Το Netflix αναδιαμόρφωσε τον τρόπο με τον οποίο αξιολογεί τη δημοτικότητα των τηλεοπτικών σειρών και ταινιών του, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν νέες λίστες σχετικές με το περιεχόμενο του Netflix με τις περισσότερες προβολές.
Μια αξιοσημείωτη αλλαγή είναι ότι το “Wednesday” είναι πλέον το πιο δημοφιλές αγγλόφωνο περιεχομένο σε ολόκληρη την πλατφόρμα streaming, με 1,7 δισεκατομμύρια ώρες προβολής.
Η πιο δημοφιλής σειρά σε όλες τις κατηγορίες και γλώσσες, ωστόσο, είναι το “Squid Game“. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Netflix, συγκέντρωσε 2,2 δισεκατομμύρια ώρες προβολής.
Τι άλλαξε, όμως; Το Netflix συνήθιζε να συγκεντρώνει στατιστικά στοιχεία για τις πρώτες 28 ημέρες, τον συνολικό αριθμό των ωρών προβολής. Αυτό τώρα έχει αυξηθεί στις 91 ημέρες, επιτρέποντας σε σειρές και ταινίες με μεγάλη διάρκεια να έχουν πλεονέκτημα έναντι κυκλοφοριών που σημειώνουν μεγάλη επιτυχία αλλά «ξεθωριάζουν» γρήγορα.
Κοιτάζοντας λίγο πιο προσεκτικά και θα παρατηρήσουμε ότι το Netflix δεν κατατάσσει τις τηλεοπτικές εκπομπές του με βάση τις «ώρες προβολής». Αντίθετα, τις καταγράφει με βάση τον αριθμό των προβολών.
Πρόκειται για έναν αρκετά εμπεριστατωμένο υπολογισμό, σύμφωνα με το Netflix. Διαιρεί τον συνολικό αριθμό των ωρών προβολής με τη συνολική διάρκεια μιας σειράς ή ταινίας. Γι’ αυτό και το “Wednesday: Season 1” κατατάσσεται στην πρώτη θέση με 1,718 δισεκατομμύρια ώρες, παρόλο που οι άνθρωποι πέρασαν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας την 4η σεζόν του “Stranger Things” (1,838 δισεκατομμύρια ώρες).
fun fact: αυτός ο χρόνος είναι 209 χιλιάδες χρόνια…
Το “Stranger Things” διαρκεί 13 ώρες, ενώ η “Wednesday” είναι πιο σύντομη, στις 6 ώρες και 49 λεπτά, γεγονός που υποδηλώνει ότι πιθανότατα το έχουν δει περισσότεροι άνθρωποι. Ή τουλάχιστον έχει προβληθεί περισσότερες φορές. Φυσικά, τα στατιστικά στοιχεία του Netflix για τον αριθμό των προβολών δεν υπολογίζουν τους ανθρώπους που εγκατέλειψαν για παράδειγμα τη “Wednesday” στο δεύτερο επεισόδιο.
Σύμφωνα λοιπόν με τις νέες μετρήσεις, παρακάτω είναι οι λίστες με τα top10 του Netflix:
*τα δεδομένα αφορούν καταγραφές από τις 28 Ιουνίου 2021 και μετά
Γενικό top10
- Squid Game Season 1 – 265 εκατομμύρια προβολές
- Wednesday Season 1 – 252 εκατομμύρια προβολές
- Red Notice – 230 εκατομμύρια προβολές
- Don’t Look Up – 171 εκατομμύρια προβολές
- The Adam Project – 157 εκατομμύρια προβολές
- Bird Box – 157 εκατομμύρια προβολές
- Stranger Things Season 4 – 140 εκατομμύρια προβολές
- The Gray Man – 139 εκατομμύρια προβολές
- We Can Be Heroes – 137 εκατομμύρια προβολές
- Glass Onion – 136 εκατομμύρια προβολές
Σειρές (αγγλόφωνες)
- Wednesday Season 1 – 1.718 δισεκατομμύρια ώρες, 252 εκατομμύρια προβολές
- Stranger Things 4 – 1.838 δισεκατομμύρια ώρες, 140 εκατομμύρια προβολές
- Dahmer: Monster – 1.031 δισεκατομμύρια ώρες, 115 εκατομμύρια προβολές
- Bridgerton season 1 – 989 εκατομμύρια ώρες, 113 εκατομμύρια προβολές
- The Queen’s Gambit – 746 εκατομμύρια ώρες, 112 εκατομμύρια προβολές
- The Night Agent season 1 – 803 εκατομμύρια ώρες, 98 εκατομμύρια προβολές
- Stranger Things Season 3 – 716 εκατομμύρια ώρες, 94 εκατομμύρια προβολές
- Bridgerton season 2 – 797 εκατομμύρια ώρεs, 93 εκατομμύρια προβολές
- The Witcher Season 1 – 663 εκατομμύρια ώρες, 83 εκατομμύρια προβολές
- The Watcher Season 1 – 447 εκατομμύρια ώρες, 79 εκατομμύρια προβολές
Σειρές (μη-αγγλόφωνες)
- Squid Game Season 1 – 2.205 δισεκατομμύρια ώρες, 265 εκατομμύρια προβολές
- Money Heist Part 4 – 710 εκατομμύρια ώρες, 106 εκατομμύρια προβολές
- Lupin Part 1 – 396 εκατομμύρια ώρες, 99 εκατομμύρια προβολές
- Money Heist Part 5 – 900 εκατομμύρια ώρες, 99 εκατομμύρια προβολές
- Money Heist Part 3 – 519 εκατομμύρια ώρες, 80 εκατομμύρια προβολές
- Lupin Part 2 – 258 εκατομμύρια ώρες, 68 εκατομμύρια προβολές
- Who Killed Sara Season 1 – 392 εκατομμύρια ώρες, 58 εκατομμύρια προβολές
- All of Us Are Dead Season 1 – 679 εκατομμύρια ώρες, 55 εκατομμύρια προβολές
- Elite Season 3 – 334 εκατομμύρια ώρες, 50 εκατομμύρια προβολές
- Elite Season 4 – 302 εκατομμύρια ώρες, 46 εκατομμύρια προβολές
Ταινίες (αγγλόφωνες)
- Red Notice – 454 εκατομμύρια ώρες, 230 εκατομμύρια προβολές
- Don’t Look up – 408 εκατομμύρια ώρες, 171 εκατομμύρια προβολές
- The Adam Project – 281 εκατομμύρια ώρες, 157 εκατομμύρια προβολές
- Bird Box – 325 εκατομμύρια ώρες, 157 εκατομμύρια προβολές
- The Gray Man – 299 εκατομμύρια ώρες, 139 εκατομμύρια προβολές
- We Can Be Heroes – 231 εκατομμύρια ώρες, 137 εκατομμύρια προβολές
- Glass Onion – 320 εκατομμύρια ώρεςs, 136 εκατομμύρια προβολές
- Extraction – 266 εκατομμύρια ώρες, 135 εκατομμύρια προβολές
- Spenser Confidential – 238 εκατομμύρια ώρες, 129 εκατομμύρια προβολές
- Purple Hearts – 265 εκατομμύρια ώρες, 127 εκατομμύρια προβολές
Ταινίες (μη-αγγλόφωνες)
- Troll – 178 εκατομμύρια ώρες, 103 εκατομμύρια προβολές
- The Platform – 129 εκατομμύρια ώρες, 82 εκατομμύρια προβολές
- Through My Window – 116 εκατομμύρια ώρες, 61 εκατομμύρια προβολές
- Blood Red Sky – 124 εκατομμύρια ώρες, 60 εκατομμύρια προβολές
- AKA – 116 εκατομμύρια ώρες, 56 εκατομμύρια προβολές
- My Name is Vendetta – 86 εκατομμύρια ώρες, 56 εκατομμύρια προβολές
- Black Crab – 103 εκατομμύρια ώρες, 53 mεκατομμύρια προβολές
- All Quiet on the Western Front – 129 εκατομμύρια ώρες, 52 εκατομμύρια προβολές
- Below Zero – 86 εκατομμύρια ώρες, 48 εκατομμύρια προβολές
- Loving Adults – 83 εκατομμύρια ώρες, 47 εκατομμύρια προβολές
Πηγή: Shortlist