Τα δεινά αλλά και το σθένος μικρών επιχειρήσεων εκφράζει στη σειρά πινάκων του «Ονειροπόλοι» ο Andrew McIntosh, απεικονίζοντας μοναχικά μαγαζιά και πανδοχεία σε έρημα τοπία.
Συχνά, ο Σκωτσέζος ζωγράφος εκμεταλλεύεται καλλιτεχνικά τη νοσταλγία και το λησμονημένο και είναι γνωστός για τη χρήση των χάιλαντς της παιδικής ηλικίας του ως φόντο στις ελαιογραφίες του.
Στη νέα σειρά έργων του, η οποία εκτίθεται στην αίθουσα τέχνης James Freeman Gallery, o McIntosh αντιδιαστέλλει, με μια γενναία δόση ειρωνίας, το αφιλόξενο τοπίο με τις ανάγκες του εμπορίου: ένα γραφείο ταξιδίων πυργώνεται πάνω από ένα μικρό νησάκι το οποίο για να το προσεγγίσεις χρειάζεσαι βάρκα
View this post on Instagram
Ένα ινστιτούτο τεχνητού μαυρίσματος λαμπυρίζει μέσα σε ένα ομιχλώδες δάσος, ένα συνεργείο επισκευής μηχανών γκαζόν στέκει σε έναν κατάφυτο αγρό.
Κοσμώντας συχνά τα κτήρια με βαφές που ξεφλουδίζουν, πινακίδες νέον ή γκράφιτι, ο ζωγράφος τοποθετεί το κάθε ένα ως λείψανο μιας προγενέστερης εποχής και διατυπώνει την άποψη ότι όπως γίνονται παρωχημένες οι ρομαντικές αντιλήψεις για μια άγρια και αδάμαστη φύση το ίδιο συμβαίνει και με τον «μεταπολεμικό ιδεαλισμό» του καπιταλισμού και της επιχειρηματικότητας.
Η έκθεση «Dreamers» στην James Freeman Gallery του Λονδίνου ολοκληρώνεται στις 10 Ιουνίου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ , James Freeman Gallery