Η Meta εγκαινιάζει μια συνδρομή επί πληρωμή που θα αφαιρεί τις διαφημίσεις από το Facebook και το Instagram.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση και θα προσφέρεται για περίπου 9,99 € το μήνα στον ιστό ή 12,99 € / μήνα σε iOS και Android για να ληφθούν υπόψη πρόσθετες χρεώσεις για αυτές τις πλατφόρμες.
Η νέα συνδρομή των Facebook και Instagram δεν είναι το Meta Verified που προσφέρει μπλε τικ και άλλα προνόμια. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα νέο πακέτο που αφαιρεί εντελώς όλες τις διαφημίσεις και στα δύο κοινωνικά δίκτυα.
Η συνδρομή έχει σκοπό να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τη στόχευση διαφημίσεων και τις πρακτικές συλλογής δεδομένων της Meta.
Κάνοντας τους χρήστες να επιλέξουν μεταξύ της πληρωμής για την υπηρεσία για την κατάργηση της στόχευσης διαφημίσεων ή της χρήσης της υπηρεσίας δωρεάν, αλλά συναινώντας στις πρακτικές συλλογής δεδομένων της, η Meta πιστεύει ότι θα έχει πληρέστερα και οριστικά εκπληρώσει τις απαιτήσεις απορρήτου που ορίζονται από μια συλλογή ευρωπαϊκών νόμων για τα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των Νόμος για τις ψηφιακές αγορές και GDPR.
«Σεβόμαστε το πνεύμα και τον σκοπό αυτών των εξελισσόμενων ευρωπαϊκών κανονισμών και δεσμευόμαστε να συμμορφωνόμαστε με αυτούς», γράφει η Meta σε μια ανάρτηση ιστολογίου που ανακοινώνει τη νέα συνδρομή.
Η Meta λέει ότι θα συνεχίσει να προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στα προϊόντα της για άτομα που δεν επιθυμούν να πληρώσουν. Η εταιρεία λέει ότι η εμπειρία για τους χρήστες που δεν πληρώνουν δεν θα αλλάξει και τα υπάρχοντα εργαλεία προτιμήσεων διαφημίσεων θα παραμείνουν διαθέσιμα.
Η συνδρομή χωρίς διαφημίσεις θα είναι διαθέσιμη μόνο σε άτομα 18 ετών και άνω στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία. Αρχικά θα εφαρμοστεί σε όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς Facebook και Instagram, αλλά η Meta τελικά θα χρεώσει επιπλέον για τους συνδεδεμένους λογαριασμούς. Από την 1η Μαρτίου 2024, θα υπάρχει επιπλέον χρέωση 6 € στον ιστό ή 8 € σε iOS και Android ανά συνδεδεμένο λογαριασμό. Η εταιρεία λέει ότι όσο κάποιος παραμένει εγγεγραμμένος, τα δεδομένα του δεν θα χρησιμοποιηθούν για στόχευση διαφημίσεων.
Πηγή: The Verge