Οι New York Times δίνει το πράσινο φως για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης τόσο στο τμήμα προϊόντων όσο και στην συντακτική ομάδα της, ανακοινώνοντας ότι τα εσωτερικά εργαλεία AI θα μπορούσαν στο μέλλον να συντάσσουν αναρτήσεις για τα social media, SEO τίτλους και ακόμα και κώδικα.

Σε μηνύματα προς το προσωπικό της αίθουσας σύνταξης, η εφημερίδα ανακοίνωσε ότι ανοίγει την εκπαίδευση AI στη δημοσιογραφική ομάδα και εγκαινιάζει ένα νέο εσωτερικό εργαλείο AI με το όνομα Echo, σύμφωνα με πληροφορίες του Semafor.

Παράλληλα, η New York Times διένειμε έγγραφα και βίντεο που καθορίζουν τις επιτρεπτές και μη επιτρεπτές χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης στη συντακτική διαδικασία, καθώς και μια σειρά AI προϊόντων που το προσωπικό μπορεί πλέον να αξιοποιήσει για τη δημιουργία διαδικτυακών προϊόντων και την ανάπτυξη συντακτικών ιδεών.

«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τους δημοσιογράφους μας να αποκαλύψουν την αλήθεια και να κάνουν περισσότερους ανθρώπους να κατανοήσουν τον κόσμο», αναφέρουν οι συντακτικές οδηγίες της εφημερίδας. «Η μηχανική μάθηση ήδη μας επιτρέπει να καλύπτουμε θέματα που διαφορετικά δεν θα μπορούσαμε, και η γενετική AI έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις δημοσιογραφικές μας δυνατότητες».

«Παράλληλα, οι New York Times θα γίνουν πιο προσιτοί σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους μέσω λειτουργιών όπως η ψηφιακή εκφώνηση άρθρων, οι μεταφράσεις σε άλλες γλώσσες και η αξιοποίηση της γενετικής AI με τρόπους που δεν έχουμε ακόμα ανακαλύψει. Δεν βλέπουμε την τεχνολογία ως μια μαγική λύση, αλλά ως ένα ισχυρό εργαλείο, το οποίο –όπως πολλές τεχνολογικές καινοτομίες πριν από αυτό– μπορεί να υπηρετήσει την αποστολή μας», ανέφερε η εφημερίδα.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εγκρίνει τη χρήση διαφόρων AI εργαλείων για το δημοσιογραφικό και τεχνολογικό προσωπικό της, όπως:

• GitHub Copilot, ένας βοηθός προγραμματισμού για την ανάπτυξη κώδικα,

• Google Vertex AI για ανάπτυξη προϊόντων,

• NotebookLM και ChatExplorer της NYT,

• Ορισμένα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης της Amazon,

• Το ChatGPT API της OpenAI, το οποίο θα χρησιμοποιείται μέσω του επιχειρηματικού λογαριασμού των New York Times και μόνο με την έγκριση του νομικού τμήματος.

Επιπλέον, η εφημερίδα ανακοίνωσε ότι ανέπτυξε το Echo, ένα εσωτερικό beta εργαλείο σύνοψης που επιτρέπει στους δημοσιογράφους να συνοψίζουν άρθρα, ενημερωτικά σημειώματα και διαδραστικό περιεχόμενο της NYT.

Οι Times ενθαρρύνουν τη δημοσιογραφική ομάδα να χρησιμοποιεί αυτά τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για:

• Τίτλους SEO, περιλήψεις και προωθητικά μηνύματα για το κοινό,

• Προτάσεις επεξεργασίας και βελτίωσης κειμένων,

• Καταιγισμό ιδεών και ερωτήσεων, καθώς και ανάλυση δημοσιογραφικών εγγράφων,

• Έρευνα και ανάλυση περιεχομένου της NYT, συμπεριλαμβανομένων εγγράφων και εικόνων.

Σε εκπαιδευτικό βίντεο που κοινοποιήθηκε στο προσωπικό, η εφημερίδα πρότεινε τη χρήση AI για τη δημιουργία ερωτήσεων που θα μπορούσαν να τεθούν σε έναν CEO startup κατά τη διάρκεια συνέντευξης. Οι κατευθυντήριες γραμμές των Times ανέφεραν επίσης ότι η AI θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία κουίζ ειδήσεων, αναρτήσεων στα social media, κάρτες με αποσπάσματα δηλώσεων και σελίδες συχνών ερωτήσεων (FAQs).

*Με στοιχεία από το Semafor.

 Ακολουθήστε το OLAFAQ στο FacebookBluesky και Instagram.