Tik Tok vs Instagram, Instagram vs TikTok… Ένας ψηφιακός “πόλεμος” που μοιάζει να μην τελειώνει ποτέ σχετικά με το ποια πλατφόρμα είναι πιο επιτυχημένη παγκοσμίως. Αλλά, για να μη σας αφήσουμε με την απορία, η απάντηση στο ερώτημα αυτό έρχεται από την Launchmetrics, την πλατφόρμα μάρκετινγκ και ανάλυσης δεδομένων για επαγγελματίες μόδας, lifestyle και ομορφιάς.

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, το TikTok δεν είναι το κοινωνικό δίκτυο με τη μεγαλύτερη επιρροή στον τομέα της μόδας. Η πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από τον κόσμο της μόδας φέτος είναι το Instagram. Στην έκθεση που συνέταξε η Lyst, η εταιρεία τεχνολογίας που αναλύει τις επιδόσεις 3.500 επωνυμιών μόδας, lifestyle και ομορφιάς για τους πρώτους έξι μήνες του 2023, διαπίστωσε ότι το Instagram έχει διατηρήσει την πρώτη θέση ως το κοινωνικό δίκτυο με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο.

Το Instagram κατατάσσεται στην πρώτη θέση ως η καλύτερη πλατφόρμα με συνολικά κέρδη 16,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων που υπολογίζονται από το MIV (Media Impact Value). Παραδόξως, το TikTok δεν κατέχει καν τη δεύτερη θέση, αλλά βρίσκεται πίσω από το Facebook και μπροστά από το YouTube.

Γιατί το Instagram «κερδίζει» το TikTok; Αυτοί είναι οι λόγοι

Η Crystal Malachias, ειδικός μάρκετινγκ και πωλήσεων με διεθνή καριέρα, απαριθμεί τους λόγους αυτού του φαινομένου που έχει μετατρέψει το Instagram στο κοινωνικό δίκτυο με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο της μόδας, της ομορφιάς και του lifestyle.

Συγκεκριμένα, λέει ότι η αυθεντικότητα και ο αυθορμησμός του Tiktok είναι ακριβώς το στοιχείο που δεν αρέσει στους fashionistas. Αντιθέτως στο Instagram, τους “τραβά” περισσότερο η πιο στυλιζαρισμένη και προσεγμένη εικόνα του περιεχομένου της πλατφόρμας. Έτσι, τόσο εταιρείες όσο και fashion influencers επιλέγουν το Instagram αντί του Tiktok γιατί τους δίνει τη δυνατότητα να παρεμβαίνουν περισσότερο στην επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο χωρίς την  άμεση παρουσίαση προσωπικών στοιχείων. Όλα τα παραπάνω καθιστούν το Instagram πρώτη επιλογή για δημοσίευση περιεχομένου μόδας στα social media.