα, αλλά στο μεταξύ ο Πέρεζ είχε προλάβει να κάνει δύο γρήγορους γύρους και έτσι τόσο ο Leclerc όσο και ο Verstappen επέστρεψαν στην πίστα πίσω από τον Perez. Ο Sainz απέρριψε το αρχικό αίτημα της ομάδας του να μπει στα pit λίγο μετά τον Perez, με προφανή στόχο να μη βάλει καθόλου ενδιάμεσα και να πάει απευθείας στα σλικ. Στο 22ο γύρο η Ferrari καλεί και τους δύο οδηγούς της στα pit για να βάλουν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Η κίνηση αυτή προκάλεσε την οργή του Leclerc, που αναγκάστηκε να κάνει δύο pit stop μέσα σε λίγους γύρους και επιπλέον βρέθηκε πίσω από τον Sainz. Ήταν ένα τραγικό λάθος στην επικοινωνία, γιατί αρχικά ο Leclerc έλαβε εντολή να μπει στα pit και μετά πήρε άλλη εντολή να μείνει έξω, η οποία όμως ήρθε καθυστερημένα, όταν ήδη ο Μονεγάσκος κατευθυνόταν προς το pitlane.
Στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι οδηγοί της Red Bull Racing για να φορέσουν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, με τον Verstappen να καταφέρνει να προσπεράσει τον Leclerc για την 3η θέση πίσω από τον Sainz και τον Perez. Ο Mick Schumacher έχασε τον έλεγχο της Haas στο σικέιν της Swimming Pool και έπεσε με δύναμη στις μπαριέρες, σε ένα θεαματικό ατύχημα στο οποίο το μονοθέσιο του Γερμανού κόπηκε στα δύο. Ο Schumacher πάντως βγήκε από αυτό φαινομενικά άθικτος. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για να καθαριστεί η πίστα και να επισκευαστούν οι μπαριέρες. Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν τον αγώνα με κόκκινη σημαία. Έτσι, όλα τα μονοθέσια επέστρεψαν για δεύτερη φορά στο pit lane, περιμένοντας την επανεκκίνηση. Ο Leclerc ήταν πολύ θυμωμένος από το λάθος της ομάδας του, που τον έριξε στην 4η θέση, σε έναν αγώνα που έδειχνε ικανός να κερδίσει.
Όταν ο αγώνας συνεχίστηκε, οι Red Bull έβαλαν τα ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ οι Ferrari στη δεύτερη και τέταρτη θέση παρέμειναν με τα σκληρά ελαστικά για τους τελευταίους γύρους. Η καρό σημαία έπεσε όταν συμπληρώθηκε ο διαθέσιμος χρόνος που προβλέπουν οι κανονισμοί, δηλαδή δύο ώρες μετά την εκκίνηση, που δόθηκε επίσημα μετά την πρώτη διακοπή και όχι ύστερα από 77 γύρους. Οι οδηγοί πήραν ολόκληρους τους βαθμούς καθώς συμπληρώθηκε το 75% του αγώνα. Ο Perez άντεξε για τη νίκη μπροστά από τους Sainz και Verstappen, ο οποίος συμπληρώνει το βάθρο και διευρύνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα κατά τρεις ακόμη βαθμούς, με τον απογοητευμένο Leclerc στην τέταρτη θέση. Ο Leclerc εξέφρασε την απογοήτευσή του για τη στρατηγική της Ferrari μέσω του ασυρμάτου της ομάδας, καθώς το αρνητικό ρεκόρ του στο πριγκιπάτο συνεχίζεται – αν και τερμάτισε σε αγώνα στο Μονακό για πρώτη φορά στην καριέρα του. “Δεν υπάρχουν λόγια, δεν υπάρχουν λόγια, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό”, δήλωσε ο Leclerc στην ομάδα του μετά τον αγώνα.
Ο George Russell ακολούθησε τον Sainz αλλάζοντας κατευθείαν στα slicks ελαστικά από τα βρεγμένα και μπόρεσε να ξεπεράσει τον Lando Norris και να κατακτήσει την πέμπτη θέση. Ο Norris πήρε την έκτη θέση για τη McLaren μπροστά από τον Fernando Alonso (Alpine). Ο Lewis Hamilton πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα κοιτάζοντας το πίσω μέρος της Alpine του Esteban Ocon με την οποία συγκρούστηκε στο Ste Devote. Ο Hamilton έπαθε ζημιά στο φτερό, την οποία η Mercedes κατάφερε να την επισκευάσει όταν βγήκε η κόκκινη σημαία, ενώ ο Ocon πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την πρόκληση της σύγκρουσης. Μετά την κόκκινη σημαία, ο Hamilton κόλλησε πίσω από τον Alonso και συμβιβάστηκε με την όγδοη θέση μπροστά από τον Valtteri Bottas, ο οποίος από τη 12η θέση της εκκίνησης ανέβηκε στην ένατη θέση. Η ποινή του Ocon ανέβασε τον Bottas στην ένατη θέση και έδωσε στον Sebastian Vettel τον τελευταίο βαθμό στη 10η θέση για την Aston Martin. Εκτός από τον Schumacher, τον αγώνα εγκατάλειψαν ο Kevin Magnussen και ο Alexander Albon. Επόμενος αγώνας είναι το GP Αζερμπαϊτζάν το 3ήμερο 10-12 Ιουνίου.
Ο Sergio Perez κατέκτησε την τρίτη του νίκη στη Formula 1 αφού κατάφερε να αντέξει την ασφυκτική πίεση του Carlos Sainz, σε έναν αγλωνα που χαρακτηρίστηκε από τη βροχή αλλά και από το τρομακτικό ατύχημα του Μick Schumacher στον 27ο γύρο. Στους τελευταίους γύρους του αγώνα οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί – Perez, Sainz, Max Verstappen και Charles Leclerc – βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής, με τον Perez να δέχεται τεράστια πίεση από τον Sainz, ο οποίος αναζητούσε την πρώτη του νίκη σε γκραν πρι της F1. Ο Sainz προσπάθησε να τον προσπεράσει δύο φορές στη Nouvelle Chicane, αλλά τελικά δεν κατάφερε να εμποδίσει τον Perez να πάρει την νίκη στο Μονακό. Ο αγώνας ξεκίνησε με μία ώρα καθυστέρηση από την προγραμματισμένη εκκίνηση λόγω βροχής, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τον Perez να κρατήσει την τρίτη θέση που είχε από τους προκριματκούς του Σαββάτου. Ο Leclerc προηγήθηκε του team-mate του στη Ferrari Sainz, του Perez και του Verstappen.
Ο Perez ήταν ο πρώτος από το γκρουπ των πρωτοπόρων που άλλαξε από τα full wets στα ενδιάμεσα ελαστικά στον 16ο γύρο. Στη Ferrari αντέδρασαν δύο γύρους αργότερα και έβαλαν τον Leclerc για ενδιάμεσα, αλλά στο μεταξύ ο Πέρεζ είχε προλάβει να κάνει δύο γρήγορους γύρους και έτσι τόσο ο Leclerc όσο και ο Verstappen επέστρεψαν στην πίστα πίσω από τον Perez. Ο Sainz απέρριψε το αρχικό αίτημα της ομάδας του να μπει στα pit λίγο μετά τον Perez, με προφανή στόχο να μη βάλει καθόλου ενδιάμεσα και να πάει απευθείας στα σλικ. Στο 22ο γύρο η Ferrari καλεί και τους δύο οδηγούς της στα pit για να βάλουν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Η κίνηση αυτή προκάλεσε την οργή του Leclerc, που αναγκάστηκε να κάνει δύο pit stop μέσα σε λίγους γύρους και επιπλέον βρέθηκε πίσω από τον Sainz. Ήταν ένα τραγικό λάθος στην επικοινωνία, γιατί αρχικά ο Leclerc έλαβε εντολή να μπει στα pit και μετά πήρε άλλη εντολή να μείνει έξω, η οποία όμως ήρθε καθυστερημένα, όταν ήδη ο Μονεγάσκος κατευθυνόταν προς το pitlane.
Στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι οδηγοί της Red Bull Racing για να φορέσουν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, με τον Verstappen να καταφέρνει να προσπεράσει τον Leclerc για την 3η θέση πίσω από τον Sainz και τον Perez. Ο Mick Schumacher έχασε τον έλεγχο της Haas στο σικέιν της Swimming Pool και έπεσε με δύναμη στις μπαριέρες, σε ένα θεαματικό ατύχημα στο οποίο το μονοθέσιο του Γερμανού κόπηκε στα δύο. Ο Schumacher πάντως βγήκε από αυτό φαινομενικά άθικτος. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για να καθαριστεί η πίστα και να επισκευαστούν οι μπαριέρες. Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν τον αγώνα με κόκκινη σημαία. Έτσι, όλα τα μονοθέσια επέστρεψαν για δεύτερη φορά στο pit lane, περιμένοντας την επανεκκίνηση. Ο Leclerc ήταν πολύ θυμωμένος από το λάθος της ομάδας του, που τον έριξε στην 4η θέση, σε έναν αγώνα που έδειχνε ικανός να κερδίσει.
Όταν ο αγώνας συνεχίστηκε, οι Red Bull έβαλαν τα ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ οι Ferrari στη δεύτερη και τέταρτη θέση παρέμειναν με τα σκληρά ελαστικά για τους τελευταίους γύρους. Η καρό σημαία έπεσε όταν συμπληρώθηκε ο διαθέσιμος χρόνος που προβλέπουν οι κανονισμοί, δηλαδή δύο ώρες μετά την εκκίνηση, που δόθηκε επίσημα μετά την πρώτη διακοπή και όχι ύστερα από 77 γύρους. Οι οδηγοί πήραν ολόκληρους τους βαθμούς καθώς συμπληρώθηκε το 75% του αγώνα. Ο Perez άντεξε για τη νίκη μπροστά από τους Sainz και Verstappen, ο οποίος συμπληρώνει το βάθρο και διευρύνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα κατά τρεις ακόμη βαθμούς, με τον απογοητευμένο Leclerc στην τέταρτη θέση. Ο Leclerc εξέφρασε την απογοήτευσή του για τη στρατηγική της Ferrari μέσω του ασυρμάτου της ομάδας, καθώς το αρνητικό ρεκόρ του στο πριγκιπάτο συνεχίζεται – αν και τερμάτισε σε αγώνα στο Μονακό για πρώτη φορά στην καριέρα του. “Δεν υπάρχουν λόγια, δεν υπάρχουν λόγια, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό”, δήλωσε ο Leclerc στην ομάδα του μετά τον αγώνα.
Ο George Russell ακολούθησε τον Sainz αλλάζοντας κατευθείαν στα slicks ελαστικά από τα βρεγμένα και μπόρεσε να ξεπεράσει τον Lando Norris και να κατακτήσει την πέμπτη θέση. Ο Norris πήρε την έκτη θέση για τη McLaren μπροστά από τον Fernando Alonso (Alpine). Ο Lewis Hamilton πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα κοιτάζοντας το πίσω μέρος της Alpine του Esteban Ocon με την οποία συγκρούστηκε στο Ste Devote. Ο Hamilton έπαθε ζημιά στο φτερό, την οποία η Mercedes κατάφερε να την επισκευάσει όταν βγήκε η κόκκινη σημαία, ενώ ο Ocon πήρε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την πρόκληση της σύγκρουσης. Μετά την κόκκινη σημαία, ο Hamilton κόλλησε πίσω από τον Alonso και συμβιβάστηκε με την όγδοη θέση μπροστά από τον Valtteri Bottas, ο οποίος από τη 12η θέση της εκκίνησης ανέβηκε στην ένατη θέση. Η ποινή του Ocon ανέβασε τον Bottas στην ένατη θέση και έδωσε στον Sebastian Vettel τον τελευταίο βαθμό στη 10η θέση για την Aston Martin. Εκτός από τον Schumacher, τον αγώνα εγκατάλειψαν ο Kevin Magnussen και ο Alexander Albon. Επόμενος αγώνας είναι το GP Αζερμπαϊτζάν το 3ήμερο 10-12 Ιουνίου.